Δεκάδες κάτοικοι του Ωρωπού βρίσκονται έξω από τα δικαστήρια της Ευελπίδων σε ένδειξη συμπαράστασης στον δήμαρχο Ωρωπού, 4 αντιδημάρχους, 2 δημοτικούς συμβούλους και δυο προέδρους συλλόγων για τα επεισόδια και τον εμπρησμό στα διόδια της Μαλακάσας το βράδυ της Κυριακής.
Οι συλληφθέντες έφτασαν στην Ευελπίδων λίγο πριν τις 11 το πρωί υπο της επευφημίες των συγκεντρωμένων κατοίκων. Ανδρες της αστυνομίας είχαν κάνει κλοιό εμποδίζοντας τους κατοίκους να τους πλησιάσουν και οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στα δικαστήρια από μια πλαινή πόρτα.
Σε βάρος των εννέα, ηλικίας 37 έως 62 ετών, σχηματίσθηκε ποινική δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της διατάραξης κοινής ειρήνης, εμπρησμού, διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών, παρακώλυσης συγκοινωνιών, διακεκριμένης φθοράς, διατάραξης κυκλοφορίας και παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Από τις αυξήσεις στα διόδια θα εξαιρεθούν και όσοι έχουν εξοχικά στον Ωρωπό και την ευρύτερη περιοχή της βορειανατολικής Αττικής, τόνισε με δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοίδης. Προϋπόθεση, όπως είπε, είναι να πάρουν και αυτοί βεβαιώσεις από τους δήμους και τη ΔΕΗ που να αποδεικνύουν τη σχέση τους με την περιοχή, όπως συμβαίνει και με τους περίπου 40.000 μόνιμους κατοίκους του δήμου Ωρωπού.Ο κ. Χρυσοχοΐδης διευκρίνισε ότι οι αυξήσεις στα διόδια είναι αυτές που προβλέπονται στην αρχική σύμβαση παραχώρησης του 2007 και σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στις Αφίδνες, είχαν καθυστερήσει να επιβληθούν.
Κατηγόρησε, επίσης, τους παράγοντες του δήμου Ωρωπού ότι αντί να σπεύσουν να δώσουν τις βεβαιώσεις στους δημότες για να μην πληρώνουν τα αυξημένα διόδια, ξεσηκώνουν τον κόσμο σε κινητοποιήσεις.Ο υπουργός Υποδομών παραδέχτηκε ότι πράγματι οι αυτοκινητόδρομοι είναι ακριβοί, αλλά δεν μπορούν να κατασκευαστούν αλλιώς. Το λογικό είναι, σημείωσε, να πληρώνουν οι χρήστες τους και όχι να χρηματοδοτούνται τα έργα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Διαφορετικά, πρόσθεσε, θα πρέπει να πάμε σε νέες οριζόντιες περικοπές μισθών και συντάξεων.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, το κόστος κατασκευής ανά χιλιόμετρο είναι φθηνότερο κατά 25% στην Ελλάδα, σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, ενω το κόστος των διοδίων ανά χιλιόμετρο, έχει καθοριστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα 4 λεπτα συν ΦΠΑ.
Ο υπουργός κατέληξε λέγοντας ότι οι αναθεωρημένες συμβάσεις έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την ελληνική Βουλή και συμμετέχουν σε αυτες 30 ξένες και 4 ελληνικές τράπεζες.«Θέλουμε ανάπτυξη ή όχι» διερωτήθηκε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΧΑΙΜΠ
newsit.gr
ΠΡΕΖΑ TV
11-2-2014
Οι συλληφθέντες έφτασαν στην Ευελπίδων λίγο πριν τις 11 το πρωί υπο της επευφημίες των συγκεντρωμένων κατοίκων. Ανδρες της αστυνομίας είχαν κάνει κλοιό εμποδίζοντας τους κατοίκους να τους πλησιάσουν και οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στα δικαστήρια από μια πλαινή πόρτα.
Σε βάρος των εννέα, ηλικίας 37 έως 62 ετών, σχηματίσθηκε ποινική δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της διατάραξης κοινής ειρήνης, εμπρησμού, διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών, παρακώλυσης συγκοινωνιών, διακεκριμένης φθοράς, διατάραξης κυκλοφορίας και παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Από τις αυξήσεις στα διόδια θα εξαιρεθούν και όσοι έχουν εξοχικά στον Ωρωπό και την ευρύτερη περιοχή της βορειανατολικής Αττικής, τόνισε με δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοίδης. Προϋπόθεση, όπως είπε, είναι να πάρουν και αυτοί βεβαιώσεις από τους δήμους και τη ΔΕΗ που να αποδεικνύουν τη σχέση τους με την περιοχή, όπως συμβαίνει και με τους περίπου 40.000 μόνιμους κατοίκους του δήμου Ωρωπού.Ο κ. Χρυσοχοΐδης διευκρίνισε ότι οι αυξήσεις στα διόδια είναι αυτές που προβλέπονται στην αρχική σύμβαση παραχώρησης του 2007 και σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στις Αφίδνες, είχαν καθυστερήσει να επιβληθούν.
Κατηγόρησε, επίσης, τους παράγοντες του δήμου Ωρωπού ότι αντί να σπεύσουν να δώσουν τις βεβαιώσεις στους δημότες για να μην πληρώνουν τα αυξημένα διόδια, ξεσηκώνουν τον κόσμο σε κινητοποιήσεις.Ο υπουργός Υποδομών παραδέχτηκε ότι πράγματι οι αυτοκινητόδρομοι είναι ακριβοί, αλλά δεν μπορούν να κατασκευαστούν αλλιώς. Το λογικό είναι, σημείωσε, να πληρώνουν οι χρήστες τους και όχι να χρηματοδοτούνται τα έργα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Διαφορετικά, πρόσθεσε, θα πρέπει να πάμε σε νέες οριζόντιες περικοπές μισθών και συντάξεων.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, το κόστος κατασκευής ανά χιλιόμετρο είναι φθηνότερο κατά 25% στην Ελλάδα, σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, ενω το κόστος των διοδίων ανά χιλιόμετρο, έχει καθοριστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα 4 λεπτα συν ΦΠΑ.
Ο υπουργός κατέληξε λέγοντας ότι οι αναθεωρημένες συμβάσεις έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την ελληνική Βουλή και συμμετέχουν σε αυτες 30 ξένες και 4 ελληνικές τράπεζες.«Θέλουμε ανάπτυξη ή όχι» διερωτήθηκε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΧΑΙΜΠ
newsit.gr
ΠΡΕΖΑ TV
11-2-2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου