Πέμπτη, Οκτωβρίου 24, 2013

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ - ΚΑΘΑΡΙΖΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΟΙ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ;;;;
ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ,ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ;;;
ΤΟ HOT DOC ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ... ΑΛΛΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ...ΜΕΧΡΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ...ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΕ...
Τελικώς πότε έλεγαν την αλήθεια τότε ή σήμερα ; Ποιοί είχαν δίκιο τα στελέχη της ΝΔ τότε ή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σήμερα που παρείχε πλήρη κάλυψη στο κ. Βενιζέλο ; 
Για δεύτερη φορά ο κ. Σαμαράς καλύπτει τον κ. Βενιζέλο , πρώτα με την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ και τώρα με τα υποβρύχια και τα ναυπηγία Σκαραμαγκά .
Η στάση αυτή του πρωθυπουργού τον καθιστά πολιτικά συνυπεύθυνο .  
Αποσπάσματα πρακτικών υποεπιτροπής εξοπλιστικών, 17/3/10, πριν την ενημέρωση του ΚΥΣΕΑ

«ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Διότι η σύμβαση, όπως οφείλει να γνωρίζει και ο κ. Οικονόμου ήταν του 2001. Ήταν των προηγούμενων κυβερνήσεων και το 80% της πληρωμής ήταν από την αρχική σύμβαση στην οποία επροβλέπετο. Το πρώτον είναι ότι εμείς, καλή τη πίστη, σε συνεννόηση με τους Γερμανούς προσπαθήσαμε να βρούμε διαδικασία στην οποία αυτό θα μεταπωλείτο σε άλλη χώρα και προσπάθησαν οι Γερμανοί δύο χρόνια να το πουλήσουν και ξέρετε ότι έγιναν τέτοιες προσπάθειες και μάλιστα γράφηκαν στον ελληνικό και στον διεθνή τύπο.

Δεύτερον, οι ίδιοι παραδέχτηκαν ότι δεν πληρούσε τους όρους της σύμβασης και γι' αυτό ακριβώς προσπάθησαν να κάνουν τις επιδιορθώσεις και να πληρούνται οι όροι της σύμβασης, ώστε να μπορέσουμε να παραλάβουμε.
Τρίτον, ξέρετε ότι έγινε και πρόταση προς το γερμανικό δημόσιο να παραλάβει και να πάμε σε διακρατική με τη Γερμανία, διότι δεν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε και να παρακολουθήσουμε τα επιχειρηματικά παιχνίδια των ιδιωτών Γερμανών, οι οποίοι κατείχαν το ναυπηγείο. 
Σας λέω και τώρα, κύριε Υπουργέ, ίσως και το καταλάβετε, το ελληνικό δημόσιο είναι σε μειονεκτική θέση όταν συναλλάσσεται με ιδιώτη. Γι' αυτό και προτιμούσαμε τις διακρατικές και κάναμε συζητήσεις με ομολόγους μας και όταν ο Γερμανός Υπουργός ήρθε εδώ, η συζήτηση που έγινε έλεγε: Παραλάβετέ το εσείς και εμείς να κάνουμε διακρατική και να συνεννοηθούμε με το γερμανικό δημόσιο απευθείας. Αυτό, διότι όπως γνωρίζετε, ο ιδιώτης έχει κάθε ευχέρεια, δυνατότητα και δικαίωμα πολλές φορές να αλλάζει όχι μόνο το χειριστή του φακέλου και την άποψη που καταθέτει στην επίσημη επιτροπή η οποία καταγράφεται στα πρακτικά, ενώ το ελληνικό δημόσιο δεν έχει τέτοιο δικαίωμα, αλλά, μπορεί, καθημερινά, κάθε εβδομάδα, να εκφράζει διαφορετική άποψη. Όπως και τώρα, είδατε που σας είπαμε ότι αυτό θα τελεί υπό την αίρεση, ότι θα το εγκρίνει η μητρική εταιρία και τελικά, δεν το ενέκρινε και ξανάφτανε σε νέα διαπραγμάτευση.
Κατά τη γνώμη μου, το τι θα γίνει με τα ναυπηγεία με την εταιρεία «ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ», με τους Γερμανούς και με όλα τα σχετικά, δεν μας απασχολεί αυτή την ώρα ως συγκεκριμένη επιτροπή. Μας απασχολεί ως πολιτικούς, ως βουλευτές, ως Έλληνες πολίτες και μπορούμε να το συζητήσουμε στην επιτροπή Οικονομικών, ή σε μια κοινή συνεδρίαση με την άλλη επιτροπή.
Όσον αφορά τη συγκεκριμένη σύμβαση, η γνώμη μου είναι, κ. Υπουργέ, ότι κακώς προχωρείτε προς αυτή τη σύμβαση, κακώς παραγγέλνετε τα δύο υποβρύχια. Αν θυμάμαι καλά, δεν υπάρχει αίτημα του ναυτικού και δεν υπάρχει στο ΕΜΠΑΕ για τα δύο επιπλέον υποβρύχια. Και αυτό σημαίνει πως τα δύο υποβρύχια τα οποία παραγγέλνετε, τα παραγγέλνετε με δική σας πρωτοβουλία, προσωπική, κάνατε εσείς προσωπικά και όχι μέσω των υπηρεσιών σας τη συζήτηση, όχι με ομολόγους σας, αλλά με ιδιώτες, αγνοώντας τα θεσμικά όργανα της πολιτείας και προχωράτε σε μια συμφωνία η οποία δεν ξέρουμε αν θα τηρηθεί και την οποία δεν την έχουμε και μπροστά μας.
……..
 «ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ – ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Απορώ κι εγώ, κύριε Υπουργέ, πώς απευθείας κάνετε ανάθεση και συζητήσεις με ιδιώτες, οι οποίοι είναι και αναξιόπιστοι.»
…….
«ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ – ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Δηλαδή, δεν έκανε ο Υπουργός ιδιωτικές συμφωνίες; Ποιος τις έκανε; Πήγε στο νομικό συμβούλιο, πέρασε από τα θεσμοθετημένα όργανα;»
…….
«ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ – ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Είπα ότι παίρνετε ένα υδάτινο φέρετρο, το οποίο θα ονομασθεί Βενιζέλος-Μπεγλίτης. Δεν μπορείτε να βάλετε ούτε ένα παιδάκι εκεί μέσα.»
…….
 «ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Όχι τέτοια συμπεριφορά εδώ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ – ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Έτσι να μιλάτε στους υποτακτικούς σας.»
 ………
«ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ: Αυτή τη στιγμή έχουμε μια μεγάλη διαφορά απ’ ό,τι συνέβαινε και επειδή συμφωνώ με τον κ. Βενιζέλο ότι η λέξη «σκάνδαλο» είναι λέξη που έχει χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά και πολλές φορές αδίκως και το θέμα είναι πολύ σοβαρό, όμως δεν έχω πεισθεί, κύριε Υπουργέ, γιατί δεν είναι σκάνδαλο. Δεν έχω πεισθεί διότι βλέπω σε περίοδο δεινής δημοσιονομικής καταστάσεως, χειρότερης από εκείνη που δυνάστευε εμάς, προχωρείτε σε επιβάρυνση του ελληνικού δημοσίου της τάξεως που αγγίζει το 1 δισ. ευρώ, κατά τη γνώμη μου, χωρίς να υπάρχει ισχυρός επιχειρησιακός λόγος. Δεν εξετάζετε την πρόταση για αλλαγή και αντί για δύο ανακαινισμένα υποβρύχια τύπου 209 να πάρετε δύο καινούργια, τύπου 209 χωρίς ένα ευρώ αύξηση της συμβάσεως. Γιατί βλέπουμε το Πολεμικό Ναυτικό, τη χώρα, τους εαυτούς σας να εμπλέκονται στην περιπέτεια της παραλαβής του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ για να μεταπωληθεί; Ενώ, αν ήταν ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, όπως προφανώς θέλετε να μας πείτε, επαρκής, τότε γιατί να μην το κρατήσουμε; Κύριε Υπουργέ, θα ήθελα να με πείσετε γιατί δεν είναι σκάνδαλο και τεράστιο λάθος αυτό που πάει να γίνει.
ΕΥΤΥΧΙΟΣ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ(Προεδρεύων της Υποεπιτροπής): Θα ήθελα να ρωτήσω τον κ. Τασούλα, σε σχέση με την τοποθέτηση του. Νομίζω ότι πρέπει όλοι μας, επειδή η πολιτική ζωή του τόπου…..
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Όταν ο γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας λέει σε κοινοβουλευτικό όργανο ότι πρέπει να τον πείσω ότι δεν είναι σκάνδαλο, δηλαδή ότι υπάρχει τεκμήριο σκανδάλου, το οποίο πρέπει να ανατραπεί, δεν έχει καμία σωτηρία ούτε το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αλλά φοβάμαι, ούτε το πολιτικό σύστημα. Πρόκειται για μνημείο αντιδημοκρατικής στάσης.
………………..
 «ΕΥΤΥΧΙΟΣ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ (Προεδρεύων της Υποεπιτροπής): Τη λέξη «σκάνδαλο» δεν την είπε κανείς άλλος. Την είπε ο κ. Τασούλας.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Την πρωτοείπα και εγώ, λέγοντας ότι έχει οσμή σκανδάλου.»
…………
 « ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ: Κύριε Υπουργέ, το ερώτημά μου είναι να μας πείσετε γιατί δεν είναι σκάνδαλο. Βεβαίως, γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι στην Ελλάδα ισχύει το ό,τι δηλώσεις είσαι και ό,τι σε δηλώσουν, αλλά δεν είναι αυτό που δηλώσατε. Είναι αυτό που ρώτησα. Συνεπώς, ερωτώ και πάλι, εφόσον εσείς είστε αποφασιστικότεροι ημών, το οποίο θα το δεχτώ για την πρόοδο της συζητήσεως, τι σας κάνει να νιώθετε δημοσιονομικά ανετότεροι, μήνες μετά τη δική μας δημοσιονομική δυσπραγία και σας επιτρέπει να επιβαρύνετε τόσο σημαντικά δημοσιονομικά τη χώρα, για να αποποιηθείτε την πρόταση που οι Γερμανοί είχαν κάνει, επιβάλλοντας για την καταβολή των ποσών που ήταν αρχικώς συμφωνηθέντα; 
Δημιουργείτε μια νέα σύμβαση στην πραγματικότητα, ανοίγετε το οικονομικό σκέλος, κατά τη γνώμη μου, υπέρμετρα και το επιχειρησιακό ζήτημα, το οποίο θέτετε, θεωρώ ότι δεν έχει τόση αξία, όσον αφορά το ότι είναι «Τζάγκουαρ και BMW», όπως το είπατε, γιατί δύο ολοκαίνουργια τύπου «209» υποβρύχια που μας έδιναν, χωρίς επιβάρυνση κρατικής συμβάσεως, εξακολουθούν να είναι επιχειρησιακά, μια πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική χωρίς το δημοσιονομικό πλήγμα.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Η διαφορά μεταξύ της τιμής ενός καινούργιου «209» με ένα καινούργιο «214» είναι, με βάση τους δικούς σας υπολογισμούς, 170 εκατ. το καθένα. Δηλαδή, η διαφορά είναι 340 εκατ. ευρώ. Ακριβώς 340 εκατ. είναι η ελάχιστη τιμή του «Παπανικολής», για να φτάσουμε σε μηδενικό δημοσιονομικό αποτέλεσμα, αν η οπτική γωνία είναι δημοσιονομική. Αν η οπτική γωνία είναι επιχειρησιακή, θα μας απαντήσει το Πολεμικό Ναυτικό.
Εν πάση περιπτώσει, προτιμώ να πληρώνω τα συμφωνημένα ποσά κάθε χρόνο, παρά να εκκρεμεί μια αμφισβήτηση, να εκδοθεί κάποια στιγμή μια διαιτητική απόφαση η οποία θα μου επιβάλει να πληρώσω ένα άπειρο μέγεθος και να έχω κάθε δεκαπέντε μέρες ένα δημοσίευμα του «SPIEGEL», που θα λέει ότι οι Έλληνες δεν πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους και είναι διεθνώς αναξιόπιστοι, όπως το είπαν.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ: Αισθάνομαι ότι, προεξοφλώντας τη διαιτητική απόφαση, δεν μπορείτε να στηρίξετε την επιχειρηματολογία σας.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Κύριε Τασούλα, έχουμε διαφορετικές εκτιμήσεις. Εσείς θα εξηγήσετε στην ιστορία αυτό που κάνατε και εμείς αυτό που κάνουμε.»

ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΟΛΩΝ

«ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (Υπουργός Εθνικής Άμυνας): Σας ευχαριστώ και εγώ. Θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση επί της διαδικασίας. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να διατυπώσετε αύριο το πρακτικό με σημερινή ημερομηνία, βέβαια, γιατί σήμερα είναι η συνεδρίαση της Επιτροπής και αύριο θα συνεδριάσει το ΚΥΣΕΑ, στο οποίο θα μεταφέρω την κατά πλειοψηφία θετική γνώμη της Επιτροπής. Όταν θα απομαγνητοφωνηθούν τα πλήρη πρακτικά, θα σας παρακαλούσα με τη δική σας ευθύνη να τα θέσετε υπόψη του κ. Μεϊμαράκη και του κ. Τασούλα, να διαγράψουν ό,τι θέλουν από τα λεχθέντα τα δικά τους και τα δικά μου. Εξουσιοδοτώ τον κ. Μεϊμαράκη και τον κ. Τασούλα, εάν θέλουν να διαγράψουν διαλόγους, τότε να τους διαγράψουν.»

--------------------------------------------

Οι υποβρύχιες χαριστικές διαδρομές με νόμο 

Όταν το 2005, στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το σκάνδαλο των οπλικών συστημάτων και τον Άκη Τσοχατζόπουλο, έφτασαν οι λογαριασμοί από τις offshore εταιρίες του Άκη, ο Ευάγγελος Βενιζέλος είχε πει το αμίμητο «δεν είναι λογαριασμοί, είναι αριθμοί τηλεφώνων». Κάπως έτσι έκλεισε τότε η υπόθεση «Άκης». Ξανάνοιξε όταν... δύο δικογραφίες, μία από το Μόναχο που αφορούσε την προμήθεια των υποβρυχίων και μία από τη Μόσχα που αφορούσε τα συστήματα ΤΟR M1, έφτασαν στην Ελλάδα με επιβαρυντικά στοιχεία για τον Άκη και την ομάδα του. Από τη δικογραφία του Μονάχου προέκυπτε πως η γερμανική εταιρία HDW κατάφερε να προμηθεύσει την Ελλάδα με τρία υποβρύχια S 214 και τρία S 209, εφαρμόζοντας ένα εκτεταμένο σχέδιο εξαγοράς πολιτικών προσώπων και κρατικών υπαλλήλων. Η γερμανική εταιρία, η οποία εμφανίζεται να έχει δώσει μίζες στον Τσοχατζόπουλο, δεν μπορούσε να συναγωνιστεί τις τιμές των αντιπάλων κατασκευαστικών εταιριών. Έτσι το σχέδιο που εφαρμόστηκε ήταν να χρησιμοποιηθούν οι εργαζόμενοι μέσω μιας ομάδας χρηματιζόμενων συνδικαλιστών. Οι συνδικαλιστές αυτοί είχαν αναλάβει να δημιουργήσουν ένα κλίμα ανασφάλειας στους εργαζόμενους των Ναυπηγείων, οι οποίοι κινδύνευαν να χάσουν τις δουλειές τους. Στη συνέχεια η γερμανική εταιρία εμφανίστηκε να ενδιαφέρεται να αγοράσει τα Ναυπηγεία για να σωθούν οι εργαζόμενοι. Ο Τσοχατζόπουλος προέταξε τότε την πρωτοβουλία των Γερμανών ως πολύ σημαντική, γιατί θα εξασφάλιζε θέσεις εργασίας, κι έτσι η κατασκευή των υποβρυχίων δόθηκε στη γερμανική HDW. Το ελληνικό δημόσιο πλήρωσε τα χρήματα, αλλά δεν παρέλαβε ποτέ υποβρύχια. Αφότου άνοιξε η δικογραφία του Μονάχου για τα υποβρύχια, το ελληνικό ΣΔΟΕ έκανε ελέγχους στα Ναυπηγεία. Διαπιστώθηκε πως τα περισσότερα από τα αντισταθμιστικά οφέλη δεν είχαν υλοποιηθεί από τους Γερμανούς. Η HDW είχε πλήθος φορολογικών παραβάσεων, εικονικά τιμολόγια, ακόμη και παραστατικά για θαλάσσιες έρευνες στη Βολιβία, όπου όμως δεν υπάρχει θάλασσα.

Οι Γερμανοί έπρεπε επίσης να πληρώσουν ρήτρες στην ελληνική πλευρά για τη μη έγκαιρη παράδοση των υποβρυχίων. Οι οφειλές των Γερμανών προς το ελληνικό δημόσιο υπολογίζονται από το ΣΔΟΕ σε 1 δις. Και τότε ανέλαβε υπουργός Εθνικής Άμυνας ο Βενιζέλος. Αντί να απαιτήσει ρήτρες, παρέλαβε το υποβρύχιο «Παπανικολής», το οποίο είχε προβλήματα πλευστότητας και, παρότι δεν είχαν παραδοθεί άλλα υποβρύχια ενώ προπληρώθηκαν, έδωσε ακόμη 500 εκατομμύρια για την παραγγελία άλλων δύο υποβρυχίων.

Η συνέχεια δόθηκε και πάλι με νόμο. Με το επιχείρημα ότι κινδύνευαν οι εργαζόμενοι να μείνουν χωρίς δουλειά, με τροπολογία σε άσχετο με το θέμα νόμο, τον 3885/2010, «καθάρισε» τα ναυπηγεία και τους Γερμανούς από κάθε υποχρέωση. Με τον νόμο αυτό το ελληνικό δημόσιο παραιτείται από κάθε απαίτηση ρήτρας και δικαιωμάτων που απορρέουν από τις ζημιογόνες συμβάσεις. Η εταιρία αμνηστεύεται φορολογικά και τα Ναυπηγεία δίνονται στον Ισκαντάρ Σάφα. Η Ελλάδα πλήρωσε προκαταβολικά τα υπό κατασκευή υποβρύχια, αλλά οι εργαζόμενοι είναι πάλι στον δρόμο. Η υπόθεση ρύθμισης των χρεών των Γερμανών μοιάζει με την υπόθεση των Πετρελαίων Καβάλας, όπου και πάλι ο Βενιζέλος, πάλι με το επιχείρημα πως μπορεί οι εργαζόμενοι να μείνουν χωρίς δουλειά, πάλι με νόμο, χάρισε στην καναδική εταιρία που αποχωρούσε από την εξόρυξη του Πρίνου 700 εκατομμύρια δολάρια που έπρεπε να δώσει για αποκατάσταση των εξεδρών άντλησης. Η νέα εταιρία KAVALA OIL που ανέλαβε, άγνωστη έως τότε, προικοδοτήθηκε με 5 εκατομμύρια για να ξεκινήσει νέα άντληση. Τα έξοδα της μελλοντικής αποκατάστασης με νόμο Βενιζέλου θα τα επωμιστεί το ελληνικό κράτος.

(HOT DOC 15/11/2012)

http://staratalogia.blogspot.gr/2012/11/blog-post_4009.html




ΠΡΕΖΑ TV
23-10-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: