Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στη λειτουργία των μεταλλείων χρυσού, πραγματοποιούν αυτή την ώρα κάτοικοι της Χαλκιδικής.
Οι διαδηλωτές βρίσκονται στο δασικό δρόμο «Χοντρό δέντρο», έξω από την Μεγάλη Παναγία Χαλκιδικής χωρίς να παρεμποδίζουν την κίνηση των οχημάτων.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
19-4-2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου