Τετάρτη, Φεβρουαρίου 05, 2014

ΣΕ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ «ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ»

Σε 24ωρη απεργία σήμερα Τετάρτη 5 Φλεβάρη και συγκέντρωση στο κατάστημα της Κ. Ντηλ προχωρά το Πανελλαδικό Σωματείο Εργαζομένων στην επιχείρηση «Αρβανιτίδης ΑΕΕΕ».

Επίσης την Κυριακή 9 Φλεβάρη διοργανώνει γενική συνέλευση στις 5 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης.


Διεκδικούν τα δεδουλευμένα που τους χρωστά η εργοδοσία της επιχείρησης, η οποία αυθαιρετεί, απειλεί και εκβιάζει, δίνει ανέξοδες υποσχέσεις, προσπαθεί να αποπροσανατολίσει και να διασπάσει τους εργαζόμενους.

902.gr
ΠΡΕΖΑ TV
5-2-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: