Του ΝΙΚΟΥ ΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Οι νεοναζιστικές μπάντες είναι εκατοντάδες στην Ευρώπη. Το ναζιστικό metal έχει ευθείες αναφορές στα SS, τη βία, το Αουσβιτς, την αιματοχυσία. Το νέο κίνημα θα φτάσει και στην Ελλάδα και τη φιλόξενη Χρυσή Αυγή. Μέσα σ' αυτό το μουσικό περιβάλλον γεννήθηκε το εθνικοσοσιαλιστικό black metal, νεοπαγανιστικό, ρατσιστικό, αντισημιτικό.
Ο «άριος σατανισμός» περιέχει αναφορές στους Τεύτονες, τους Ναΐτες, τη Νύχτα των Κρυστάλλων και την Εταιρεία της Θούλης. Πολλά γκρουπ χρησιμοποιούν ομιλίες του Χίτλερ στις συναυλίες τους. Πολλοί θα μιλήσουν για καπηλεία και υπεξαίρεση της μουσικής από τους νεοναζί.
Η βασική του ιδεολογία της ναζιστικής μουσικής χωράει στο τρίπτυχο «Αίμα-Γη-Πρόγονοι», που πιο απλοποιημένο περιέχεται στο «Αίμα και Τιμή». Το black metal «δεν είναι μόνο τέχνη, αλλά αγώνας κατά του χριστιανισμού».
«Ηρθατε και σφάξατε τον Οντιν / Ηρθατε και δολοφονήσατε τον Δία / Οι Θεοί μας έγιναν ο Σατανάς σας / Και ο Σατανάς έγινε ο Θεός μας» λένε οι Necromantia. Ο ιδρυτής του γκρουπ, ο Γιώργος «Magus Wampyr Daoloth», είναι εκπαιδευτής της ARMA Hellas στις πολεμικές τέχνες -ένοπλη και άοπλη μάχη, με ξίφος και μαχαίρι- και στέλεχος της Χρυσής Αυγής.
Το 1998 το γκρουπ Der Sturmer που δημιούργησε ο Nick Giogalas ή Jarl Von Hagal, μέλος της Χρυσής Αυγής, στο πρώτο εξώφυλλό του απεικονίζει τη ναζιστική σημαία μπροστά από τον Παρθενώνα. Το συγκρότημα φωτογραφίζεται με κουκούλες και μάσκες δημίων και με πανοπλίες ιπποτών. Αλλες φορές ο frontman ως δήμιος κρατάει κάθετα ένα μαχαίρι, έτοιμο να μπηχτεί κάπου. Ενα τραγούδι τους λέει: «Ζω για να σε δω νεκρό».
Η ελληνική ναζιστική μουσική σκηνή εμφανίζεται με τραγούδια όπως «Ο παππούς μου ήταν στα SS», αναφορές σε οργανώσεις όπως η δωσιλογική εθνικοσοσιαλιστική ΕΣΠΟ που έδρασε στη Γερμανική Κατοχή στην Αθήνα, στίχους όπως «Σφάξε ένα Αλβανό», «Αδόλφος ο Μέγας».
Ο Γιώργος Μισιάκας των Iron Youth, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Χρυσής Αυγής, δεν είναι άλλος από τον Γιώργο Μάστορα της «Λευκής Μουσικής». Εμφανίζεται με μπλούζα των SA, το 2003, για να δηλώσει πως το κόμμα δεν είναι ναζιστικό.
Το γκρουπ όμως έχει πάρει το όνομά του από την οργάνωση «Σιδερένια Γροθιά» του Ρούντολφ Ες, προτού ακόμα σχηματισθεί το κόμμα των ναζί. Ο «Τόλης 88» πήρε το όνομα από το νούμερο 88 που συμβολίζει το «Heil Hitler». Είναι κιθαρίστας των Hellenic Stompers που εμφανίστηκαν το 2007 με το cd «Ο Δήμιος» και τραγούδια για τα «Ελληνικά SS».
Ο «Καιάδας» ποζάρει με τατουάζ, αίμα, αλυσίδες κι ένα στιλέτο. Σε άλλες φωτογραφίες είναι ζωσμένος με δεσμίδες με σφαίρες χιαστί. Οι τίτλοι των πέντε δίσκων του συγκροτήματος «Σκότος Αέανον», «Ζήτω ο Θάνατος». Σε ένα εξώφυλλο ο Χριστός μοιάζει με το Σατανά όταν λέει «Εγώ είμαι το φως του κόσμου!».
* «Το black metal είναι αντιχριστιανικό και παγανιστικό και αναζητά την κατάργηση του χριστιανικού συστήματος και τη δημιουργία ενός καινούργιου», λέει στο περιοδικό Metal Hammer ο «Καιάδας». Πάντα μας γοήτευαν το αντιχριστιανικό πνεύμα και η αρχαιότητα όπως το καταλαβαίνεις και από το όνομά μας».
Οι στίχοι τους είναι συνομιλίες με τον Διάβολο. Ο θεός έχει πεθάνει λόγω ευσπλαχνίας -και σαπίζει στον τάφο του. Λύκοι και δαίμονες καλούν την Ιριδα και τον Εωσφόρο. Κάποιος κάνει μια προσφορά θυσίας στον Θεό της Θάλασσας και χορεύει μαινόμενος. Ζητάει να καταστραφούν τώρα οι εβραίοι και οι «εχθροί από την Ανατολή».
«Διψάμε για αίμα»
Το 2012 οι Naer Mataron κυκλοφόρησαν το νέο τους ΕΡ με τίτλο: Ι Am The Light Of The World και εξώφυλλο έναν Χριστό-Σατανά, να λέει πως εκείνος είναι το Φως του Κόσμου. Το ελληνονορβηγικό συγκρότημα κάνει διεθνή καριέρα -με πέντε άλμπουμ- υμνώντας τον Εωσφόρο και διακηρύσσοντας τον αντιχριστιανισμό του με στίχους που μιλάνε για σφαγές, εκδίκηση, το «Αέναον Σκότος». Σε ένα από αυτά τα τραγούδια περιγράφεται ένας «Λύκος της Ιωνίας» άγρια πεινασμένος. «Η λεπίδα τη σάρκα βαθιά κόβει, με το αίμα στα μάτια -ο λύκος- χορεύει και ηδονίζεται. Ο Λύκος της Ιωνίας! Ελληνικό Αίμα».
«Οι εκκλησίες μπορούν να αποφασίζουν τι θα συμβεί με τον άνθρωπο στον άλλο κόσμο/ Σ' αυτόν εδώ, εμείς η Τάξη του Μπλακ Μέταλ θα αποφασίσουμε για το λαό μας./ Οι διανοητικά ανάπηροι, βλαμμένοι, λένε "Μακάριοι, οι πτωχοί το πνεύματι". Δεν θα 'ταν ωραίο να πηγαίναν όλοι αυτοί στον Παράδεισό τους, όπως λέει η γαμημένη "Χριστιανική Εκκλησία;". Εκεί θα βρούνε ηλίθιες και άσχημες γυναίκες.
»Για πάνω από μισό εκατομμύρια χρόνια, ο Θεός καθόταν κι έβλεπε τους ανθρώπους να βγάζουν ο ένας το μάτι του άλλου. Τότε είχε την θαυμάσια ιδέα να στείλει τον μπάσταρδο υιό του, τον γαμημένο Ιησού Χριστό, αλλά τώρα ο Διάβολος νικά την ανοησία. Θα αφήσουμε την εκκλησία να σαπίσει σαν το χέρι που έχει γάγγραινα. Θα σφάξουμε πάνω στους δικούς τους βωμούς τους ηλίθιους κι όσους εμπορεύονται ακόμα παλιά σανδάλια. Το πιο υγιές κομμάτι της νεολαίας θα είναι μαζί μας. Ο θεριστής με το δρεπάνι του θα μαζέψει τη νέα σοδειά. Τα εκατομμύρια των προγόνων μας κάηκαν κι ακρωτηριάστηκαν, υπό τους ψαλμούς της χριστιανικής αγάπης. Τώρα θα πάρουμε εκδίκηση. Διψάμε για αίμα!
»Ο Θεός έχει πεθάνει λόγω ευσπλαχνίας -και σαπίζει στον τάφο του. Κάποιος κάνει μια προσφορά θυσίας στον Θεό της Θάλασσας και ζητάει να καταστραφούν τώρα οι εβραίοι και οι "εχθροί από την Ανατολή"».
* Ηρθε η ώρα! Να είστε προετοιμασμένοι για τον αγώνα του αρχαίου πολεμιστή, για την αναγέννηση της Ευρώπης μέσα από ερείπια.
Ο Γερμενής είναι αυτός που ζήτησε από τους δημοσιογράφους να σηκωθούν στη συνέντευξη του αρχηγού της Χρυσής Αυγής με την κραυγή -σε λάθος αρχαία ελληνικά- «Εγέρθητω». Υστερα επιτέθηκε για να γρονθοκοπήσει τον δήμαρχο Αθηναίων Γιώργο Καμίνη μέσα στο Κοινωνικό Παντοπωλείο. Οπως διαπίστωσαν οι άνδρες της ασφάλειας του δημάρχου, το χέρι του ήταν στο όπλο που είχε στη μέση του, κάτι το οποίο απετράπη με την έγκαιρη επέμβασή τους. Ηταν ένας από τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής που συμμετείχαν στα επεισόδια της Ραφήνας, όταν μέλη και οπαδοί της Χ.Α. έσπασαν πάγκους αλλοδαπών μικροπωλητών, κάνοντας ως αστυνομικοί ελέγχους. Συμμετείχε στα επεισόδια στο θέατρο «Χυτήριο» λίγο πριν από την πρεμιέρα του έργου «Corpus Christi», όταν μαζί με άλλους βουλευτές του Νίκου Μιχαλολιάκου και μέλη της Χρυσής Αυγής προσπάθησαν να σταματήσουν την παράσταση και απείλησαν το σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς επειδή θεωρούσαν ότι το έργο ήταν βλάσφημο.
Μετά τη δολοφονία του ράπερ Παύλου Φύσσα ένας από τους βασικούς μάρτυρες θα καταθέσει ότι η ένταξη στην οργάνωση γινόταν με σωματικές δοκιμασίες-βασανιστήρια που ονομάζονταν «σωματική βελτίωση». Η εκπαίδευση περιλάμβανε σκοποβολή στο Χαϊδάρι και «συντηρητική εκπαίδευση» που έκρινε ο «Λοχαγός» Γερμενής -που αργότερα έγινε «Ταγματάρχης». Τα τάγματα είχαν την ονομασία «Τμήμα Αμεσης Επέμβασης», ΤΑΕ. Η εκπαίδευση αφορούσε επιθέσεις σε πλήθος, άμυνα με ασπίδες και ρόπαλα, τρόπους χρήσης μαχαιριών.
* «Η αμυντική τακτική που είχαμε προσομοίαζε με εκείνη των ΜΑΤ, δηλαδή είχαμε εκπαιδευτεί οι πρώτοι άντρες της διμοιρίας, οι λεγόμενοι "Κέρβεροι", να κάνουμε αμυντική σύγκλιση με χρήση ασπίδων. Μετά περιμέναμε την επίθεση των αντιπάλων και μόλις αυτοί έφταναν σε απόσταση αναπνοής, άνοιγαν οι ασπίδες και έβγαιναν από πίσω από τις δεύτερες-τρίτες σειρές άτομα με μαχαίρια, οι λεγόμενοι "Πύργοι", που μαχαίρωναν και επέστρεφαν στις θέσεις τους».
«Ο Γερμενής ήταν ο επιχειρησιακός εκπαιδευτής μου. Με έμαθε να σκοτώνω. Ο Ηλίας Κασιδιάρης μάς έκανε ιδεολογικού προσανατολισμού ομιλίες με ναζιστικό προσανατολισμό και μας δίδαξε βηματισμό στρατιωτικού τύπου και ναζιστικούς χαιρετισμούς. Με τον Παναγιώταρο δεν είχαμε κάποια ιδιαίτερη σχέση, απλώς μας προμήθευε ρούχα και κλομπ. Παππάς και Μιχαλολιάκος μάς προέτρεπαν να είμαστε βίαιοι, να εξοντώσουμε τους εχθρούς μας και να μη φοβόμαστε κανέναν».
Λευκός εθνικισμός
Η white power δεν είναι ακριβώς μουσική, αλλά ρατσιστική προπαγάνδα που εμπνέεεται από την «Κου-Κλουξ-Κλαν» και το λευκό εθνικισμό και χρησιμοποιεί την ποπ, ροκ, πανκ μουσική και το μπλακ μέταλ για να διακηρύξει το μίσος της για τους μη λευκούς, τους «αράπηδες», τους αναρχικούς, τους ομοφυλόφιλους και τους κομμουνιστές. Η κίνηση «Ροκ ενάντια στον κομμουνισμό» είναι διεθνής ναζιστική οργάνωση.
Στις 13 Ιουλίου 2013 στο Παρίσι η σύγκρουση των skinheads με μια ομάδα ακροαριστερών θα οδηγήσει στο θάνατο, από χτυπήματα, ενός 18χρονου φοιτητή.
Οι trads ή trojan skinheads στα τέλη του '60 ακούγανε σκα και ρέγγκε, έκαναν παρέα με μαύρους, κυκλοφορώντας με κοντά μαλλιά, αμάνικα πουλόβερ, Fred Perry πόλο, τζάκετ Hammigton και τιράντες. Η επόμενη γενιά skinheads δεν κάνει παρέα με τζαμαϊκανούς, αλλά τους μισεί. Κυκλοφορεί με σβάστικες και αλυσίδες.
Η ταινία The Wall των Pink Floyd είχε ήδη εστιάσει την κάμερα το 1982 στους hammerskins που με σφυριά και βάδισμα χήνας ξεκινώντας από το Ντάλας στο Τέξας θέλουν να υπερασπίσουν τη «λευκή υπερηφάνεια», εμπνεόμενοι από τους Ιππότες της «Κου-Κλουξ-Κλαν». Η οργάνωση αυτή στις τρεις περιόδους της δράσης της από το 1865 ευθύνεται για χιλιάδες φόνους εγχρώμων, πολλές φορές σε τελετές με ειδικές στολές.
Το 1986 στη Μινεάπολη οι «Κόκκινοι Σκιν» Baldies συγκρούονται με σκινς- «λευκούς ιππότες», της ομάδας «White Knights». Οι Sharp της Νέας Υόρκης θέλουν να εξαφανίσουν τους ρατσιστές με την κίνηση «Skinheads Ενάντια στη Φυλετική Προκατάληψη». Οι RASH είναι Κόκκινοι και Αναρχικοί Skinheads.
Η δεκαετία '90 εμφάνισε girl-skinheads και gay skinheadsμε τατουάζ με σεξουαλικά φετίχ, αλλά είναι σχήμα οξύμωρο, όσο ένας χιτλεριστής εβραίος. Οι Hammerskins μαζί με άλλα παραφερνάλια και τατουάζ χρησιμοιούν τον αριθμό 838 που είναι ο συμβολικός αριθμός του Χίτλερ.
Στις 5 Αυγούστου 2012, ο «χάμερσκιν» - απόστρατος και μουσικός Wade Michael Page πυροβολήθηκε από την αστυνομία και πέθανε από σφαίρα στο κεφάλι αφού είχε σκοτώσει έξι ανθρώπους σε ένα ναό των Σιχ στην πόλη Oak Creek των ΗΠΑ. Πέρα από τον αγκυλωτό σταυρό φοράει μπλουζάκια με ένα σταυρό μέσα σε κύκλο. Είναι ένα σύμβολο ολόιδιο με ένα από αυτά που χρησιμοποιεί η ελληνική Χρυσή Αυγή.
Ναζιστικά και ρουνικά σύμβολα, στολές ναζί, το σήμα της Compat 18 και των SS, ...gay ναζί δεσπόζουν στα μπλουζάκια και τους δίσκους, αλλά και τα live των «στρασερικών» Death In June που πιστεύουν ότι ο Χίτλερ πριν εκτελέσει τον ομοφυλόφιλο στρατηγό των SS, έκανε την «αρσενική πόρνη στη Βιέννη». Ο ηγέτης του γκρουπ, Douglas Pearce, είναι ομοφυλόφιλος φετιχιστής και πέρασε από τον τροτσκισμό στον «εθνομπολσεβικισμό» και συνεργάζεται με νεοναζί και εθνικιστές. Το όνομα του γκρουπ «Θάνατος τον Ιούνιο» αναφέρεται στον Ιούνιο του 1934, τη «Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών», όταν ο Χίτλερ δολοφόνησε τους συνεργάτες του που ανήκαν στην «αριστερή» πτέρυγα.
Κόναν ο Βάρβαρος
Οι Manowar έχουν πάρει το όνομά τους από ένα πλοίο των Βίκιγκς και σημαίνει ο Πολεμιστής. Αργή επική μουσική, σκοτάδι, ύμνοι για τον Σατανά και εμφανίσεις με σπαθιά στη σκηνή και στολές τύπου Κόναν ο Βάρβαρος. Ο Πολεμιστής πρέπει να πάρει εκδίκηση με τη βοήθεια των Θεών. Ο Ορσον Ουέλς ήταν αφηγητής σε δυο από τους πρώτους δίσκους τους, το 1980-81. Φωτιές, σφυριά. «Είσαι έτοιμος; Γεννήθηκα με ένα πυροβόλο στο χέρι. Θα πεθάνω για τη χώρα μου. Βία και αίμα!».
Το 1984 μπήκαν στο Βιβλίο Γκίνες ως το πιο θορυβώδες συγκρότημα του κόσμου για τη συναυλία με τα περισσότερα ντεσιμπέλ (139). Το 2008 ξαναμπήκαν για τη μεγαλύτερης διάρκειας συναυλία (5 ώρες και 1'), στη Βουλγαρία. Το 1992 σε μια από τις εμφανίσεις τους στην Ελλάδα, δεκαπέντε χιλιάδες νέοι θα τους αποθεώσουν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Στις 21 Νοεμβρίου 1992 όταν οι Manowar έδωσαν μια συναυλία στην Αθήνα το περιοδικό «Αντεπίθεση» της νεολαίας της Χρυσής Αυγής θα γράψει:
* «Παραπάνω από 10.000 άτομα τους αποθέωσαν και ανάμεσά τους και οι εκατοντάδες νέοι με τις ελληνικές σημαίες, τους κέλτικους και άλλα εθνικιστικά σύμβολα ραμμένα στα μπουφάν τους. Δεν εννοείται συνειδητοποιημένος νέος εθνικιστής που να μην ακούει MANOWAR».
Φαίνεται πως οι Ελληνες νεοναζί, που δεν θέλουν να τους λένε ναζί, εμπνέονται από τον ήπιο σατανισμό των Manowar που έχουν ένα δικό τους σατανιστικό «πιστεύω», «που θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε "Σατανά Ημών"»:
«Σκοτεινέ Αρχοντα, Σε επικαλούμαι απαιτώντας το ιερό δικαίωμα να καώ στην Κόλαση ιππεύοντας τους καυτούς ανέμους της Κολάσεως, Αντίκρισε κάποιον τόσο μοχθηρό όσο Εσένα, Πάρε τη γεμάτη πόθο ψυχή μου, Πιες το αίμα μου, όπως εγώ πίνω το Δικό Σου, ένταξέ με στις Λεγεώνες του Θανάτου, Κόψε το κεφάλι μου, Απελευθέρωσε όλη τη μοχθηρία μου, Λούσιφερ είναι ο Βασιλιάς, Δοξασμένος ο Σατανάς-Ο Σατανάς είναι ο καθοδηγητής μου καθώς προχωρώ στο διάβα μου/Για πάντα του έχω δώσει την ψυχή μου, θα κάνω πάντα το Θέλημά Του ακόμα κι αν μου ζητηθεί να περπατήσω ανάμεσα στους ζωντανούς-Ο Σατανάς ποτέ δεν με εγκατέλειψε, γι' αυτό ΣΕ περιμένω να με πάρεις/ Δώσε μου φτερά ως αγγελιαφόρος Σου να πετάξω για σένα».
Η έρευνά μας φιλοξενεί επιστολές, απόψεις, μαρτυρίες και e-mail αναγνωστών.
Ο βετεράνος σατανιστής
Οι Iron Youth ιδρύθηκαν το 1996 στην Αθήνα. Ο ηγέτης τους Γιώργος Ζαχαρόπουλος ή Magus Wampyr Daoloth ή Αβαρις είναι βετεράνος του ελληνικού «μπλακ μέταλ». Είναι ο ιδιοκτήτης της Black Lotus Records και έχει παίξει με τους Necromantia, που θεωρούν τον Σατανά Θεό τους Rotting Christ (Σάπιος Χριστός), που κάνουν κριτική στη θρησκεία, αλλά όχι και σταυροφορία υπέρ του Σατανά, του Diabolos Rising / Raism και τους ΝΑΟΣ. Η μπάντα υποστηρίζει τη ναζιστική ιδεολογία, αλλά ο Ζαχαρόπουλος δεν υποστηρίζει καμία ρατσιστική ιδεολογία, σε αντίθεση με τα άλλα μέλη του συγκροτήματος. Ο Γιώργος «Magus Wampyr Daoloth είναι εκπαιδευτής της ARMA Hellas στις πολεμικές τέχνες -ένοπλη και άοπλη μάχη, με ξίφος και μαχαίρι- και στέλεχος της Χρυσής Αυγής.
Ο «εναλλακτικός» πρώην τροτσκιστής
Οι Death In June έχουν πάρει το όνομά τους από τη «Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών», τον Ιούνιο του 1934, όταν ο Χίτλερ εξόντωσε τον αρχηγό των «Ταγμάτων Εφόδου» Ρεμ, αφού τον είχε κατηγορήσει για ομοφυλοφιλία.
Οι «Θάνατος των Ιούνιο» είναι νεοναζί που εμπνέονται από τον «Μαύρο Ηλιο» των SS και φοράνε στολές ναζί στις συναυλίες τους. Ο αρχηγός, ο Pearce, πρώην τροτσκιστής και ομοφυλόφιλος, ακτιβιστής του «εθνοαναρχισμού», συχνά κάνει συναυλίες όπως στην Κροατία υπέρ φασιστικών οργανώσεων. Μια συναυλία του στη Γερμανία απαγορεύτηκε. Στην Αθήνα, μέσα στην καρδιά του αναρχισμού, στα Εξάρχεια, θα εμφανισθούν -χωρίς επεισόδια- για να διχάσουν «κοινό και κριτικούς». Πίσω από τις ναζιστικές στολές, πολλοί είδαν ότι το παλιό συγκρότημα Crisis μόνο ναζιστικό δεν ήταν.
Μερικοί θα πουν πως το συγκρότημα χρησιμοποιεί τα ναζιστικά σύμβολα για να σοκάρει ή γιατί τους αρέσει η αισθητική τους. Αλλωστε ο Lemmy των Motorhead είναι συλλέκτης ναζιστικών συμβόλων. Ο Douglas Pearce πιστεύει πως οι διώξεις ομοφυλόφιλων άρχισαν μετά τη δολοφονία των Ρεμ και των Στράσερ. Οι ναζί ήταν ανεκτικοί με τους ομοφυλόφιλους, λέει, αντίθετα με τους Βρετανούς και τους Αμερικάνους, που δεν τους δέχονταν στο στρατό, τους τιμωρούσαν, τους φυλάκιζαν και πολλές φορές τους καταδίκαζαν σε θάνατο. Η ομοφυλοφιλία του Ρεμ βγήκε μετά στη φόρα και δεν ήταν κάτι διαφορετικό από ό,τι συνέβαινε σε αρχαίους στρατούς. Ακόμα κι ο Χίτλερ όταν ήταν ακόμα φτωχός νεαρός ζωγράφος στη Βιέννη, για να βγάλει χρήματα έκανε την «αρσενική πόρνη».
«Δεν είναι εδώ ο Παράδεισος/ Το αμερικάνικο όνειρο σας κοίμισε/Γιοι της Ευρώπης άρρωστοι με τον φιλελευθερισμό, Γιοι της Ευρώπης αλυσοδεμένοι με τον Καπιταλισμό/Να πάρουμε νέους δρόμους».
Τον Μάιο του 1999, λίγες μέρες αφότου ο David Copeland του ναζιστικού βρετανικού κόμματος ΒΝΡ σκότωσε με βόμβες τρεις ανθρώπους στο Σόχο, οι Death In June έδωσαν μια συναυλία εκεί κοντά με ναζιστικά γκρουπ και αφιέρωσαν ένα τραγούδι τους στους «Λευκούς Λύκους» που ήταν υπεύθυνοι για τη σφαγή. Ενα ανάλογο μήνυμα έστειλαν με ποστ στο Yahoo, όταν χτύπησε ο Μακελάρης της Νορβηγίας Αντερς Μπρέιβικ με 87 νεκρούς.
http://www.enet.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
27-3-2014
Οι νεοναζιστικές μπάντες είναι εκατοντάδες στην Ευρώπη. Το ναζιστικό metal έχει ευθείες αναφορές στα SS, τη βία, το Αουσβιτς, την αιματοχυσία. Το νέο κίνημα θα φτάσει και στην Ελλάδα και τη φιλόξενη Χρυσή Αυγή. Μέσα σ' αυτό το μουσικό περιβάλλον γεννήθηκε το εθνικοσοσιαλιστικό black metal, νεοπαγανιστικό, ρατσιστικό, αντισημιτικό.
Ο «άριος σατανισμός» περιέχει αναφορές στους Τεύτονες, τους Ναΐτες, τη Νύχτα των Κρυστάλλων και την Εταιρεία της Θούλης. Πολλά γκρουπ χρησιμοποιούν ομιλίες του Χίτλερ στις συναυλίες τους. Πολλοί θα μιλήσουν για καπηλεία και υπεξαίρεση της μουσικής από τους νεοναζί.
Η βασική του ιδεολογία της ναζιστικής μουσικής χωράει στο τρίπτυχο «Αίμα-Γη-Πρόγονοι», που πιο απλοποιημένο περιέχεται στο «Αίμα και Τιμή». Το black metal «δεν είναι μόνο τέχνη, αλλά αγώνας κατά του χριστιανισμού».
«Ηρθατε και σφάξατε τον Οντιν / Ηρθατε και δολοφονήσατε τον Δία / Οι Θεοί μας έγιναν ο Σατανάς σας / Και ο Σατανάς έγινε ο Θεός μας» λένε οι Necromantia. Ο ιδρυτής του γκρουπ, ο Γιώργος «Magus Wampyr Daoloth», είναι εκπαιδευτής της ARMA Hellas στις πολεμικές τέχνες -ένοπλη και άοπλη μάχη, με ξίφος και μαχαίρι- και στέλεχος της Χρυσής Αυγής.
Το 1998 το γκρουπ Der Sturmer που δημιούργησε ο Nick Giogalas ή Jarl Von Hagal, μέλος της Χρυσής Αυγής, στο πρώτο εξώφυλλό του απεικονίζει τη ναζιστική σημαία μπροστά από τον Παρθενώνα. Το συγκρότημα φωτογραφίζεται με κουκούλες και μάσκες δημίων και με πανοπλίες ιπποτών. Αλλες φορές ο frontman ως δήμιος κρατάει κάθετα ένα μαχαίρι, έτοιμο να μπηχτεί κάπου. Ενα τραγούδι τους λέει: «Ζω για να σε δω νεκρό».
Η ελληνική ναζιστική μουσική σκηνή εμφανίζεται με τραγούδια όπως «Ο παππούς μου ήταν στα SS», αναφορές σε οργανώσεις όπως η δωσιλογική εθνικοσοσιαλιστική ΕΣΠΟ που έδρασε στη Γερμανική Κατοχή στην Αθήνα, στίχους όπως «Σφάξε ένα Αλβανό», «Αδόλφος ο Μέγας».
Ο Γιώργος Μισιάκας των Iron Youth, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Χρυσής Αυγής, δεν είναι άλλος από τον Γιώργο Μάστορα της «Λευκής Μουσικής». Εμφανίζεται με μπλούζα των SA, το 2003, για να δηλώσει πως το κόμμα δεν είναι ναζιστικό.
Το γκρουπ όμως έχει πάρει το όνομά του από την οργάνωση «Σιδερένια Γροθιά» του Ρούντολφ Ες, προτού ακόμα σχηματισθεί το κόμμα των ναζί. Ο «Τόλης 88» πήρε το όνομα από το νούμερο 88 που συμβολίζει το «Heil Hitler». Είναι κιθαρίστας των Hellenic Stompers που εμφανίστηκαν το 2007 με το cd «Ο Δήμιος» και τραγούδια για τα «Ελληνικά SS».
Ο «Καιάδας» ποζάρει με τατουάζ, αίμα, αλυσίδες κι ένα στιλέτο. Σε άλλες φωτογραφίες είναι ζωσμένος με δεσμίδες με σφαίρες χιαστί. Οι τίτλοι των πέντε δίσκων του συγκροτήματος «Σκότος Αέανον», «Ζήτω ο Θάνατος». Σε ένα εξώφυλλο ο Χριστός μοιάζει με το Σατανά όταν λέει «Εγώ είμαι το φως του κόσμου!».
* «Το black metal είναι αντιχριστιανικό και παγανιστικό και αναζητά την κατάργηση του χριστιανικού συστήματος και τη δημιουργία ενός καινούργιου», λέει στο περιοδικό Metal Hammer ο «Καιάδας». Πάντα μας γοήτευαν το αντιχριστιανικό πνεύμα και η αρχαιότητα όπως το καταλαβαίνεις και από το όνομά μας».
Οι στίχοι τους είναι συνομιλίες με τον Διάβολο. Ο θεός έχει πεθάνει λόγω ευσπλαχνίας -και σαπίζει στον τάφο του. Λύκοι και δαίμονες καλούν την Ιριδα και τον Εωσφόρο. Κάποιος κάνει μια προσφορά θυσίας στον Θεό της Θάλασσας και χορεύει μαινόμενος. Ζητάει να καταστραφούν τώρα οι εβραίοι και οι «εχθροί από την Ανατολή».
«Διψάμε για αίμα»
Το 2012 οι Naer Mataron κυκλοφόρησαν το νέο τους ΕΡ με τίτλο: Ι Am The Light Of The World και εξώφυλλο έναν Χριστό-Σατανά, να λέει πως εκείνος είναι το Φως του Κόσμου. Το ελληνονορβηγικό συγκρότημα κάνει διεθνή καριέρα -με πέντε άλμπουμ- υμνώντας τον Εωσφόρο και διακηρύσσοντας τον αντιχριστιανισμό του με στίχους που μιλάνε για σφαγές, εκδίκηση, το «Αέναον Σκότος». Σε ένα από αυτά τα τραγούδια περιγράφεται ένας «Λύκος της Ιωνίας» άγρια πεινασμένος. «Η λεπίδα τη σάρκα βαθιά κόβει, με το αίμα στα μάτια -ο λύκος- χορεύει και ηδονίζεται. Ο Λύκος της Ιωνίας! Ελληνικό Αίμα».
«Οι εκκλησίες μπορούν να αποφασίζουν τι θα συμβεί με τον άνθρωπο στον άλλο κόσμο/ Σ' αυτόν εδώ, εμείς η Τάξη του Μπλακ Μέταλ θα αποφασίσουμε για το λαό μας./ Οι διανοητικά ανάπηροι, βλαμμένοι, λένε "Μακάριοι, οι πτωχοί το πνεύματι". Δεν θα 'ταν ωραίο να πηγαίναν όλοι αυτοί στον Παράδεισό τους, όπως λέει η γαμημένη "Χριστιανική Εκκλησία;". Εκεί θα βρούνε ηλίθιες και άσχημες γυναίκες.
»Για πάνω από μισό εκατομμύρια χρόνια, ο Θεός καθόταν κι έβλεπε τους ανθρώπους να βγάζουν ο ένας το μάτι του άλλου. Τότε είχε την θαυμάσια ιδέα να στείλει τον μπάσταρδο υιό του, τον γαμημένο Ιησού Χριστό, αλλά τώρα ο Διάβολος νικά την ανοησία. Θα αφήσουμε την εκκλησία να σαπίσει σαν το χέρι που έχει γάγγραινα. Θα σφάξουμε πάνω στους δικούς τους βωμούς τους ηλίθιους κι όσους εμπορεύονται ακόμα παλιά σανδάλια. Το πιο υγιές κομμάτι της νεολαίας θα είναι μαζί μας. Ο θεριστής με το δρεπάνι του θα μαζέψει τη νέα σοδειά. Τα εκατομμύρια των προγόνων μας κάηκαν κι ακρωτηριάστηκαν, υπό τους ψαλμούς της χριστιανικής αγάπης. Τώρα θα πάρουμε εκδίκηση. Διψάμε για αίμα!
»Ο Θεός έχει πεθάνει λόγω ευσπλαχνίας -και σαπίζει στον τάφο του. Κάποιος κάνει μια προσφορά θυσίας στον Θεό της Θάλασσας και ζητάει να καταστραφούν τώρα οι εβραίοι και οι "εχθροί από την Ανατολή"».
* Ηρθε η ώρα! Να είστε προετοιμασμένοι για τον αγώνα του αρχαίου πολεμιστή, για την αναγέννηση της Ευρώπης μέσα από ερείπια.
Ο Γερμενής είναι αυτός που ζήτησε από τους δημοσιογράφους να σηκωθούν στη συνέντευξη του αρχηγού της Χρυσής Αυγής με την κραυγή -σε λάθος αρχαία ελληνικά- «Εγέρθητω». Υστερα επιτέθηκε για να γρονθοκοπήσει τον δήμαρχο Αθηναίων Γιώργο Καμίνη μέσα στο Κοινωνικό Παντοπωλείο. Οπως διαπίστωσαν οι άνδρες της ασφάλειας του δημάρχου, το χέρι του ήταν στο όπλο που είχε στη μέση του, κάτι το οποίο απετράπη με την έγκαιρη επέμβασή τους. Ηταν ένας από τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής που συμμετείχαν στα επεισόδια της Ραφήνας, όταν μέλη και οπαδοί της Χ.Α. έσπασαν πάγκους αλλοδαπών μικροπωλητών, κάνοντας ως αστυνομικοί ελέγχους. Συμμετείχε στα επεισόδια στο θέατρο «Χυτήριο» λίγο πριν από την πρεμιέρα του έργου «Corpus Christi», όταν μαζί με άλλους βουλευτές του Νίκου Μιχαλολιάκου και μέλη της Χρυσής Αυγής προσπάθησαν να σταματήσουν την παράσταση και απείλησαν το σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς επειδή θεωρούσαν ότι το έργο ήταν βλάσφημο.
Μετά τη δολοφονία του ράπερ Παύλου Φύσσα ένας από τους βασικούς μάρτυρες θα καταθέσει ότι η ένταξη στην οργάνωση γινόταν με σωματικές δοκιμασίες-βασανιστήρια που ονομάζονταν «σωματική βελτίωση». Η εκπαίδευση περιλάμβανε σκοποβολή στο Χαϊδάρι και «συντηρητική εκπαίδευση» που έκρινε ο «Λοχαγός» Γερμενής -που αργότερα έγινε «Ταγματάρχης». Τα τάγματα είχαν την ονομασία «Τμήμα Αμεσης Επέμβασης», ΤΑΕ. Η εκπαίδευση αφορούσε επιθέσεις σε πλήθος, άμυνα με ασπίδες και ρόπαλα, τρόπους χρήσης μαχαιριών.
* «Η αμυντική τακτική που είχαμε προσομοίαζε με εκείνη των ΜΑΤ, δηλαδή είχαμε εκπαιδευτεί οι πρώτοι άντρες της διμοιρίας, οι λεγόμενοι "Κέρβεροι", να κάνουμε αμυντική σύγκλιση με χρήση ασπίδων. Μετά περιμέναμε την επίθεση των αντιπάλων και μόλις αυτοί έφταναν σε απόσταση αναπνοής, άνοιγαν οι ασπίδες και έβγαιναν από πίσω από τις δεύτερες-τρίτες σειρές άτομα με μαχαίρια, οι λεγόμενοι "Πύργοι", που μαχαίρωναν και επέστρεφαν στις θέσεις τους».
«Ο Γερμενής ήταν ο επιχειρησιακός εκπαιδευτής μου. Με έμαθε να σκοτώνω. Ο Ηλίας Κασιδιάρης μάς έκανε ιδεολογικού προσανατολισμού ομιλίες με ναζιστικό προσανατολισμό και μας δίδαξε βηματισμό στρατιωτικού τύπου και ναζιστικούς χαιρετισμούς. Με τον Παναγιώταρο δεν είχαμε κάποια ιδιαίτερη σχέση, απλώς μας προμήθευε ρούχα και κλομπ. Παππάς και Μιχαλολιάκος μάς προέτρεπαν να είμαστε βίαιοι, να εξοντώσουμε τους εχθρούς μας και να μη φοβόμαστε κανέναν».
Λευκός εθνικισμός
Η white power δεν είναι ακριβώς μουσική, αλλά ρατσιστική προπαγάνδα που εμπνέεεται από την «Κου-Κλουξ-Κλαν» και το λευκό εθνικισμό και χρησιμοποιεί την ποπ, ροκ, πανκ μουσική και το μπλακ μέταλ για να διακηρύξει το μίσος της για τους μη λευκούς, τους «αράπηδες», τους αναρχικούς, τους ομοφυλόφιλους και τους κομμουνιστές. Η κίνηση «Ροκ ενάντια στον κομμουνισμό» είναι διεθνής ναζιστική οργάνωση.
Στις 13 Ιουλίου 2013 στο Παρίσι η σύγκρουση των skinheads με μια ομάδα ακροαριστερών θα οδηγήσει στο θάνατο, από χτυπήματα, ενός 18χρονου φοιτητή.
Οι trads ή trojan skinheads στα τέλη του '60 ακούγανε σκα και ρέγγκε, έκαναν παρέα με μαύρους, κυκλοφορώντας με κοντά μαλλιά, αμάνικα πουλόβερ, Fred Perry πόλο, τζάκετ Hammigton και τιράντες. Η επόμενη γενιά skinheads δεν κάνει παρέα με τζαμαϊκανούς, αλλά τους μισεί. Κυκλοφορεί με σβάστικες και αλυσίδες.
Η ταινία The Wall των Pink Floyd είχε ήδη εστιάσει την κάμερα το 1982 στους hammerskins που με σφυριά και βάδισμα χήνας ξεκινώντας από το Ντάλας στο Τέξας θέλουν να υπερασπίσουν τη «λευκή υπερηφάνεια», εμπνεόμενοι από τους Ιππότες της «Κου-Κλουξ-Κλαν». Η οργάνωση αυτή στις τρεις περιόδους της δράσης της από το 1865 ευθύνεται για χιλιάδες φόνους εγχρώμων, πολλές φορές σε τελετές με ειδικές στολές.
Το 1986 στη Μινεάπολη οι «Κόκκινοι Σκιν» Baldies συγκρούονται με σκινς- «λευκούς ιππότες», της ομάδας «White Knights». Οι Sharp της Νέας Υόρκης θέλουν να εξαφανίσουν τους ρατσιστές με την κίνηση «Skinheads Ενάντια στη Φυλετική Προκατάληψη». Οι RASH είναι Κόκκινοι και Αναρχικοί Skinheads.
Η δεκαετία '90 εμφάνισε girl-skinheads και gay skinheadsμε τατουάζ με σεξουαλικά φετίχ, αλλά είναι σχήμα οξύμωρο, όσο ένας χιτλεριστής εβραίος. Οι Hammerskins μαζί με άλλα παραφερνάλια και τατουάζ χρησιμοιούν τον αριθμό 838 που είναι ο συμβολικός αριθμός του Χίτλερ.
Στις 5 Αυγούστου 2012, ο «χάμερσκιν» - απόστρατος και μουσικός Wade Michael Page πυροβολήθηκε από την αστυνομία και πέθανε από σφαίρα στο κεφάλι αφού είχε σκοτώσει έξι ανθρώπους σε ένα ναό των Σιχ στην πόλη Oak Creek των ΗΠΑ. Πέρα από τον αγκυλωτό σταυρό φοράει μπλουζάκια με ένα σταυρό μέσα σε κύκλο. Είναι ένα σύμβολο ολόιδιο με ένα από αυτά που χρησιμοποιεί η ελληνική Χρυσή Αυγή.
Ναζιστικά και ρουνικά σύμβολα, στολές ναζί, το σήμα της Compat 18 και των SS, ...gay ναζί δεσπόζουν στα μπλουζάκια και τους δίσκους, αλλά και τα live των «στρασερικών» Death In June που πιστεύουν ότι ο Χίτλερ πριν εκτελέσει τον ομοφυλόφιλο στρατηγό των SS, έκανε την «αρσενική πόρνη στη Βιέννη». Ο ηγέτης του γκρουπ, Douglas Pearce, είναι ομοφυλόφιλος φετιχιστής και πέρασε από τον τροτσκισμό στον «εθνομπολσεβικισμό» και συνεργάζεται με νεοναζί και εθνικιστές. Το όνομα του γκρουπ «Θάνατος τον Ιούνιο» αναφέρεται στον Ιούνιο του 1934, τη «Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών», όταν ο Χίτλερ δολοφόνησε τους συνεργάτες του που ανήκαν στην «αριστερή» πτέρυγα.
Κόναν ο Βάρβαρος
Οι Manowar έχουν πάρει το όνομά τους από ένα πλοίο των Βίκιγκς και σημαίνει ο Πολεμιστής. Αργή επική μουσική, σκοτάδι, ύμνοι για τον Σατανά και εμφανίσεις με σπαθιά στη σκηνή και στολές τύπου Κόναν ο Βάρβαρος. Ο Πολεμιστής πρέπει να πάρει εκδίκηση με τη βοήθεια των Θεών. Ο Ορσον Ουέλς ήταν αφηγητής σε δυο από τους πρώτους δίσκους τους, το 1980-81. Φωτιές, σφυριά. «Είσαι έτοιμος; Γεννήθηκα με ένα πυροβόλο στο χέρι. Θα πεθάνω για τη χώρα μου. Βία και αίμα!».
Το 1984 μπήκαν στο Βιβλίο Γκίνες ως το πιο θορυβώδες συγκρότημα του κόσμου για τη συναυλία με τα περισσότερα ντεσιμπέλ (139). Το 2008 ξαναμπήκαν για τη μεγαλύτερης διάρκειας συναυλία (5 ώρες και 1'), στη Βουλγαρία. Το 1992 σε μια από τις εμφανίσεις τους στην Ελλάδα, δεκαπέντε χιλιάδες νέοι θα τους αποθεώσουν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Στις 21 Νοεμβρίου 1992 όταν οι Manowar έδωσαν μια συναυλία στην Αθήνα το περιοδικό «Αντεπίθεση» της νεολαίας της Χρυσής Αυγής θα γράψει:
* «Παραπάνω από 10.000 άτομα τους αποθέωσαν και ανάμεσά τους και οι εκατοντάδες νέοι με τις ελληνικές σημαίες, τους κέλτικους και άλλα εθνικιστικά σύμβολα ραμμένα στα μπουφάν τους. Δεν εννοείται συνειδητοποιημένος νέος εθνικιστής που να μην ακούει MANOWAR».
Φαίνεται πως οι Ελληνες νεοναζί, που δεν θέλουν να τους λένε ναζί, εμπνέονται από τον ήπιο σατανισμό των Manowar που έχουν ένα δικό τους σατανιστικό «πιστεύω», «που θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε "Σατανά Ημών"»:
«Σκοτεινέ Αρχοντα, Σε επικαλούμαι απαιτώντας το ιερό δικαίωμα να καώ στην Κόλαση ιππεύοντας τους καυτούς ανέμους της Κολάσεως, Αντίκρισε κάποιον τόσο μοχθηρό όσο Εσένα, Πάρε τη γεμάτη πόθο ψυχή μου, Πιες το αίμα μου, όπως εγώ πίνω το Δικό Σου, ένταξέ με στις Λεγεώνες του Θανάτου, Κόψε το κεφάλι μου, Απελευθέρωσε όλη τη μοχθηρία μου, Λούσιφερ είναι ο Βασιλιάς, Δοξασμένος ο Σατανάς-Ο Σατανάς είναι ο καθοδηγητής μου καθώς προχωρώ στο διάβα μου/Για πάντα του έχω δώσει την ψυχή μου, θα κάνω πάντα το Θέλημά Του ακόμα κι αν μου ζητηθεί να περπατήσω ανάμεσα στους ζωντανούς-Ο Σατανάς ποτέ δεν με εγκατέλειψε, γι' αυτό ΣΕ περιμένω να με πάρεις/ Δώσε μου φτερά ως αγγελιαφόρος Σου να πετάξω για σένα».
Η έρευνά μας φιλοξενεί επιστολές, απόψεις, μαρτυρίες και e-mail αναγνωστών.
Ο βετεράνος σατανιστής
Οι Iron Youth ιδρύθηκαν το 1996 στην Αθήνα. Ο ηγέτης τους Γιώργος Ζαχαρόπουλος ή Magus Wampyr Daoloth ή Αβαρις είναι βετεράνος του ελληνικού «μπλακ μέταλ». Είναι ο ιδιοκτήτης της Black Lotus Records και έχει παίξει με τους Necromantia, που θεωρούν τον Σατανά Θεό τους Rotting Christ (Σάπιος Χριστός), που κάνουν κριτική στη θρησκεία, αλλά όχι και σταυροφορία υπέρ του Σατανά, του Diabolos Rising / Raism και τους ΝΑΟΣ. Η μπάντα υποστηρίζει τη ναζιστική ιδεολογία, αλλά ο Ζαχαρόπουλος δεν υποστηρίζει καμία ρατσιστική ιδεολογία, σε αντίθεση με τα άλλα μέλη του συγκροτήματος. Ο Γιώργος «Magus Wampyr Daoloth είναι εκπαιδευτής της ARMA Hellas στις πολεμικές τέχνες -ένοπλη και άοπλη μάχη, με ξίφος και μαχαίρι- και στέλεχος της Χρυσής Αυγής.
Ο «εναλλακτικός» πρώην τροτσκιστής
Οι Death In June έχουν πάρει το όνομά τους από τη «Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών», τον Ιούνιο του 1934, όταν ο Χίτλερ εξόντωσε τον αρχηγό των «Ταγμάτων Εφόδου» Ρεμ, αφού τον είχε κατηγορήσει για ομοφυλοφιλία.
Οι «Θάνατος των Ιούνιο» είναι νεοναζί που εμπνέονται από τον «Μαύρο Ηλιο» των SS και φοράνε στολές ναζί στις συναυλίες τους. Ο αρχηγός, ο Pearce, πρώην τροτσκιστής και ομοφυλόφιλος, ακτιβιστής του «εθνοαναρχισμού», συχνά κάνει συναυλίες όπως στην Κροατία υπέρ φασιστικών οργανώσεων. Μια συναυλία του στη Γερμανία απαγορεύτηκε. Στην Αθήνα, μέσα στην καρδιά του αναρχισμού, στα Εξάρχεια, θα εμφανισθούν -χωρίς επεισόδια- για να διχάσουν «κοινό και κριτικούς». Πίσω από τις ναζιστικές στολές, πολλοί είδαν ότι το παλιό συγκρότημα Crisis μόνο ναζιστικό δεν ήταν.
Μερικοί θα πουν πως το συγκρότημα χρησιμοποιεί τα ναζιστικά σύμβολα για να σοκάρει ή γιατί τους αρέσει η αισθητική τους. Αλλωστε ο Lemmy των Motorhead είναι συλλέκτης ναζιστικών συμβόλων. Ο Douglas Pearce πιστεύει πως οι διώξεις ομοφυλόφιλων άρχισαν μετά τη δολοφονία των Ρεμ και των Στράσερ. Οι ναζί ήταν ανεκτικοί με τους ομοφυλόφιλους, λέει, αντίθετα με τους Βρετανούς και τους Αμερικάνους, που δεν τους δέχονταν στο στρατό, τους τιμωρούσαν, τους φυλάκιζαν και πολλές φορές τους καταδίκαζαν σε θάνατο. Η ομοφυλοφιλία του Ρεμ βγήκε μετά στη φόρα και δεν ήταν κάτι διαφορετικό από ό,τι συνέβαινε σε αρχαίους στρατούς. Ακόμα κι ο Χίτλερ όταν ήταν ακόμα φτωχός νεαρός ζωγράφος στη Βιέννη, για να βγάλει χρήματα έκανε την «αρσενική πόρνη».
«Δεν είναι εδώ ο Παράδεισος/ Το αμερικάνικο όνειρο σας κοίμισε/Γιοι της Ευρώπης άρρωστοι με τον φιλελευθερισμό, Γιοι της Ευρώπης αλυσοδεμένοι με τον Καπιταλισμό/Να πάρουμε νέους δρόμους».
Τον Μάιο του 1999, λίγες μέρες αφότου ο David Copeland του ναζιστικού βρετανικού κόμματος ΒΝΡ σκότωσε με βόμβες τρεις ανθρώπους στο Σόχο, οι Death In June έδωσαν μια συναυλία εκεί κοντά με ναζιστικά γκρουπ και αφιέρωσαν ένα τραγούδι τους στους «Λευκούς Λύκους» που ήταν υπεύθυνοι για τη σφαγή. Ενα ανάλογο μήνυμα έστειλαν με ποστ στο Yahoo, όταν χτύπησε ο Μακελάρης της Νορβηγίας Αντερς Μπρέιβικ με 87 νεκρούς.
http://www.enet.gr/
ΠΡΕΖΑ TV
27-3-2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου