Τετάρτη, Μαρτίου 04, 2015

ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ Ι.ΔΙΩΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΔΙΚΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Με την κατάθεση του πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ, Ιωάννη Διώτη, συνεχίζεται σήμερα, Τετάρτη, στο Ειδικό Δικαστήριο η δίκη του πρώην υπουργού Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ.

Ο κ. Διώτης, εκτός από την ιδιότητα του μάρτυρα, είναι και κατηγορούμενος για την ίδια υπόθεση, καθώς με βούλευμα έχει παραπεμφθεί ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών με την κατηγορία της απιστίας στην υπηρεσία για τους χειρισμούς του, ως επικεφαλής του ΣΔΟΕ, στην υπόθεση του περιεχομένου της λίστας Λαγκάρντ.


Ο πρώην ειδικός γραμματέας του ΣΔΟΕ, Ιωάννης Καπελέρης, είπε στην κατάθεσή του την Τρίτη ότι περί τα τέλη του 2010 τον κάλεσε ο τότε υπουργός Γ.Παπακωνσταντίνου και του παρέδωσε έντυπο με 10 ονόματα, χωρίς άλλη ένδειξη.

«Μου ζήτησε να κάνω έρευνα ως προς το φορολογικό προφίλ τους. Το μόνο που μου είπε ήταν ότι πρόκειται για πρόσωπα που έχουν λεφτά στο εξωτερικό, τίποτε σχετικό με τη λίστα Λαγκάρντ».

«Τα αντέγραψα σε δικό μου έντυπο με τα διακριτικά του ειδικού γραμματέα του ΣΔΟΕ, έφτιαξα έναν φάκελο με βάση και τις φορολογικές δηλώσεις των προσώπων αυτών των δύο-τριών τελευταίων ετών, και του τον παρέδωσα. Θυμάμαι ότι τα ποσά ήταν δυσανάλογα με τις δηλώσεις. Μόνο το όνομα της κυρίας Φιξ έχω συγκρατήσει» τόνισε ο κ. Καπελέρης.

«Δεν ξανασυζητήσαμε το θέμα, ύστερα και από μια σχετική σύσκεψη. Θεώρησα ότι αυτά τα στοιχεία δόθηκαν εν συνέχεια στον διάδοχό μου στο ΣΔΟΕ Ιωάννη Διώτη. Ήταν μεγάλος ο φόρτος εργασίας εκείνη την περίοδο, με τα θέματα της τρόικας...» πρόσθεσε.  ΙΝ.GR
ΠΡΕΖΑ TV
4-3-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: