Το facebook δεσμεύθηκε να επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τις αναρτήσεις που είναι «αμφιλεγόμενες, επιβλαβείς και διακατέχονται από μίσος», παραδεχόμενο ότι η πολιτική που εφαρμόζει έως τώρα δεν είναι αποτελεσματική.
Η κίνηση αυτή έρχεται μετά από πιέσεις που άσκησαν προς το κοινωνικό δίκτυο ακτιβιστικές οργανώσεις και μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά και μετά από την απόφαση εταιρειών να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους, διότι εμφανίζονταν δίπλα σε «περιεχόμενο που προωθεί τη βία κατά των γυναικών».
Σε ανοιχτή επιστολή που συνέταξαν στις 21 Μαΐου, δεκάδες φεμινιστικές ομάδες ζητούσαν από το facebook να απαγορεύσει τις σελίδες χρηστών που προάγουν τη βία.
«Πρέπει να κάνουμε κάτι καλύτερο - και θα το κάνουμε», ανακοίνωσε το facebook, προσθέτοντας ότι θα αρχίσει άμεσα να εφαρμόζει τις αλλαγές που προωθεί, διότι «κατέστη σαφές ότι τα συστήματά μας για τον εντοπισμό και την εξάλειψη της ρητορικής μίσους (hate speech) δεν έχουν λειτουργήσει τόσο αποτελεσματικά όσο θα θέλαμε».
«Σε ορισμένες περιπτώσεις, το περιεχόμενο δεν απομακρύνεται όσο γρήγορα θέλουμε. Σε άλλες περιπτώσεις, το περιεχόμενο που θα έπρεπε να έχει αφαιρεθεί παραμένει ενεργό, διότι έχει αξιολογηθεί με βάση ξεπερασμένα κριτήρια», δήλωσε η Mαρν Λάβιν, αντιπρόεδρος του facebook.
«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών εργαστήκαμε για τη βελτίωση των συστημάτων μας έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν σε αναφορές παραβιάσεων, καθώς οι κατευθυντήριες γραμμές που χρησιμοποιούνται από αυτά τα συστήματα έχουν αποτύχει να συλλάβουν όλο το περιεχόμενο που παραβιάζει τους κανόνες μας» πρόσθεσε η κυρία Λάβιν.
Φωτογραφίες φρίκης
Το facebook έγινε αποδέκτης εντόνων διαμαρτυριών για περιεχόμενο που ανεβάζουν ορισμένοι χρήστες.
Στις αρχές του Μαΐου, αναγκάστηκε να ανακαλέσει την απόφασή του να μην αφαιρέσει ένα βίντεο που έδειχνε έναν αποκεφαλισμένο άνθρωπο, επειδή «δεν παραβίαζε την πολιτική του κοινωνικού δικτύου».
Αλλα παραδείγματα περιλαμβάνουν μια φωτογραφία που δείχνει τη γνωστή τραγουδίστρια Rihanna με ματωμένο και χτυπημένο πρόσωπο, η οποία συνοδεύεται από τη λεζάντα «Chris Brown's Greatest Hits» (αναφορά στην επίθεση που είχε δεχθεί από τον πρώην φίλο της).
Επιπλέον, χρήστες ανέβασαν μια φωτογραφία στην οποία εικονίζεται μια γυναίκα μέσα σε λίμνη αίματος, υπό τη λεζάντα «Μου αρέσει για το μυαλό της».
Πριν από λίγες εβδομάδες οργανώθηκε μια μεγάλη εκστρατεία από διάφορες ομάδες για τα δικαιώματα των γυναικών, όπως η Everyday Sexism Project, η οποία χρησιμοποιεί τα social media για να αναδείξει φαινόμενα σεξισμού.
Εκτός από την επιστολή τους προς το κοινωνικό δίκτυο, οι ομάδες κάλεσαν τους διαφημιστές να μποϊκοτάρουν το facebook, σημειώνοντας ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται παράλληλα με εικόνες βίας κατά γυναικών που έχουν ανεβάσει άλλοι χρήστες.
Σύμφωνα με την ομάδα Women, Action & the Media, η εταιρεία Nissan δήλωσε ότι θα αποσύρει τη διαφήμισή της μέχρι να βεβαιωθεί ότι τα προϊόντα της δεν θα εμφανίζονται σε τέτοιες σελίδες. Το ίδιο ανακοίνωσαν και άλλες επιχειρήσεις.
Πηγή: seleo.gr
ΠΡΕΖΑ TV
30-5-2013
Η κίνηση αυτή έρχεται μετά από πιέσεις που άσκησαν προς το κοινωνικό δίκτυο ακτιβιστικές οργανώσεις και μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά και μετά από την απόφαση εταιρειών να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους, διότι εμφανίζονταν δίπλα σε «περιεχόμενο που προωθεί τη βία κατά των γυναικών».
Σε ανοιχτή επιστολή που συνέταξαν στις 21 Μαΐου, δεκάδες φεμινιστικές ομάδες ζητούσαν από το facebook να απαγορεύσει τις σελίδες χρηστών που προάγουν τη βία.
«Πρέπει να κάνουμε κάτι καλύτερο - και θα το κάνουμε», ανακοίνωσε το facebook, προσθέτοντας ότι θα αρχίσει άμεσα να εφαρμόζει τις αλλαγές που προωθεί, διότι «κατέστη σαφές ότι τα συστήματά μας για τον εντοπισμό και την εξάλειψη της ρητορικής μίσους (hate speech) δεν έχουν λειτουργήσει τόσο αποτελεσματικά όσο θα θέλαμε».
«Σε ορισμένες περιπτώσεις, το περιεχόμενο δεν απομακρύνεται όσο γρήγορα θέλουμε. Σε άλλες περιπτώσεις, το περιεχόμενο που θα έπρεπε να έχει αφαιρεθεί παραμένει ενεργό, διότι έχει αξιολογηθεί με βάση ξεπερασμένα κριτήρια», δήλωσε η Mαρν Λάβιν, αντιπρόεδρος του facebook.
«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών εργαστήκαμε για τη βελτίωση των συστημάτων μας έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν σε αναφορές παραβιάσεων, καθώς οι κατευθυντήριες γραμμές που χρησιμοποιούνται από αυτά τα συστήματα έχουν αποτύχει να συλλάβουν όλο το περιεχόμενο που παραβιάζει τους κανόνες μας» πρόσθεσε η κυρία Λάβιν.
Φωτογραφίες φρίκης
Το facebook έγινε αποδέκτης εντόνων διαμαρτυριών για περιεχόμενο που ανεβάζουν ορισμένοι χρήστες.
Στις αρχές του Μαΐου, αναγκάστηκε να ανακαλέσει την απόφασή του να μην αφαιρέσει ένα βίντεο που έδειχνε έναν αποκεφαλισμένο άνθρωπο, επειδή «δεν παραβίαζε την πολιτική του κοινωνικού δικτύου».
Αλλα παραδείγματα περιλαμβάνουν μια φωτογραφία που δείχνει τη γνωστή τραγουδίστρια Rihanna με ματωμένο και χτυπημένο πρόσωπο, η οποία συνοδεύεται από τη λεζάντα «Chris Brown's Greatest Hits» (αναφορά στην επίθεση που είχε δεχθεί από τον πρώην φίλο της).
Επιπλέον, χρήστες ανέβασαν μια φωτογραφία στην οποία εικονίζεται μια γυναίκα μέσα σε λίμνη αίματος, υπό τη λεζάντα «Μου αρέσει για το μυαλό της».
Πριν από λίγες εβδομάδες οργανώθηκε μια μεγάλη εκστρατεία από διάφορες ομάδες για τα δικαιώματα των γυναικών, όπως η Everyday Sexism Project, η οποία χρησιμοποιεί τα social media για να αναδείξει φαινόμενα σεξισμού.
Εκτός από την επιστολή τους προς το κοινωνικό δίκτυο, οι ομάδες κάλεσαν τους διαφημιστές να μποϊκοτάρουν το facebook, σημειώνοντας ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται παράλληλα με εικόνες βίας κατά γυναικών που έχουν ανεβάσει άλλοι χρήστες.
Σύμφωνα με την ομάδα Women, Action & the Media, η εταιρεία Nissan δήλωσε ότι θα αποσύρει τη διαφήμισή της μέχρι να βεβαιωθεί ότι τα προϊόντα της δεν θα εμφανίζονται σε τέτοιες σελίδες. Το ίδιο ανακοίνωσαν και άλλες επιχειρήσεις.
Πηγή: seleo.gr
ΠΡΕΖΑ TV
30-5-2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου