Συνηθίζω ως δημοσιογράφος να ασχολούμαι με άλλα πράγματα όταν γράφω ένα άρθρο, αλλά εν προκειμένω μην μπορώντας να κάνω κάτι άλλο και έχοντας απηυδήσει στην προσπάθειά μου να καταλάβω τι συμβαίνει θα ασχοληθώ με τη WIND.
Μπορεί να φταίει ο πρεζέμπορας «Πίου, το μαύρο πιστόλι» ή ο «φρέσκος αέρας εξέλιξης» όπως αναφέρεται και στις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρίας, για το λογαριασμό μου που από τον πολύ αέρα έφτασε τα 566,67 ευρώ.
Θα ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσω την εταιρία κινητής τηλεφωνίας WIND για την παντελώς αδικαιολόγητη χρέωση επιπλέον 382,39 ευρώ στον τελευταίο λογαριασμό μου.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την εταιρία WIND και τους δέκα υπαλλήλους της με τους οποίους έχω μιλήσει μέχρι στιγμής τις τελευταίες τέσσερις ημέρες στην τηλεφωνική γραμμή 1260 και 13833 για την «άριστη» εξυπηρέτηση. Το μόνο που μένει τώρα είναι να καταλάβω γιατί ακριβώς έχω χρεωθεί αυτό το ποσό και να καταφέρω να μιλήσω με αυτόν τον μυστηριώδη «υπεύθυνο» τον οποίο αναζητώ ως Ραντανπλαν πατώντας πότε το «1», πότε το «2» και πότε τον «αστερίσκο για να επιστρέψετε στο βασικό μενού».
Τα ιδιαίτερα ευχαριστήριά μου ωστόσο, τα φυλάω για τον μικρό θεούλη υπάλληλο της WIND που σε υποκατάστημα της εταιρίας στις 28 Ιουλίου, μου είπε επί λέξει: «Έχετε δίκιο. Τυπικά εφόσον η υπαναχώρηση της σύμβασης έγινε εντός των 14 ημερών δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοια χρέωση, αλλά στην πράξη δεν τηρείται αυτό». (Πληροφοριακά φίλοι της WIND στο γραφείο Τύπου που διαβάζετε αυτή την επιστολή, στην πράξη δεν τον χτύπησα, αλλά τυπικά έπρεπε).
Επίσης θα ήθελα να ενημερώσω τη WIND ότι έχουν ήδη υποβληθεί από τις 10 το πρωί της 29ης Ιουλίου οι σχετικές καταγγελίες στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Επιπλέον, θα ήθελα να ενημερώσω τη Wind ότι τα χρήματα αυτά δεν καταβληθούν (σε αντίθεση με τις κανονικές χρεώσεις που έχουν εξοφληθεί) και δυστυχώς δεν θα μπορέσει να τα βγάλει στο Λουξεμβούργο μέσω των πολυδαίδαλων σχημάτων φοροαποφυγής που εκμεταλλευόταν επί χρόνια, επιβαρύνοντας το ελληνικό Δημόσιο με ανυπολόγιστα ποσά.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τη WIND για την ευκαιρία και τη μεγάλη επαγγελματική πρόκληση που μου προσφέρει απλόχερα, να ασχολούμαι ως δημοσιογράφος καθημερινά πλέον με ό,τι μπορεί να αφορά την εταιρία. Είτε αυτό έχει να κάνει με κεραίες κινητής τηλεφωνίας που στήνονται παράνομα σε καμινάδες και διαμερίσματα και υπάγονται στην Περιφέρεια Αττικής, είτε με σκάνδαλα φοροαποφυγής, είτε με κάθε τι μικρό και «ζουμερό» μπορεί να προκύψει.
Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι της WIND
Νίκος Ανδριόπουλος
Φιλάκιααα «αγαπούλες» 😉
http://www.tribune.gr/greece/news/article/159392/ena-megalo-efcharisto-sti-wind-fisai-fresko-aera-stous-logariasmous.html
ΠΡΕΖΑ TV
30-7-2015
Μπορεί να φταίει ο πρεζέμπορας «Πίου, το μαύρο πιστόλι» ή ο «φρέσκος αέρας εξέλιξης» όπως αναφέρεται και στις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρίας, για το λογαριασμό μου που από τον πολύ αέρα έφτασε τα 566,67 ευρώ.
Θα ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσω την εταιρία κινητής τηλεφωνίας WIND για την παντελώς αδικαιολόγητη χρέωση επιπλέον 382,39 ευρώ στον τελευταίο λογαριασμό μου.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την εταιρία WIND και τους δέκα υπαλλήλους της με τους οποίους έχω μιλήσει μέχρι στιγμής τις τελευταίες τέσσερις ημέρες στην τηλεφωνική γραμμή 1260 και 13833 για την «άριστη» εξυπηρέτηση. Το μόνο που μένει τώρα είναι να καταλάβω γιατί ακριβώς έχω χρεωθεί αυτό το ποσό και να καταφέρω να μιλήσω με αυτόν τον μυστηριώδη «υπεύθυνο» τον οποίο αναζητώ ως Ραντανπλαν πατώντας πότε το «1», πότε το «2» και πότε τον «αστερίσκο για να επιστρέψετε στο βασικό μενού».
Τα ιδιαίτερα ευχαριστήριά μου ωστόσο, τα φυλάω για τον μικρό θεούλη υπάλληλο της WIND που σε υποκατάστημα της εταιρίας στις 28 Ιουλίου, μου είπε επί λέξει: «Έχετε δίκιο. Τυπικά εφόσον η υπαναχώρηση της σύμβασης έγινε εντός των 14 ημερών δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοια χρέωση, αλλά στην πράξη δεν τηρείται αυτό». (Πληροφοριακά φίλοι της WIND στο γραφείο Τύπου που διαβάζετε αυτή την επιστολή, στην πράξη δεν τον χτύπησα, αλλά τυπικά έπρεπε).
Επίσης θα ήθελα να ενημερώσω τη WIND ότι έχουν ήδη υποβληθεί από τις 10 το πρωί της 29ης Ιουλίου οι σχετικές καταγγελίες στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Επιπλέον, θα ήθελα να ενημερώσω τη Wind ότι τα χρήματα αυτά δεν καταβληθούν (σε αντίθεση με τις κανονικές χρεώσεις που έχουν εξοφληθεί) και δυστυχώς δεν θα μπορέσει να τα βγάλει στο Λουξεμβούργο μέσω των πολυδαίδαλων σχημάτων φοροαποφυγής που εκμεταλλευόταν επί χρόνια, επιβαρύνοντας το ελληνικό Δημόσιο με ανυπολόγιστα ποσά.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τη WIND για την ευκαιρία και τη μεγάλη επαγγελματική πρόκληση που μου προσφέρει απλόχερα, να ασχολούμαι ως δημοσιογράφος καθημερινά πλέον με ό,τι μπορεί να αφορά την εταιρία. Είτε αυτό έχει να κάνει με κεραίες κινητής τηλεφωνίας που στήνονται παράνομα σε καμινάδες και διαμερίσματα και υπάγονται στην Περιφέρεια Αττικής, είτε με σκάνδαλα φοροαποφυγής, είτε με κάθε τι μικρό και «ζουμερό» μπορεί να προκύψει.
Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι της WIND
Νίκος Ανδριόπουλος
Φιλάκιααα «αγαπούλες» 😉
http://www.tribune.gr/greece/news/article/159392/ena-megalo-efcharisto-sti-wind-fisai-fresko-aera-stous-logariasmous.html
ΠΡΕΖΑ TV
30-7-2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου