Τρεις χιλιάδες περισσότερες αναφορές, σε σχέση με το 2012, έλαβε πέρυσι ο Συνήγορος του Πολίτη. Στο 82% των ατομικών περιπτώσεων το αποτέλεσμα της διαμεσολάβησης ήταν θετικό, ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου στην Πάτρα η επικεφαλής της ανεξάρτητης Αρχής Καλλιόπη Σπανού.
Τα τελευταία τρία χρόνια οι αναφορές πολιτών αυξάνονται συνεχώς, ανέφερε η Συνήγορος του Πολίτη, αν και επισήμανε ότι το 2010 υπήρξε πτώση που παραμένει ανεξήγητη.
Το 2013 συγκεντρώθηκαν συνολικά 14.700 αναφορές.
Οι περισσότερες αφορούν την κοινωνική πολιτική, τα ασφαλιστικά, τα συνταξιοδοτικά, τα φορολογικά και τις κοινωνικές παροχές διαφόρων ειδών.
Επίσης, η Καλλιόπη Σπανού υπογράμμισε ότι είναι εύκολη η επικοινωνία των πολιτών που κατοικούν στην περιφέρεια με τον Συνήγορο του Πολίτη, αφού μπορούν με μία επιστολή ή με ένα φαξ, ή μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να υποβάλουν την αναφορά τους για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και τότε θα έλθει σε επικοινωνία μαζί τους κάποιο στέλεχος της Αρχής.
Η επίσκεψη του Συνηγόρου του Πολίτη στην Πάτρα έχει σκοπό, όπως είπε η Καλλιόπη Σπανού, να ενημερώσει τους πολίτες σχετικά με τις αρμοδιότητές του και τις υπηρεσίες που προσφέρει, αλλά και να βοηθήσει τη δημόσια διοίκηση, ώστε να υπερβεί κάποιες αδυναμίες της και να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Σπανού, «οι υπηρεσίες θα πρέπει να κατανοήσουν τον ρόλο μας, αφού σκοπός μας είναι να βοηθούμε και όχι να ελέγχουμε ή να τιμωρούμε».
Σημείωσε επίσης οι υπηρεσίες αντιμετωπίζουν δυσκολίες που έχουν να κάνουν κυρίως με τη μείωση του προσωπικού και τις αλλαγές στη νομοθεσία. IN.GR
ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2014
Τα τελευταία τρία χρόνια οι αναφορές πολιτών αυξάνονται συνεχώς, ανέφερε η Συνήγορος του Πολίτη, αν και επισήμανε ότι το 2010 υπήρξε πτώση που παραμένει ανεξήγητη.
Το 2013 συγκεντρώθηκαν συνολικά 14.700 αναφορές.
Οι περισσότερες αφορούν την κοινωνική πολιτική, τα ασφαλιστικά, τα συνταξιοδοτικά, τα φορολογικά και τις κοινωνικές παροχές διαφόρων ειδών.
Επίσης, η Καλλιόπη Σπανού υπογράμμισε ότι είναι εύκολη η επικοινωνία των πολιτών που κατοικούν στην περιφέρεια με τον Συνήγορο του Πολίτη, αφού μπορούν με μία επιστολή ή με ένα φαξ, ή μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να υποβάλουν την αναφορά τους για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και τότε θα έλθει σε επικοινωνία μαζί τους κάποιο στέλεχος της Αρχής.
Η επίσκεψη του Συνηγόρου του Πολίτη στην Πάτρα έχει σκοπό, όπως είπε η Καλλιόπη Σπανού, να ενημερώσει τους πολίτες σχετικά με τις αρμοδιότητές του και τις υπηρεσίες που προσφέρει, αλλά και να βοηθήσει τη δημόσια διοίκηση, ώστε να υπερβεί κάποιες αδυναμίες της και να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Σπανού, «οι υπηρεσίες θα πρέπει να κατανοήσουν τον ρόλο μας, αφού σκοπός μας είναι να βοηθούμε και όχι να ελέγχουμε ή να τιμωρούμε».
Σημείωσε επίσης οι υπηρεσίες αντιμετωπίζουν δυσκολίες που έχουν να κάνουν κυρίως με τη μείωση του προσωπικού και τις αλλαγές στη νομοθεσία. IN.GR
ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου