Τετάρτη, Μαρτίου 26, 2014

ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ: FAST TRACK... ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ

Οι αιτήσεις των εταιρειών για εγκατάσταση κεραιών στην Πολεοδομία θα πρεπει να απαντηθούν εντός διμήνου. Αν αυτό δεν γίνει, θεωρείται πως εγκρίθηκαν και η τοποθέτησή τους θεωρείται νόμιμη!

Στο πολυνομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί την Παρασκευή:

- Για τις κεραίες της κινητής τηλεφωνίας προβλέπεται ότι οι πολεοδομικές υπηρεσίες «στις οποίες κατατίθενται τα δικαιολογητικά για την έγκριση της τοποθέτησης των κατασκευών κεραιών που έχουν αδειοδοτηθεί ή αδειοδοτούνται από την ΕΕΤΤ σε εφαρμογή του προγενέστερου του ν. 4053/2012 νομοθετικού πλαισίου, υποχρεούνται εντός δύο μηνών από την κατάθεση των δικαιολογητικών να αποφανθούν αιτιολογημένα επί της νομιμότητας, πληρότητας και καταλληλότητας αυτών».


«Αν το διάστημα αυτό παρέλθει χωρίς απάντηση της Πολεοδομικής Υπηρεσίας, θεωρείται ότι έχει χορηγηθεί η πολεοδομική έγκριση και η κεραία δύναται να ηλεκτροδοτηθεί μετά από υποβολή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης προς την ηλεκτρική εταιρεία» σημειώνεται.

- Δεν θα απαιτείται τροποποίηση της άδειας κατασκευής κεραίας ή του πιστοποιητικού πληρότητας, ούτε έκδοση νέας άδειας κατασκευής κεραίας, αλλά η υποβολή Τυποποιημένης Δήλωσης στο Σύστημα Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων (ΣΗΛΥΑ) σε περίπτωση αναβάθμισης των παρεχoμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών προς το κοινό με την τροποποίηση των υφισταμένων κεραιοσυστημάτων.

Αλλες διατάξεις του πολυνομοσχεδίου

- Με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, αποδίδεται εφάπαξ στον Κρατικό Προϋπολογισμό εντός του 2014 το σύνολο του αδιάθετου αποθεματικού των ετών 1995 έως και 2012, που δεν έχει διατεθεί για δαπάνες της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και παραμένει στην Ε.Ε.Τ.Τ.

- Επανασυνιστάται η Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Συμβάντων, ως ανεξάρτητη διοικητική αρχή, η οποία θα διερευνά κάθε σιδηροδρομικό ατύχημα και σοβαρό συμβάν, με στόχο τη διακρίβωση των αιτίων που προκάλεσε το ατύχημα ή το σοβαρό συμβάν και όχι τη διαπίστωση υπαιτιότητας και τον καταλογισμό ευθυνών ή την αναγνώριση αξιώσεων.

Και αυτό διότι, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, η εφαρμογή του υφιστάμενου νομικού πλαισίου αποδείχθηκε δυσχερής, αφού η Επιτροπή «δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στο έργο της, κυρίως λόγω των δυσχερειών ανεπαρκούς στελέχωσής της και την αδυναμία λήψης αποφάσεων».

Μάλιστα, αποκαλύπτεται ότι η Κομισιόν «στο πλαίσιο προδικαστικής διερεύνησης αρχικά και προειδοποιητικής επιστολής στη συνέχεια αναφορικά με τη συμμόρφωση της Ελλάδας ... αμφισβήτησε τη λειτουργική και διοικητική αυτοτέλεια του φορέα διερεύνησης που είχε συσταθεί ως Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, λόγω της εποπτικής αρμοδιότητας του Υπουργού Υποδομών» σημειώνεται

- Η Εθνική Εποπτική Αρχή Αεροναυτιλίας γίνεται πλέον ανεξάρτητη διοικητική Αρχή, υπαγομένη απ΄ευθείας στον υπουργό Υποδομών και διευρύνεται ο ρόλος της, καθώς αναλαμβάνει την εποπτεία, τον έλεγχο και την πιστοποίηση των υπηρεσιών αεροναυτιλίας πολιτικής αεροπορίας και θα μπορεί να λαμβάνει μέτρα για τη συμμόρφωση των παρόχων υπηρεσιών αεροναυτιλίας. Μάλιστα, στην αιτιολογική έκθεση αποκαλύπτεται ότι υπήρξαν αρνητικές επιθεωρήσεις των διεθνών και ευρωπαϊκών οργανισμών στην Ελλάδα (EASA και ICAO) και πλησίαζε «καμπάνα» από την ΕΕ.
 alfavita


ΠΡΕΖΑ TV
26-3-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: