Η κυβέρνηση της Ιταλίας αναμένεται να αποφασίσει και επίσημα σήμερα την μερική ιδιωτικοποίηση των Ιταλικών Ταχυδρομείων (Poste Italiane).
Το σχέδιο είναι να διατεθεί σε ιδιώτες ένα 40% από το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, η οποία ως σήμερα ανήκει κατά 100% στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
Το δήλωσε ο υφυπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης Αντόνιο Κατρικαλά και το επιβεβαίωσε ο υπουργός Οικονομικών Φαμπρίτσιο Σακομάνι.
Η αποκρατικοποίηση μέρους του μετοχικού κεφαλαίου των ταχυδρομείων θα επιτρέψει στην κυβέρνηση της Ιταλίας να εισπράξει περίπου 4 δισεκ. ευρώ.
Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους έξι μήνες.
Το ιταλικό δημόσιο επιδιώκει πάντως να κρατήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών των Ιταλικών Ταχυδρομείων.
Παράλληλα, φιλοδοξεί με το σχέδιο που θα παρουσιάσει σήμερα να δρομολογήσει την ιδιωτικοποίηση μέρους του μετοχικού κεφαλαίου και άλλων δημόσιων εταιρειών, για να εξασφαλίσει άλλα οκτώ δισεκ. ευρώ.
Η κυβέρνηση συμμαχίας υπό τον Ενρίκο Λέτα σχεδιάζει την μερική αποκρατικοποίηση και νέων πακέτων μετοχών:
της Εθνικής Εταιρίας Υδρογονανθράκων Eni,
της GrandiStazioni, που διαχειρίζεται τους μεγάλους σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας, και
των ναυπηγείων Fincantieri.
Στα τέλη του 2013 τα Ιταλικά Ταχυδρομεία είχαν συμβάλει στην διάσωση της αεροπορικής εταιρίας Alitalia με 75 εκατομμύρια ευρώ.
Στις νέες ιδιωτικοποίησης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση μοιάζουν να συναινούν όλα τα κόμματα της συμμαχίας. Εξαίρεση η κεντρώα γερουσιαστής της Επιλογής Πολιτών Λίντα Λαντσιλότα, η οποία προειδοποίησε ότι «τα ιταλικά ταχυδρομεία ιδιωτικοποιούνται ενώ στον τομέα αυτό (υπηρεσιών) δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη ο αναγκαίος ανταγωνισμός».
ΕΘΝΟΣ
ΠΡΕΖΑ TV
24-1-2014
Το σχέδιο είναι να διατεθεί σε ιδιώτες ένα 40% από το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, η οποία ως σήμερα ανήκει κατά 100% στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
Το δήλωσε ο υφυπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης Αντόνιο Κατρικαλά και το επιβεβαίωσε ο υπουργός Οικονομικών Φαμπρίτσιο Σακομάνι.
Η αποκρατικοποίηση μέρους του μετοχικού κεφαλαίου των ταχυδρομείων θα επιτρέψει στην κυβέρνηση της Ιταλίας να εισπράξει περίπου 4 δισεκ. ευρώ.
Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους έξι μήνες.
Το ιταλικό δημόσιο επιδιώκει πάντως να κρατήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών των Ιταλικών Ταχυδρομείων.
Παράλληλα, φιλοδοξεί με το σχέδιο που θα παρουσιάσει σήμερα να δρομολογήσει την ιδιωτικοποίηση μέρους του μετοχικού κεφαλαίου και άλλων δημόσιων εταιρειών, για να εξασφαλίσει άλλα οκτώ δισεκ. ευρώ.
Η κυβέρνηση συμμαχίας υπό τον Ενρίκο Λέτα σχεδιάζει την μερική αποκρατικοποίηση και νέων πακέτων μετοχών:
της Εθνικής Εταιρίας Υδρογονανθράκων Eni,
της GrandiStazioni, που διαχειρίζεται τους μεγάλους σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας, και
των ναυπηγείων Fincantieri.
Στα τέλη του 2013 τα Ιταλικά Ταχυδρομεία είχαν συμβάλει στην διάσωση της αεροπορικής εταιρίας Alitalia με 75 εκατομμύρια ευρώ.
Στις νέες ιδιωτικοποίησης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση μοιάζουν να συναινούν όλα τα κόμματα της συμμαχίας. Εξαίρεση η κεντρώα γερουσιαστής της Επιλογής Πολιτών Λίντα Λαντσιλότα, η οποία προειδοποίησε ότι «τα ιταλικά ταχυδρομεία ιδιωτικοποιούνται ενώ στον τομέα αυτό (υπηρεσιών) δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη ο αναγκαίος ανταγωνισμός».
ΕΘΝΟΣ
ΠΡΕΖΑ TV
24-1-2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου