Οι Γερμανοί μηχανοδηγοί ξεκίνησαν από χτες το απόγευμα άλλη μια απεργία, την ένατη μέσα σε διάστημα δέκα μηνών, αρχικά από τα τρένα μεταφοράς εμπορευμάτων και από σήμερα τα ξημερώματα και από τις επιβατικές αμαξοστοιχίες.
Το συνδικάτο διεκδικεί καλύτερους μισθούς, λιγότερες ώρες εργασίας εβδομαδιαίως και αύξηση των διαπραγματευτικών δικαιωμάτων του ώστε να μπορεί να εκπροσωπεί και άλλους εργαζόμενους των γερμανικών σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) εκτός από τους μηχανοδηγούς.
Το GDL δεν έχει διευκρινίσει το πότε θα λήξει η απεργία, άφησε όμως να εννοηθεί ότι θα είναι μεγαλύτερη σε διάρκεια από την προηγούμενη, στις αρχές Μαΐου, που διήρκησε επτά ημέρες.
Η γερμανική βιομηχανία προειδοποιεί ότι η απεργία που έχει κηρύξει το συνδικάτο GDL μπορεί να στοιχίσει ακόμη και 100 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
20-5-2015
Το συνδικάτο διεκδικεί καλύτερους μισθούς, λιγότερες ώρες εργασίας εβδομαδιαίως και αύξηση των διαπραγματευτικών δικαιωμάτων του ώστε να μπορεί να εκπροσωπεί και άλλους εργαζόμενους των γερμανικών σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) εκτός από τους μηχανοδηγούς.
Το GDL δεν έχει διευκρινίσει το πότε θα λήξει η απεργία, άφησε όμως να εννοηθεί ότι θα είναι μεγαλύτερη σε διάρκεια από την προηγούμενη, στις αρχές Μαΐου, που διήρκησε επτά ημέρες.
Η γερμανική βιομηχανία προειδοποιεί ότι η απεργία που έχει κηρύξει το συνδικάτο GDL μπορεί να στοιχίσει ακόμη και 100 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
20-5-2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου