Τελεσίγραφο… μέχρι αύριο δίνουν στην κυβέρνηση οι ιδιοκτήτες φορτηγών και στα Χανιά ζητώντας την άμεση απόσυρση των διατάξεων του πολυνομοσχεδίου που αφορούν τους αυτοκινητιστές, διαφορετικά αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων από τη Δευτέρα.
Οπως ανέφερε στα “Χ.Ν.” ο πρόεδρος των Ιδιοκτητών Φορτηγών Ν. Χανίων κ. Γιάννης Κουκουράκης «θα περιμένουμε μέχρι την Κυριακή 30 Μαρτίου καθώς έχουν προηγηθεί κάποιες συζητήσεις με τον κ. Χρυσοχοΐδη και περιμένουμε απαντήσεις. Τη Δευτέρα το πρωί θα ξέρουμε τι θα κάνουμε».
Να σημειωθεί ότι στα Χανιά δραστηριοποιούνται περίπου τετρακόσια φορτηγά Δημοσίας Χρήσης.
Σύμφωνα με τον κ. Κουκουράκη ο τζίρος των ιδιοκτητών φορτηγών στα Χανιά έχει μειωθεί κατά 70%, ενώ με το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τώρα είναι «η παρακράτηση του φόρου στο 20%, τα βουλγάρικα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν άνευ Φ.Π.Α., τα οποία είναι 10.000 αυτοκίνητα με βουλγάρικες πινακίδες, αλλά με Ελληνες ιδιοκτήτες. Τα διόδια που έφτασαν στα 220 ευρώ για μια νταλίκα που θέλει να πάει και να γυρίσει από τη Θεσσαλονίκη κ.ά.».
«Ο κλάδος μας πλήττεται την ώρα που δεν υπάρχει καθόλου εργασία. Κάποτε μπαίναν στο καράβι εκατό φορτηγά και σήμερα δεν μπαίνουν ούτε σαράντα», επεσήμανε.
Στην Ελλάδα
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΑΠΕ – ΜΠΕ, οι εκπρόσωποι των Ομοσπονδιών επισημαίνουν ότι «η κυβέρνηση εντελώς αιφνιδιαστικά και χωρίς καμία προηγούμενη συζήτηση με τους άμεσα ενδιαφερομένους προωθεί στο πολυνομοσχέδιο», με τα προαπαιτούμενα μέτρα της τρόικας, που αναμένεται να ψηφιστεί αύριο από τη Βουλή, «τα άρθρα 38 – 44 που αφορούν σε διάφορες ρυθμίσεις στον χώρο των εμπορευματικών μεταφορών».
«Πρόκειται για διατάξεις που μεταβάλλουν δραματικά το καθεστώς των εργασιακών σχέσεων, νομιμοποιούν τον αθέμιτο ανταγωνισμό και την παράνομη μεταφορά, θέτουν σε κίνδυνο τη νομιμότητα της μεταφορικής δραστηριότητας, όπως ασκείται στη χώρα μας μέχρι σήμερα, ενώ δεν δίνουν καμία λύση στα προβλήματα που επανειλημμένα έχουμε εκθέσει», αναφέρουν.
Οι αυτοκινητιστές τονίζουν ακόμη σε ανακοίνωσή τους ότι «πιθανή εφαρμογή των συγκεκριμένων διατάξεων θα απορυθμίσει εντελώς την αγορά, ενώ ταυτόχρονα θα επικρατήσουν συνθήκες “ζούγκλας”, ενώ διερωτώνται «ποιος είναι ο στόχος αυτής της τακτικής από την πλευρά κυβέρνησης και τρόικας».
Τέλος, υπογραμμίζουν, πως «παρά τις υποσχέσεις δεν αντιμετωπίζεται η παράνομη μεταφορά που αποτελεί το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα του κλάδου. Αντίθετα οι ρυθμίσεις που προωθούνται έχουν και έναν μοναδικό στόχο: Την εισπρακτική αντιμετώπιση των παραβάσεων, πάντα σε βάρος των Ελλήνων μεταφορέων και προς όφελος των μικρών και μεγάλων συμφερόντων που επενδύουν στην καταστροφή τους».
haniotika-nea.gr
ΠΡΕΖΑ TV
29-3-2014
Οπως ανέφερε στα “Χ.Ν.” ο πρόεδρος των Ιδιοκτητών Φορτηγών Ν. Χανίων κ. Γιάννης Κουκουράκης «θα περιμένουμε μέχρι την Κυριακή 30 Μαρτίου καθώς έχουν προηγηθεί κάποιες συζητήσεις με τον κ. Χρυσοχοΐδη και περιμένουμε απαντήσεις. Τη Δευτέρα το πρωί θα ξέρουμε τι θα κάνουμε».
Να σημειωθεί ότι στα Χανιά δραστηριοποιούνται περίπου τετρακόσια φορτηγά Δημοσίας Χρήσης.
Σύμφωνα με τον κ. Κουκουράκη ο τζίρος των ιδιοκτητών φορτηγών στα Χανιά έχει μειωθεί κατά 70%, ενώ με το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τώρα είναι «η παρακράτηση του φόρου στο 20%, τα βουλγάρικα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν άνευ Φ.Π.Α., τα οποία είναι 10.000 αυτοκίνητα με βουλγάρικες πινακίδες, αλλά με Ελληνες ιδιοκτήτες. Τα διόδια που έφτασαν στα 220 ευρώ για μια νταλίκα που θέλει να πάει και να γυρίσει από τη Θεσσαλονίκη κ.ά.».
«Ο κλάδος μας πλήττεται την ώρα που δεν υπάρχει καθόλου εργασία. Κάποτε μπαίναν στο καράβι εκατό φορτηγά και σήμερα δεν μπαίνουν ούτε σαράντα», επεσήμανε.
Στην Ελλάδα
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΑΠΕ – ΜΠΕ, οι εκπρόσωποι των Ομοσπονδιών επισημαίνουν ότι «η κυβέρνηση εντελώς αιφνιδιαστικά και χωρίς καμία προηγούμενη συζήτηση με τους άμεσα ενδιαφερομένους προωθεί στο πολυνομοσχέδιο», με τα προαπαιτούμενα μέτρα της τρόικας, που αναμένεται να ψηφιστεί αύριο από τη Βουλή, «τα άρθρα 38 – 44 που αφορούν σε διάφορες ρυθμίσεις στον χώρο των εμπορευματικών μεταφορών».
«Πρόκειται για διατάξεις που μεταβάλλουν δραματικά το καθεστώς των εργασιακών σχέσεων, νομιμοποιούν τον αθέμιτο ανταγωνισμό και την παράνομη μεταφορά, θέτουν σε κίνδυνο τη νομιμότητα της μεταφορικής δραστηριότητας, όπως ασκείται στη χώρα μας μέχρι σήμερα, ενώ δεν δίνουν καμία λύση στα προβλήματα που επανειλημμένα έχουμε εκθέσει», αναφέρουν.
Οι αυτοκινητιστές τονίζουν ακόμη σε ανακοίνωσή τους ότι «πιθανή εφαρμογή των συγκεκριμένων διατάξεων θα απορυθμίσει εντελώς την αγορά, ενώ ταυτόχρονα θα επικρατήσουν συνθήκες “ζούγκλας”, ενώ διερωτώνται «ποιος είναι ο στόχος αυτής της τακτικής από την πλευρά κυβέρνησης και τρόικας».
Τέλος, υπογραμμίζουν, πως «παρά τις υποσχέσεις δεν αντιμετωπίζεται η παράνομη μεταφορά που αποτελεί το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα του κλάδου. Αντίθετα οι ρυθμίσεις που προωθούνται έχουν και έναν μοναδικό στόχο: Την εισπρακτική αντιμετώπιση των παραβάσεων, πάντα σε βάρος των Ελλήνων μεταφορέων και προς όφελος των μικρών και μεγάλων συμφερόντων που επενδύουν στην καταστροφή τους».
haniotika-nea.gr
ΠΡΕΖΑ TV
29-3-2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου