Πέμπτη, Δεκεμβρίου 05, 2013

Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ

Κοριτσάκι - φάντασμα!
Η οδύσσεια ενός πατέρα που δεν μπορεί να δηλώσει την κόρη του 
Το κοριτσάκι είχε την ατυχία να γεννηθεί στην Ελλάδα από Ρωσίδα μητέρα, που δεν έχει έγγραφα παραμονής
Είναι πατέρας ενός παιδιού που παραμένει «φάντασμα» για το κράτος και τις υπηρεσίες του. Ο λόγος για έναν 36χρονο Ηρακλειώτη, ο οποίος εδώ και δεκατέσσερις μήνες ζει μία απίστευτη περιπέτεια. Παρά τις προσπάθειες που έχει καταβάλλει προς κάθε κατεύθυνση, ο νεαρός πατέρας δεν μπορεί να δηλώσει την κόρη του και κατ’ επέκταση να την αναγνωρίσει καθώς η σύντροφος του είναι από την Ρωσία και δεν έχει έγγραφα νόμιμης παραμονής της στην χώρα.


«Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για να δηλώσω το παιδί μου. Από παντού μου κλείνουν τις πόρτες και δεν με διευκολύνει κανείς με τις διαδικασίες ώστε να μπει επιτέλους ένα τέλος σε αυτό το μαρτύριο» ανέφερε στην «Π» ο 36χρονος, τα στοιχεία του οποίου είναι στην διάθεση της εφημερίδας.

Η νεαρή Ρωσίδα γέννησε το κοριτσάκι στο Βενιζέλειο νοσοκομείο. Όπως λέει ο 36χρονος, ο γιατρός του νοσοκομείου πιστοποιεί ότι η συγκεκριμένη γυναίκα είναι η μητέρα του παιδιού και υπάρχουν σχετικά έγγραφα. «Δεν γέννησε στην Ρωσία και έφερε το παιδί στην Κρήτη για να φοβούνται ότι μπορεί να κρύβεται κάτι ύποπτο. Μπήκε στο Βενιζέλειο και γέννησε».

Δεκατέσσερις μήνες μετά, ο νεαρός βιοπαλαιστής εξακολουθεί να παλεύει με την γραφειοκρατία, χωρίς να μπορεί να βρει διέξοδο. «Μέχρι στιγμής έχω απευθυνθεί σε τρεις δικηγόρους, στο Ηράκλειο, στην Αθήνα και στην Ρωσία, ενώ έχουμε ζητήσει και την βοήθεια της πρεσβείας. Κανείς δεν μας βοηθάει, κανείς δεν μας διαφωτίζει πώς μπορούμε επιτέλους να βρούμε λύση ώστε να γίνει το αυτονόητο: «να δηλώσω το παιδί μου και να το αναγνωρίσω. Αν συμβεί κάτι στο παιδί μου, εγώ δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα γιατί είναι «φάντασμα», δεν υπάρχει σε κανένα έγγραφο, σε καμία υπηρεσία».

Η σύντροφος του, η οποία έχει χάσει τους γονείς της, ήρθε στην Ελλάδα παράνομα πριν από οχτώ χρόνια. Την πρώτη διετία της παραμονής της στην χώρα την συνέλαβαν. Τότε είχε μεσολαβήσει δικηγόρος προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες έκδοσης των απαραίτητων εγγράφων, όμως ένα ατύχημα την έστειλε στην Εντατική για τρεις μήνες με αποτέλεσμα οι διαδικασίες να μείνουν στη μέση.

Στην πορεία, η κοπέλα γνωρίστηκε με τον Ηρακλειώτη και προχώρησαν την σχέση τους με την απόκτηση της κορούλας τους. Όπως εξηγεί ο 36χρονος, υπάρχει τεράστια δυσκολία στο να εκδοθεί απο την χώρα της πιστοποιητικό γέννησης. Ο Ρώσος δικηγόρος ζητά μία εξουσιοδότηση για την οποία απαιτείται συμβολαιογραφική πράξη. «Κανείς δεν υπογράφει. Τους λέω να υπογράψω εγώ, όμως δεν το δέχονται. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Έχω απελπιστεί πια. Το μόνο που θέλω είναι να δηλώσω την κόρη μου και μου το στερούν. Είμαι ο πατέρας αυτού του παιδιού και όχι κάποιος απατεώνας που θέλει να το πουλήσει ή να χρησιμοποιήσει πλαστά χαρτιά για να κάνει την δουλειά του».  

http://www.patris.gr/

ΠΡΕΖΑ TV
5-12-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: