ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ;;;
Τρεις δεσμευτικές προσφορές κατατέθηκαν για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, με τη μέθοδο της Σύμπραξης Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα (ΣΔΙΤ), διαδικασία με την οποία «βάζουν πόδι» οι ιδιώτες στις αστικές συγκοινωνίες.
Οι εταιρείες που υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές είναι οι:
1. INTRASOFT INTERNATIONAL - ΙΝΤRΑΚΑΤ
2. ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ
3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - LG CNS
Το έργο προβλέπεται να παραδίδεται σταδιακά κατά την περίοδο 2014-2015 και ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών καθώς το ελληνικό δημόσιο θα αγοράζει την υπηρεσία.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, «τα πλεονεκτήματα του συστήματος για τον ΟΑΣΑ θα προκύψουν από το δραστικό περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό». Η ανακοίνωση αφήνει σαφώς να εννοηθεί ότι θα επηρεαστεί και η τιμολογιακή πολιτική, ενώ τα έσοδα θα κατανέμονται στους εμπλεκόμενους φορείς ανάλογα με το μεταφορικό έργο που έχουν προσφέρει.
Το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» θα αντικαταστήσει τα συμβατικά εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών με νέου τύπου εισιτήριο, το οποίο θα είναι σε τρεις κατηγορίες.
Το «πολλαπλό εισιτήριο» από το οποίο θα αφαιρούνται χρήματα κάθε φορά που γίνεται μια διαδρομή.
Την «έξυπνη κάρτα» που θα πάρει τη θέση των καρτών απεριορίστων διαδρομών.
Το «γραπτό μήνυμα» για αγορά εισιτηρίου μέσω κινητού τηλεφώνου.
http://www.902.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
26-7-2013
Τρεις δεσμευτικές προσφορές κατατέθηκαν για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, με τη μέθοδο της Σύμπραξης Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα (ΣΔΙΤ), διαδικασία με την οποία «βάζουν πόδι» οι ιδιώτες στις αστικές συγκοινωνίες.
Οι εταιρείες που υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές είναι οι:
1. INTRASOFT INTERNATIONAL - ΙΝΤRΑΚΑΤ
2. ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ
3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - LG CNS
Το έργο προβλέπεται να παραδίδεται σταδιακά κατά την περίοδο 2014-2015 και ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών καθώς το ελληνικό δημόσιο θα αγοράζει την υπηρεσία.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, «τα πλεονεκτήματα του συστήματος για τον ΟΑΣΑ θα προκύψουν από το δραστικό περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό». Η ανακοίνωση αφήνει σαφώς να εννοηθεί ότι θα επηρεαστεί και η τιμολογιακή πολιτική, ενώ τα έσοδα θα κατανέμονται στους εμπλεκόμενους φορείς ανάλογα με το μεταφορικό έργο που έχουν προσφέρει.
Το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» θα αντικαταστήσει τα συμβατικά εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών με νέου τύπου εισιτήριο, το οποίο θα είναι σε τρεις κατηγορίες.
Το «πολλαπλό εισιτήριο» από το οποίο θα αφαιρούνται χρήματα κάθε φορά που γίνεται μια διαδρομή.
Την «έξυπνη κάρτα» που θα πάρει τη θέση των καρτών απεριορίστων διαδρομών.
Το «γραπτό μήνυμα» για αγορά εισιτηρίου μέσω κινητού τηλεφώνου.
http://www.902.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
26-7-2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου