H νομοθεσία που ισχύει στη χώρα προέλευσης των 149 επιβαινόντων της μοιραίας πτήσης της Germanwings θα αποτελέσει τον οδηγό για την καταβολή της αποζημίωσης, δήλωσε ο πρόεδρος της Lufthansa, Κάρστεν Σπορ.
Αυτή τουλάχιστον είναι η πρόθεση της μητρικής εταιρείας, η οποία προχωρά άμεσα τη σχετική συζήτηση.
Πάντως, όπως τουλάχιστον αναφέρεται στην ισπανική εφημερίδα El Mundo, εκπρόσωπος 21 οικογενειών θυμάτων προτίθεται να προσέλθει στη συζήτηση με άλλη πρόταση: την καταβολή 1 εκατ. ευρώ για κάθε επιβάτη που έχασε τη ζωή του, άσχετα από την χώρα προέλευσης.
Ο ίδιος δήλωσε ακόμα ότι αν η πρόταση των Γερμανών δεν είναι ικανοποιητική, τότε θα προσφύγει εναντίον της εταιρείας σε δικαστήρια των ΗΠΑ, όπου συνήθως οι αποζημιώσεις για τέτοιου είδους δυστυχήματα είναι μεγαλύτερες.
Υπενθυμίζεται ότι 48 ώρες μετά τη σκόπιμη συντριβή του αεροσκάφους, η διοίκηση της Lufhtansa είχε ανακοινώσει την άμεση καταβολή έως 50 χιλιάδες ευρώ βοήθειας για κάθε έναν από τους επιβάτες της μοιραίας πτήσης.
Όσο για την κατάσταση της υγείας του συγκυβερνήτη, η Lufthansa υποστήριξε ότι δεν ήταν υποχρεωμένη να ενημερώσει τις αρχές πολιτικής αεροπορίας για το ιατρικό ιστορικό του Λούμπιτς, επειδή εκείνος είχε λάβει πιστοποίηση πριν ισχύσουν οι νέοι, αυστηρότεροι κανονισμοί, το 2013.
Ο Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους, πιστεύεται ότι το έριξε σκόπιμα στις γαλλικές Άλπεις, παρασύροντας στον θάνατο άλλους 149 ανθρώπους.
Το ερώτημα του τι ακριβώς γνώριζε η Lufthansa για τα ψυχιατρικά προβλήματά του ενδέχεται να αποδειχθεί σημαντικός παράγοντας όσον αφορά την ευθύνη της για το δυστύχημα.
Ο Λούμπιτς διέκοψε την εκπαίδευσή του για πολλούς μήνες το 2009. Όταν επέστρεψε στη σχολή δήλωσε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους εκπαιδευτές της Lufthansa ότι είχε ξεπεράσει μια περίοδο βαριάς κατάθλιψης. Του δόθηκε έγκριση να πετάει εμπορικά αεροσκάφη το 2012.
Με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, οι πιλότοι που πάσχουν από ψυχιατρικά προβλήματα θα πρέπει να αναφέρονται στην υπηρεσία χορήγησης αδειών η οποία μπορεί να αποφασίζει αν θα αναστείλει την άδεια τους ή όχι.
Η Luftfahrtbundesamt (LBA), η γερμανική υπηρεσία, ανέφερε την Κυριακή ότι δεν είχε λάβει «καμία πληροφορία» για την κατάθλιψη του Λούμπιτς πριν από την αεροπορική τραγωδία.
Η Lufthansa από την πλευρά της, υποστηρίζει ότι διάταξη του νέου κανονισμού που τέθηκε σε ισχύ στη Γερμανία το 2013, προστάτευε ορισμένα προϋπάρχοντα πιστοποιητικά καταλληλότητας των πιλότων και ιατρικά πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί από γιατρούς εξειδικευμένους σε θέματα υγείας των πιλότων.
Οι γιατροί θα μπορούσαν κατά συνέπεια να εκδώσουν παράταση των ιατρικών πιστοποιητικών ακόμη και μετά την εφαρμογή των νέων κανονισμών. in.gr
ΠΡΕΖΑ TV
23-4-2015
Αυτή τουλάχιστον είναι η πρόθεση της μητρικής εταιρείας, η οποία προχωρά άμεσα τη σχετική συζήτηση.
Πάντως, όπως τουλάχιστον αναφέρεται στην ισπανική εφημερίδα El Mundo, εκπρόσωπος 21 οικογενειών θυμάτων προτίθεται να προσέλθει στη συζήτηση με άλλη πρόταση: την καταβολή 1 εκατ. ευρώ για κάθε επιβάτη που έχασε τη ζωή του, άσχετα από την χώρα προέλευσης.
Ο ίδιος δήλωσε ακόμα ότι αν η πρόταση των Γερμανών δεν είναι ικανοποιητική, τότε θα προσφύγει εναντίον της εταιρείας σε δικαστήρια των ΗΠΑ, όπου συνήθως οι αποζημιώσεις για τέτοιου είδους δυστυχήματα είναι μεγαλύτερες.
Υπενθυμίζεται ότι 48 ώρες μετά τη σκόπιμη συντριβή του αεροσκάφους, η διοίκηση της Lufhtansa είχε ανακοινώσει την άμεση καταβολή έως 50 χιλιάδες ευρώ βοήθειας για κάθε έναν από τους επιβάτες της μοιραίας πτήσης.
Όσο για την κατάσταση της υγείας του συγκυβερνήτη, η Lufthansa υποστήριξε ότι δεν ήταν υποχρεωμένη να ενημερώσει τις αρχές πολιτικής αεροπορίας για το ιατρικό ιστορικό του Λούμπιτς, επειδή εκείνος είχε λάβει πιστοποίηση πριν ισχύσουν οι νέοι, αυστηρότεροι κανονισμοί, το 2013.
Ο Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους, πιστεύεται ότι το έριξε σκόπιμα στις γαλλικές Άλπεις, παρασύροντας στον θάνατο άλλους 149 ανθρώπους.
Το ερώτημα του τι ακριβώς γνώριζε η Lufthansa για τα ψυχιατρικά προβλήματά του ενδέχεται να αποδειχθεί σημαντικός παράγοντας όσον αφορά την ευθύνη της για το δυστύχημα.
Ο Λούμπιτς διέκοψε την εκπαίδευσή του για πολλούς μήνες το 2009. Όταν επέστρεψε στη σχολή δήλωσε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους εκπαιδευτές της Lufthansa ότι είχε ξεπεράσει μια περίοδο βαριάς κατάθλιψης. Του δόθηκε έγκριση να πετάει εμπορικά αεροσκάφη το 2012.
Με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, οι πιλότοι που πάσχουν από ψυχιατρικά προβλήματα θα πρέπει να αναφέρονται στην υπηρεσία χορήγησης αδειών η οποία μπορεί να αποφασίζει αν θα αναστείλει την άδεια τους ή όχι.
Η Luftfahrtbundesamt (LBA), η γερμανική υπηρεσία, ανέφερε την Κυριακή ότι δεν είχε λάβει «καμία πληροφορία» για την κατάθλιψη του Λούμπιτς πριν από την αεροπορική τραγωδία.
Η Lufthansa από την πλευρά της, υποστηρίζει ότι διάταξη του νέου κανονισμού που τέθηκε σε ισχύ στη Γερμανία το 2013, προστάτευε ορισμένα προϋπάρχοντα πιστοποιητικά καταλληλότητας των πιλότων και ιατρικά πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί από γιατρούς εξειδικευμένους σε θέματα υγείας των πιλότων.
Οι γιατροί θα μπορούσαν κατά συνέπεια να εκδώσουν παράταση των ιατρικών πιστοποιητικών ακόμη και μετά την εφαρμογή των νέων κανονισμών. in.gr
ΠΡΕΖΑ TV
23-4-2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου