Ο ΝΙΚΟΛΟΥΔΗΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΣΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 4%.
-ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΝΤΑΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑΣ, ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ,ΑΛΛΑ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ,ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Ή ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ.
-ΑΡΑΓΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΙΖΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΕΙΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ,ΩΣ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ;
Η επιστολη της Lockheed Martin προς το υπουργείο Εθνικής Αµυνας στις 7 Μαΐου 2013,μεταξυ αλλων αναφερει:
«Σε συνέχεια ανωτέρω σχετικού, με το οποίο μας ζητήθηκε η επανεκτίμηση κόστους για την ενεργοποίηση των Α/Φ Ρ-3Β, σας γνωρίζουμε ότι η LockheedMartinAeronautics (LMAero) θεωρεί για τους λόγους που παρατίθενται κατωτέρω ότι η ενεργοποίηση των Ρ-3Β δεν αποτελεί την ενδεδειγμένη επιλογή χαμηλού κόστους και ρίσκου βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, και ως εκ τούτου παραμένουμε στην πρόταση που υπεβλήθη με ανάλογη επιστολή μας στην Ηγεσία του ΠΝ, την 27η Μαρτίου 2013, με βάση την ανακατασκευή Α/Φ P-3Cτου USN (ExcessDefenseArticles – EDA)...
...Η LM Aero, βάσει των προαναφερθέντων, στην πρότασή της είχε τότε εκτιµήσει µια πλειάδα παραγόντων, όπως το χρόνο παραµονής των συγκεκριµένων Α/Φ στο έδαφος χωρίς να έχουν εφαρµοσθεί εργασίες µακράς αποθήκευσης (long term preservation), την καταπόνηση τους από το περιβάλλον χρήσης τους, καθώς και την απαιτούµενη συντήρηση όλων των κύριων συστηµάτων τους (κινητήρες, έλικες, σύστηµα προσγείω- σης, ηλεκτρο-υδραυλικά, κλπ). Είχε επίσης προβλέψει εντός του εκτιµώµενου κόστους και τις πιθανές πρόσθετες εργασίες που θα ανέκυπταν, βασιζόµενη στην εµπειρία της από την εφαρµογή παρόµοιων προγραµµάτων επέκτασης ορίου ζωής σε δεκάδες Α/Φ Ρ-3Β παγκοσµίως. Σήµερα, τέσσερα (4) κ αι πλέον έτη µετά, τα αεροσκάφη παραµένουν καθηλωµένα στο έδαφος χωρίς καµιά εργασία µακράς απ οθήκευσης Αυτό έχει ως απο- τέλεσµα την περαιτέρω επιβάρυνσή τους σε όλα τα δοµικά τους µέρη και όλα τα συ- στήµατά τους... »
Ολοκληρη η επιστολη ειχε δημοσιευτει στις 14/9/2014 στην Kontra News και δημοσιευεται ξανα σημερα στο Θεμα.
ΠΡΕΖΑ TV
18-4-2015
-ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΝΤΑΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑΣ, ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ,ΑΛΛΑ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ,ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Ή ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ.
-ΑΡΑΓΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΙΖΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΕΙΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ,ΩΣ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ;
Η επιστολη της Lockheed Martin προς το υπουργείο Εθνικής Αµυνας στις 7 Μαΐου 2013,μεταξυ αλλων αναφερει:
«Σε συνέχεια ανωτέρω σχετικού, με το οποίο μας ζητήθηκε η επανεκτίμηση κόστους για την ενεργοποίηση των Α/Φ Ρ-3Β, σας γνωρίζουμε ότι η LockheedMartinAeronautics (LMAero) θεωρεί για τους λόγους που παρατίθενται κατωτέρω ότι η ενεργοποίηση των Ρ-3Β δεν αποτελεί την ενδεδειγμένη επιλογή χαμηλού κόστους και ρίσκου βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, και ως εκ τούτου παραμένουμε στην πρόταση που υπεβλήθη με ανάλογη επιστολή μας στην Ηγεσία του ΠΝ, την 27η Μαρτίου 2013, με βάση την ανακατασκευή Α/Φ P-3Cτου USN (ExcessDefenseArticles – EDA)...
...Η LM Aero, βάσει των προαναφερθέντων, στην πρότασή της είχε τότε εκτιµήσει µια πλειάδα παραγόντων, όπως το χρόνο παραµονής των συγκεκριµένων Α/Φ στο έδαφος χωρίς να έχουν εφαρµοσθεί εργασίες µακράς αποθήκευσης (long term preservation), την καταπόνηση τους από το περιβάλλον χρήσης τους, καθώς και την απαιτούµενη συντήρηση όλων των κύριων συστηµάτων τους (κινητήρες, έλικες, σύστηµα προσγείω- σης, ηλεκτρο-υδραυλικά, κλπ). Είχε επίσης προβλέψει εντός του εκτιµώµενου κόστους και τις πιθανές πρόσθετες εργασίες που θα ανέκυπταν, βασιζόµενη στην εµπειρία της από την εφαρµογή παρόµοιων προγραµµάτων επέκτασης ορίου ζωής σε δεκάδες Α/Φ Ρ-3Β παγκοσµίως. Σήµερα, τέσσερα (4) κ αι πλέον έτη µετά, τα αεροσκάφη παραµένουν καθηλωµένα στο έδαφος χωρίς καµιά εργασία µακράς απ οθήκευσης Αυτό έχει ως απο- τέλεσµα την περαιτέρω επιβάρυνσή τους σε όλα τα δοµικά τους µέρη και όλα τα συ- στήµατά τους... »
Ολοκληρη η επιστολη ειχε δημοσιευτει στις 14/9/2014 στην Kontra News και δημοσιευεται ξανα σημερα στο Θεμα.
ΠΡΕΖΑ TV
18-4-2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου