Mία περιοχή περίπου ίση με το μέγεθος της Αυστραλίας πρέπει να ερευνήσουν οι 26 χώρες προκειμένου να εντοπίσουν -εφόσον ισχύουν οι εκτιμήσεις που έχουν γίνει- το χαμένο Boeing.
Οι δυσκολίες είναι τεράστιες, για αυτό και η Κουάλα Λουμπούρ κάλεσε όλες τις χώρες να ελέγξουν και πάλι τα ραντάρ τους μήπως και ανακαλύψουν κάτι που τους είχε ξεφύγει.
Η Κίνα πάντως εντείνει την προσπάθεια. Εκτός από τους 21 δορυφόρους που ψάχνουν κάποια ένδειξη στην ηπειρωτική Κίνα, τώρα ρίχνουν στη μάχη και πολεμικά πλοία, καθώς, επιθυμούν να εξετάσουν μία νέα ένδειξη που προέκυψε από τα ραντάρ της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Ταϊλάνδης. Συνολικά, εννέα πολεμικά πλοία καλούνται να ερευνήσουν μια περιοχή νοτιοανατολικά του Κόλπου της Βεγγάλης, δυτικά της Ινδονησίας.
Το νέο στοιχείο που προέκυψε τις τελευταίες ώρες είναι ότι το μοιραίο αεροπλάνο άλλαξε πορεία (κατευθύνθηκε δυτικά, γυρίζοντας ουσιαστικά πίσω) μέσω οδηγιών που μπήκαν στο σύστημα από τον υπολογιστή και όχι από τους ίδιους τους πιλότους.
Το στοιχείο αυτό αυξάνει ακόμα περισσότερο τις πιθανότητες να ισχύει τελικά το σενάριο που θέλει το αεροπλάνο να άλλαξε επίτηδες πορεία από κάποιον ή κάποιους που γνώριζαν καλά τις δυνατότητες ενός τέτοιου αεροσκάφους.
Σύμφωνα με αμερικανούς ειδικούς που επικαλούνται οι Times της Νέας Υόρκης, οι οδηγίες αυτές δόθηκαν από το σύστημα που βρίσκεται μεταξύ του πιλότου και του συγκυβερνήτη. Αυτό που δεν μπορεί ακόμα να εξακριβωθεί είναι αν οι οδηγίες αυτές είχαν αποθηκευτεί στο σύστημα προτού απογειωθεί από την Κουάλα Λουμπούρ, στις 8 Μαρτίου.
«Η περιοχή που πρέπει να εξετάσουμε είναι τεράστια και αυτό δεν μπορεί να το κάνει μόνη της η Μαλαισία» δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Χισαμουντίν Χουσεΐν στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.
Η Κίνα και το Καζακστάν είναι οι χώρες που έχουν αναλάβει τις έρευνες στον βόρειο αεροδιάδρομο, ενώ η Ινδονησία και η Αυστραλία ερευνούν τον νότιο αεροδιάδρομο.
Οι δύο αυτοί αεροδιάδρομοι έχουν δημιουργηθεί βάσει των εκτιμήσεων που έχουν γίνει τις τελευταίες μέρες σχετικά με τις πιθανές διαδρομές που μπορεί να ακολούθησε το αεροσκάφος μετά την αλλαγή πορείας και σε σχέση με τα καύσιμα που είχε στη διάθεσή του για να πετάξει.
«Είναι μια τεράστια περιοχή 3.000χλμ νοτιοδυτικά του Περθ. Είναι σαν να ψάχνουμε βελόνα στα άχυρα» δήλωσε στο Associated Press αυστραλός αξιωματούχος, για να καταλήξει:
«Θα χρειαστούν μερικές εβδομάδες τουλάχιστον για να μπορούμε να πούμε ότι ερευνήσαμε επαρκώς την περιοχή».
Σε απελπιστική κατάσταση είναι οι συγγενείς των επιβατών του αεροσκάφους, στρέφοντας τα πυρά τους κυρίως προς την πλευρά της Μαλαισίας. Αρκετοί μάλιστα απειλούν να ξεκινήσουν απεργία πείνας.
in.gr
ΠΡΕΖΑ TV
19-3-2014
Οι δυσκολίες είναι τεράστιες, για αυτό και η Κουάλα Λουμπούρ κάλεσε όλες τις χώρες να ελέγξουν και πάλι τα ραντάρ τους μήπως και ανακαλύψουν κάτι που τους είχε ξεφύγει.
Η Κίνα πάντως εντείνει την προσπάθεια. Εκτός από τους 21 δορυφόρους που ψάχνουν κάποια ένδειξη στην ηπειρωτική Κίνα, τώρα ρίχνουν στη μάχη και πολεμικά πλοία, καθώς, επιθυμούν να εξετάσουν μία νέα ένδειξη που προέκυψε από τα ραντάρ της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Ταϊλάνδης. Συνολικά, εννέα πολεμικά πλοία καλούνται να ερευνήσουν μια περιοχή νοτιοανατολικά του Κόλπου της Βεγγάλης, δυτικά της Ινδονησίας.
Το νέο στοιχείο που προέκυψε τις τελευταίες ώρες είναι ότι το μοιραίο αεροπλάνο άλλαξε πορεία (κατευθύνθηκε δυτικά, γυρίζοντας ουσιαστικά πίσω) μέσω οδηγιών που μπήκαν στο σύστημα από τον υπολογιστή και όχι από τους ίδιους τους πιλότους.
Το στοιχείο αυτό αυξάνει ακόμα περισσότερο τις πιθανότητες να ισχύει τελικά το σενάριο που θέλει το αεροπλάνο να άλλαξε επίτηδες πορεία από κάποιον ή κάποιους που γνώριζαν καλά τις δυνατότητες ενός τέτοιου αεροσκάφους.
Σύμφωνα με αμερικανούς ειδικούς που επικαλούνται οι Times της Νέας Υόρκης, οι οδηγίες αυτές δόθηκαν από το σύστημα που βρίσκεται μεταξύ του πιλότου και του συγκυβερνήτη. Αυτό που δεν μπορεί ακόμα να εξακριβωθεί είναι αν οι οδηγίες αυτές είχαν αποθηκευτεί στο σύστημα προτού απογειωθεί από την Κουάλα Λουμπούρ, στις 8 Μαρτίου.
«Η περιοχή που πρέπει να εξετάσουμε είναι τεράστια και αυτό δεν μπορεί να το κάνει μόνη της η Μαλαισία» δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Χισαμουντίν Χουσεΐν στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.
Η Κίνα και το Καζακστάν είναι οι χώρες που έχουν αναλάβει τις έρευνες στον βόρειο αεροδιάδρομο, ενώ η Ινδονησία και η Αυστραλία ερευνούν τον νότιο αεροδιάδρομο.
Οι δύο αυτοί αεροδιάδρομοι έχουν δημιουργηθεί βάσει των εκτιμήσεων που έχουν γίνει τις τελευταίες μέρες σχετικά με τις πιθανές διαδρομές που μπορεί να ακολούθησε το αεροσκάφος μετά την αλλαγή πορείας και σε σχέση με τα καύσιμα που είχε στη διάθεσή του για να πετάξει.
«Είναι μια τεράστια περιοχή 3.000χλμ νοτιοδυτικά του Περθ. Είναι σαν να ψάχνουμε βελόνα στα άχυρα» δήλωσε στο Associated Press αυστραλός αξιωματούχος, για να καταλήξει:
«Θα χρειαστούν μερικές εβδομάδες τουλάχιστον για να μπορούμε να πούμε ότι ερευνήσαμε επαρκώς την περιοχή».
Σε απελπιστική κατάσταση είναι οι συγγενείς των επιβατών του αεροσκάφους, στρέφοντας τα πυρά τους κυρίως προς την πλευρά της Μαλαισίας. Αρκετοί μάλιστα απειλούν να ξεκινήσουν απεργία πείνας.
in.gr
ΠΡΕΖΑ TV
19-3-2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου