Παρασκευή, Φεβρουαρίου 21, 2014

73.800 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ SPOTS ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ...ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ

ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ....
Αν σε λίγες εβδομάδες ή μήνες αρχίσετε να «βομβαρδίζεστε» με ενημερωτικά μηνύματα για το πόσο αναγκαία είναι για τη χώρα η «φορολογική συμμόρφωση», αν κάποιος σας σταματήσει στον δρόμο και σας ζητήσει την άποψή σας για την εφορία και τη φορολογική πολιτική, μην παραξενευτείτε. 

 Αυτός που θα σας ρωτάει θα εκπροσωπεί τον φορέα που θα αναλάβει το έργο «ενδυνάμωσης της φορολογικής συνείδησης στην κοινωνία και ενίσχυση των σχέσεων του φορολογικού μηχανισμού με τους πολίτες». Πρόκειται για διαγωνισμό που προκηρύσσει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων με εντολή του γ.γ Χάρη Θεοχάρη.


Η προκήρυξη έχει ήδη «ανέβει» στην ιστοσελίδα της γενικής γραμματείας και προβλέπει ότι ο ανάδοχος θα εισπράξει έως 73.800 ευρώ για να αναλάβει σειρά εργασιών όπως: (αντιγράφουμε από την προκήρυξη):

•   Σχεδιασμός της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και Εκπόνηση Σχεδίων Δράσης για την ενδυνάμωση της φορολογικής συνείδησης, καθώς και τη βελτίωση της φορολογικής συμμόρφωσης (σε συνεργασία με τα αρμόδια στελέχη της Γ.Γ.Δ.Ε.), που θα αφορούν σε επιμέρους θεματικά αντικείμενα της.

•  Εκπόνηση μελέτης για την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, τον προσδιορισμό / ανάλυση των σχετικών αναγκών, παρουσίαση της προτεινόμενης επικοινωνιακής προσέγγισης, των προτεινόμενων θεμάτων προς παρουσίαση και των προτεινόμενων τεχνικών δημοσιότητας. Η σχετική μελέτη θα πρέπει να παραδοθεί σε ένα μήνα από την έναρξη υλοποίησης του έργου.

•   Εκπόνηση μελέτης για την παροχή αναλυτικών στοιχείων σχετικά με τις διαθέσεις και απόψεις της κοινής γνώμης σε όλες τις φάσεις του έργου και στοχευμένος σχεδιασμός των αναγκαίων ενεργειών βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και ενδιαφερόντων κάθε ομάδας πολιτών στην οποία απευθύνεται για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας αυτών. Προσδιορισμός γραμμής επικοινωνίας, αναγκαίων δράσεων και ανάπτυξη μηνυμάτων επικοινωνίας για κάθε στοχευμένη ομάδα πολιτών. Η σχετική μελέτη θα πρέπει να παραδοθεί σε διάστημα δύο μηνών από την έναρξη υλοποίησης του έργου.

•   Μηνιαίος επικοινωνιακός απολογισμός για την αποτίμηση των εκτελούμενων ενεργειών, την αξιοποίηση της αποκτηθείσας εμπειρίας, τη διόρθωση τυχόν αστοχιών και την τοποθέτηση των γενικών επικοινωνιακών στόχων του επόμενου μήνα. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των δράσεων με δείκτες αξιολόγησης που θα εξειδικεύονται στην προσφορά του. Στα πλαίσια των ανωτέρω δράσεων θα πρέπει να αιτιολογούνται και να στοιχειοθετούνται επαρκώς οι προτεινόμενες επιλογές και να αναφέρονται τα κριτήρια επιλογής της θεματολογίας, των μέσων και της συχνότητας δημοσιοποίησης. Επίσης, θα περιγράφεται η μεθοδολογία υλοποίησης και το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα δράσεων και στόχων.

*   Προβολή του έργου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και Επικοινωνιακή Υποστήριξη, που θα περιλαμβάνει

*    Υπηρεσίες συνεχούς παρακολούθησης – ανάλυσης ελληνικών και διεθνών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (γραπτός τύπος, τηλεόραση, portals). Στα πλαίσια παροχής των υπηρεσιών αυτών (active media monitoring & analysis) θα πρέπει να παρέχονται τουλάχιστον τα κάτωθι

*    Καθημερινή ηλεκτρονική αποδελτίωση των Μ.Μ.Ε. προκειμένου να υπάρχει άμεση και συνεχής πρόσβαση σε όλες τις αναφορές / δημοσιεύματα των Μ.Μ.Ε. που αφορούν στο έργο της Γ.Γ.Δ.Ε. και στα στελέχη της.

*  Καθημερινή καταγραφή / κωδικοποίηση πληροφοριών και σχολίων που αναρτώνται στο διαδίκτυο σχετικά με τη Γ.Γ.Δ.Ε. και παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης σχετικά με ενέργειες που τυχόν απαιτούνται για την έγκαιρη διαχείριση ειδικών θεμάτων και κρίσιμων/έκτακτων καταστάσεων όποτε προκύπτουν (έγκαιρη ανίχνευση της κρίσιμης κατάστασης, πιθανή εξέλιξη αυτής, ανάπτυξη σεναρίων για τη διαχείριση και αντιμετώπιση της). Θα παρέχεται επίσης υποστήριξη και μετάδοση των επίσημων θέσεων της Γ.Γ.Δ.Ε.

*  Σύνταξη και υποβολή τακτικών εκθέσεων (τουλάχιστον μία φορά το μήνα και βάσει των αναγκών της Γ.Γ.Δ.Ε. ) στις οποίες θα παρέχονται συγκεντρωτικά στοιχεία για την αξιολόγηση (ποσοτική και ποιοτική) των δημοσιευμάτων καθώς και στατιστικά δεδομένα για την εξαγωγή συμπερασμάτων με σκοπό τον έλεγχο της προόδου του έργου και της αποτελεσματικότητας των δράσεων, καθώς και τη δημιουργία αρχείων για την κάθε ενέργεια.

*  Επιμέλεια υπηρεσιών Τύπου της Γ.Γ.Δ.Ε. Στα πλαίσια παροχής των υπηρεσιών αυτών θα παρέχονται τα κάτωθι :

*   Επιμέλεια του ηλεκτρονικού newsletter (περιεχόμενο και γραφικά) και αποστολή του σε περιοδική βάση σε κατάλληλη ομάδα αποδεκτών που θα ορισθεί από τη Γ.Γ.Δ.Ε.

*    Ανάπτυξη και υποστήριξη λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης της Γ.Γ.Δ.Ε. (περιλαμβάνεται και η δημιουργία των αναγκαίων γραφιστικών), για τη βελτίωση της επικοινωνίας της με τους φορολογούμενους (παρακολούθηση σχετικών αναφορών, ανάρτηση απαντήσεων και λοιπών ανακοινώσεων της Γ.Γ.Δ.Ε. κ.α.).

*   Επιμέλεια Δελτίων Τύπου και γενικότερη διαχείριση σχέσεων με Μ.Μ.Ε. (κατάρτιση λίστας για αποστολή δελτίων τύπου, οργάνωση συναντήσεων με εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε., οργάνωση συνεντεύξεων τύπου κ.α.).- Ad hoc υποστήριξη των αναγκών της Γ.Γ.Δ.Ε. σε ό,τι αφορά αρθρογραφία, λογογραφία καθώς και άλλες επικοινωνιακές στρατηγικές ανάγκες.  


http://www.thetoc.gr/oikonomia/article/diagwnismos-73800-eurw-gia-ti-diafimisi-tis-eforias   

ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: