Σάββατο, Απριλίου 05, 2014

10 ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ GMAIL

Όταν πρόκειται για τα εισερχόμενα μας, όλοι έχουμε μικρές κακές συνήθειες που απλά δεν μπορούν να αλλάξουν. Είτε πρόκειται για τη διαγραφή μηνυμάτων για να αδειάσουμε το inbox ή την ταυτόχρονη συνομιλία με πολλούς χρήστες, υπάρχουν πράγματα που απλά δεν πρέπει να κάνουμε.

Παρακάτω παρουσιάζονται είναι 10 κακές συνήθειες που αφορούν το Gmail και ο καθένας μας σίγουρα θα έχει πράξει σε κάποιο βαθμό.


Διατηρούμε ένα εκατομμύριο προσχέδια μηνύματα
Πατώντας το κουμπί “Σύνθεση” είναι ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε έναν αριθμό προσχέδιων μηνυμάτων, που ποτέ δεν θα θυμάστε. Κάνουμε κατάχρηση αυτών για πολλά πράγματα: δημιουργία υπενθυμίσεων για τον εαυτό μας, δημιουργία λιστών ή σύνταξη μηνύματος που στην πραγματικότητα ποτέ δεν στέλνουμε.

Διαγραφή των e-mail για «άδειασμα» του inbox.
Αυτό είναι πραγματικό και αυτό είναι ένα πρόβλημα. Οι άνθρωποι είναι τόσο παθιασμένοι με το να έχουν μηδενικά αναγνωσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που διαγράφουν τα μηνύματα απερίσκεπτα. Υπάρχουν ακόμη και apps που είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένα σε αυτή τη διαδικασία (όπως το The Email Game).

Σήμανση πάντα ως «αναγνωσμένα»
Αυτό συχνά πηγαίνει μαζί με την προσπάθεια να φτάσετε το inbox στο μηδέν. Αν επισημάνετε ένα μήνυμα ως αναγνωσμένο, μειώνει τον αριθμό τους στο inbox σας. Αλλά το πραγματικό πρόβλημα προκύπτει όταν επισημαίνετε μηνύματα ως αναγνωσμένα, τα οποία στην πραγματικότητα δεν έχετε διαβάσει, σκεπτόμενοι ότι θα τα ελέγξετε αργότερα.

Έχοντας πάρα πολλά αδιάβαστα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Από την άλλη πλευρά, υπάρχει η έμμονη να μην διαβάζετε τα μηνύματα. Αφήνοντας emails να συσσωρεύονται σε ένα ψηφιακό χάος, δίνει μια ευκολία, από το να αντιμετωπίσεις 145 αδιάβαστα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την εργασία, που έσκασαν στο inbox σας μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον εαυτό σας
Με την έλευση των υπηρεσιών cloud, δεν πρέπει να στέλνετε στον εαυτό σας έγγραφα, συνδέσεις και συνημμένα που θέλετε να αποθηκεύσετε. Ωστόσο, μερικές φορές φαίνεται απλά πιο εύκολο να στείλετε ένα e-mail, γιατί τότε θα είναι στο inbox σας για πάντα.

Υπερφόρτωση στις ετικέτες, sublabels και φακέλους
Εμείς οι ίδιοι λέμε ότι είναι όλα θέμα οργάνωσης. Αν δημιουργήσετε ετικέτες, sublabels και φακέλους, το inbox μας θα είναι τακτοποιημένο και όμορφο, και θα γνωρίζετε πάντα πού είναι τα πάντα. Στη συνέχεια, όμως ξεχνάμε γιατί δημιουργήσαμε όλους αυτούς τους φακέλους ή τα χρησιμοποιούμε μόνο κατά διαστήματα και τα πάντα γίνονται πιο μπερδεμένα από ό, τι όταν ξεκίνησαν.

Μπερδεύοντας το «Απάντηση» με το «Απάντηση σε όλους»
Μερικές φορές θα επιλέξετε “Απάντηση” σε ένα ομαδικό μήνυμα χωρίς να συνειδητοποιήστε ότι έπρεπε να έχετε πατήσει “Απάντηση σε όλους”. Ή, επιλέγετε συνεχώς “Απάντηση σε όλους”, όταν πρέπει να απαντήσετε σε ένα άτομο μόνο.

Κρατώντας πάρα πολλές συζητήσεις Gchat ανοιχτές
Το Gchat μπορεί να είναι ένα φοβερό εργαλείο για τη γρήγορη συνομιλία που δεν απαιτεί email. Αλλά μπορεί επίσης να σας παρασύρει, και ξαφνικά θα πρέπει να προσπαθήσετε να πραγματοποιήσετε ένα εκατομμύριο διαφορετικές συνομιλίες με τη μία.

Παλιά θέματα e-mail, νέες συνομιλίες
Μοιάζει πολύ με τη συνομιλία της πραγματικής ζωής, τα θέματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν έναν τρόπο να βγαίνουν εκτός θέματος. Αυτό το θέμα του email που ξεκινήσατε με τους φίλους σας για κάποια ενδιαφέρουσα είδηση, ​​μπορεί εύκολα να περιέλθει σε μια συζήτηση σχετικά με τις γάτες.

«Ευχαριστώ!», «Όχι, εγώ ευχαριστώ!»
Μερικές φορές είναι δύσκολο να ξέρετε πότε να τερματίσετε μια συνομιλία. Θέλετε να είστε ευγενικοί και να πείτε, “Ευχαριστώ!” αλλά στη συνέχεια το άλλο άτομο απαντά με ένα “Ευχαριστώ!”. Πότε θα τελειώσει; Ποιος λέει την τελευταία λέξη; Είναι το ευγενικό μέρος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν θα πεθάνει ποτέ.  


 http://www.secnews.gr/

ΠΡΕΖΑ TV
5-4-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: