Το ΔΣ του ΟΑΣΑ ενέκρινε τη Δευτέρα τις τρεις τελικές δεσμευτικές προσφορές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το οποίο αναμένεται να συμβάλλει στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης. Το έργο προβλέπεται να παραδοθεί σταδιακά την περίοδο 2014-2015.
Οι εταιρείες που υπέβαλλαν δεσμευτικές προσφορές και εγκρίθηκαν σχετικά με την τεχνική αξιολόγηση είναι οι Intrasoft International - Ιntrakat, ΑΤΕΣΕ - ΜΕΤΚΑ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή - LG CNS. Το επόμενο βήμα είναι το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών.
Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 94 εκατ. ευρώ που θα καλυφθεί κατά 50% από ιδιωτικά κεφάλαια και κατά 50% από πόρους του ΕΣΠΑ.
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, τη μελέτη, την κατασκευή, τη συντήρηση και την τεχνική διαχείρισή του για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών που αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
Οι επιβάτες θα ωφεληθούν από το ηλεκτρονικό εισιτήριο με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης.
Βασικό όφελος για τον ΟΑΣΑ, είναι ο περιορισμός της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στους σταθμούς,
Επίσης, οφέλη θα προκύψουν από τον καλύτερο σχεδιασμό του μεταφορικού έργου, το βελτιωμένο έλεγχο των χρηματοοικονομικών του μεγεθών, το σχεδιασμό και την υλοποίηση ευέλικτων και ελκυστικών τιμολογιακών πολιτικών, καθώς και την ορθολογικότερη κατανομή των εσόδων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, ανάλογα με το μεταφορικό έργο που έχουν προσφέρει.
Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά έργο στον τομέα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις μεταφορές, καθώς ολοκληρώθηκε και η επιλογή αναδόχου στο έργο ΣΔΙΤ για την υλοποίηση συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ. Υπενθυμίζεται, ότι με το σύστημα της τηλεματικής προβλέπεται να εγκατασταθεί ένα δίκτυο 1.000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ., όπου οι επιβάτες θα μπορούν πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, όπως και από το κινητό τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή.
«Τα δύο αυτά έργα (ηλεκτρονικό εισιτήριο και τηλεματική) αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για τη δημιουργία ενός πρότυπου συστήματος αστικών συγκοινωνιών, που θα συμβάλει στη βελτίωση της καθημερινότητας του επιβατικού κοινού και στην αναβάθμιση του επιπέδου συντονισμού και παραγωγικότητας του συγκοινωνιακού έργου», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ.
in.gr
ΠΡΕΖΑ TV
3-2-2014
Οι εταιρείες που υπέβαλλαν δεσμευτικές προσφορές και εγκρίθηκαν σχετικά με την τεχνική αξιολόγηση είναι οι Intrasoft International - Ιntrakat, ΑΤΕΣΕ - ΜΕΤΚΑ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή - LG CNS. Το επόμενο βήμα είναι το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών.
Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 94 εκατ. ευρώ που θα καλυφθεί κατά 50% από ιδιωτικά κεφάλαια και κατά 50% από πόρους του ΕΣΠΑ.
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, τη μελέτη, την κατασκευή, τη συντήρηση και την τεχνική διαχείρισή του για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών που αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
Οι επιβάτες θα ωφεληθούν από το ηλεκτρονικό εισιτήριο με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης.
Βασικό όφελος για τον ΟΑΣΑ, είναι ο περιορισμός της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στους σταθμούς,
Επίσης, οφέλη θα προκύψουν από τον καλύτερο σχεδιασμό του μεταφορικού έργου, το βελτιωμένο έλεγχο των χρηματοοικονομικών του μεγεθών, το σχεδιασμό και την υλοποίηση ευέλικτων και ελκυστικών τιμολογιακών πολιτικών, καθώς και την ορθολογικότερη κατανομή των εσόδων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, ανάλογα με το μεταφορικό έργο που έχουν προσφέρει.
Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά έργο στον τομέα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις μεταφορές, καθώς ολοκληρώθηκε και η επιλογή αναδόχου στο έργο ΣΔΙΤ για την υλοποίηση συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ. Υπενθυμίζεται, ότι με το σύστημα της τηλεματικής προβλέπεται να εγκατασταθεί ένα δίκτυο 1.000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ., όπου οι επιβάτες θα μπορούν πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, όπως και από το κινητό τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή.
«Τα δύο αυτά έργα (ηλεκτρονικό εισιτήριο και τηλεματική) αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για τη δημιουργία ενός πρότυπου συστήματος αστικών συγκοινωνιών, που θα συμβάλει στη βελτίωση της καθημερινότητας του επιβατικού κοινού και στην αναβάθμιση του επιπέδου συντονισμού και παραγωγικότητας του συγκοινωνιακού έργου», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ.
in.gr
ΠΡΕΖΑ TV
3-2-2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου