Με γοργούς ρυθμούς φαίνεται να προχωρά το σχέδιο αλλαγής της παρεχόμενης ασφάλειας στους σταθμούς του Μετρό και του ΗΣΑΠ, μετά από κοινή απόφαση των υπουργείων Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, ενώ προς κατάργηση φαίνεται να οδεύουν οι ιδιωτικές εταιρίες φύλαξης στα μέσα σταθερής τροχιάς. Τη θέση τους, σύμφωνα με πληροφορίες του NEWS 247, θα πάρει η "Αστυνομία των Μεταφορών" ή αλλιώς, η "Αστυνομία στις Συγκοινωνίες". Ένα σχέδιο που όπως υποστηρίζουν οι εμπλεκόμενοι φορείς, είχε πέσει στο κυβερνητικό τραπέζι εδώ και μήνες.
Αφορμή για την επίσπευση του "redesign" στη φύλαξη των σταθμών αποτέλεσε το περιστατικό που διαδραματίστηκε το βράδυ της Κυριακής 14/2, στη γραμμή 1 του ΗΣΑΠ και τον σταθμό Κηφισιάς, με πρωταγωνιστή ιδιωτικό υπάλληλο εταιρίας Security, ο οποίος επέδειξε ρατσιστική συμπεριφορά σε Αφρικανό μετανάστη. Το περιστατικό καταγράφηκε σε βίντεο από το κινητό τηλέφωνο επιβάτιδας του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και αναρτήθηκε στο Facebook.
Υπενθυμίζουμε ότι η κινητοποίηση της εταιρείας "Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε." (ΣΤΑΣΥ ΑΕ) ήταν άμεση. Σε σχετική ανακοίνωσή της χαρακτήρισε την συμπεριφορά του υπαλλήλου "απαράδεκτη", ενώ ζήτησε την ταυτόχρονη απομάκρυνσή του, κάτι που συνέβη λίγες μόλις ώρες μετά. Την ίδια στιγμή, η ΣΤΑΣΥ ενημέρωνε ότι πρόκειται να ενεργοποιηθεί η ρήτρα πρόκλησης ζημίας που προβλέπεται στη σύμβαση με την ιδιωτική εταιρία Security JCB, στο δυναμικό της οποίας ανήκε ο συγκεκριμένος υπάλληλος, εξαιτίας αντισυμβατικής συμπεριφοράς. Πάντως, η εταιρία Security JCB, με ανακοίνωσή της "κάλυψε πλήρως" τον υπάλληλο, σημειώνοντας πως "ενήργησε σύμφωνα με τον Κανονισμό".
Τι προβλέπει το νέο σχέδιο των συναρμόδιων υπουργείων
Σύμφωνα με το σχέδιο σύμπραξης του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, του ΟΑΣΑ και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, για το σχέδιο αντικατάστασης των ιδιωτικών εταιρειών φύλαξης στα μέσα μεταφοράς έχει ήδη δρομολογηθεί η "πολιτική συμφωνία" για την παραχώρηση 250 αστυνομικών που θα αναλάβουν τη φύλαξη των σταθμών. Η αμοιβή των αστυνομικών αυτών θα εξακολουθήσει να γίνεται από την ΕΛ.ΑΣ., ενώ ζητούμενο παραμένει το πότε το νέο σώμα θα πιάσει πρακτικά δουλειά.
"Οι συζητήσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο μεταξύ ΥΠΟΜΕΔΙ, ΟΑΣΑ και υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα ξεκινήσει η επίσημη λειτουργία της νέας υπηρεσίας. Πρέπει βέβαια να ξεκαθαρίσουμε ότι μιλάμε για φύλαξη των σταθμών και όχι για αστυνόμευση των επιβατών. Φιλοδοξούμε μάλιστα, πριν αναλάβουν καθήκοντα οι άνδρες τη αστυνομίας, να έχουν λάβει σχετική επιμόρφωση, αλλά και ειδική γνώση σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών. Στόχος είναι τα όργανα της τάξης να προσφέρουν το έργο τους, βάσει συγκεκριμένων προϋποθέσεων και κανόνων, προκειμένου να εξοικονομηθούν ποσά εκατομμυρίων ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό. Τα ποσά αυτά τα δίνουμε τώρα σε τέσσερις εταιρίες φύλαξης που διαθέτουν συνήθως ανειδίκευτο προσωπικό και τις περισσότερες φορές, λαμβάνουν χαμηλούς μισθούς. Το υπουργείο Μεταφορών πάντως, δεν θέλει να επικρατήσει κλίμα αστυνομοκρατίας στα μέσα σταθερής τροχιάς ή τις αποβάθρες. Γι΄ αυτό και υπήρξε πρόσφατα και πολιτική απόφαση να καταργηθούν οι κεφαλοκυνηγοί", αναφέρουν στο NEWS 247 αρμόδια στελέχη από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
"Μέχρι τώρα η αστυνομία επενέβαινε σε περίπτωση αδικήματος ή έκνομης πράξης. Είναι άλλο όμως να έχεις την υψηλή εποπτεία και άλλο να έχεις την αποκλειστική ευθύνη", συμπληρώνουν πηγές του ΥΠΟΜΕΔΙ.
Από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δεν γίνεται ακόμη λόγος για τον συγκεκριμένο αριθμό αστυνομικών. "Είναι νούμερα που μπορεί να αλλάξουν. Το σχέδιο βρίσκεται σε στάδιο συζήτησης και ακόμη, δεν έχει υπογραφεί σύμβαση με συγκεκριμένους όρους, προϋποθέσεις και καθήκοντα των ανδρών της ΕΛ.ΑΣ.".
Όπως όλα δείχνουν, το εν λόγω σχέδιο ανασυγκρότησης των υπηρεσιών φύλαξης δεν είναι η πρώτη φορά που πέφτει στο τραπέζι. Απλά στο παρελθόν το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είχε δηλώσει αδυναμία να καλύψει το αντίστοιχο αίτημα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, λόγω ελλείψεων σε δυναμικό.
"Είναι γεγονός ότι οι άνδρες των ιδιωτικών εταιριών φύλαξης έχουν περιορισμένες αρμοδιότητες. Δεν μπορούν να κάνουν αυστηρούς ελέγχους, ούτε να προβούν σε συλλήψεις, όταν και εφόσον απαιτείται αυτό. Οι σεκιουριτάδες απλά επιβλέπουν/επιτηρούν τον χώρο και εφόσον παρατηρούν έκνομη δραστηριότητα, ειδοποιούν την αστυνομία να επέμβει", αναφέρει από την πλευρά του ο Οργανωτικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ), Γιώργος Καλλιακμάνης, ενώ συμπληρώνει ότι "το νέο σχέδιο υπαγορεύει ότι οι αστυνομικοί θα πρέπει να βρίσκονται τόσο εντός, όσο και εκτός της αποβάθρας, με στόχο την έγκαιρη επέμβαση".
Να σημειωθεί βέβαια ότι κατά μήκος της Γραμμής 2 και 3 του Μετρό και στους συνολικά 37 σταθμούς, υπάρχει και σήμερα επικουρική κάλυψη από αστυνομικούς. Στους περιφερειακούς σταθμούς ένα άτομο ανά βάρδια και στους κεντρικούς (Ομόνοια, Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο) δύο άτομα/βάρδια. "Το αστυνομικό τμήμα του Συντάγματος αναλαμβάνει να στείλει άνδρες στο Μετρό Συντάγματος, στον Ευαγγελισμό και το Μέγαρο Μουσικής. Ουσιαστικά, κάθε σταθμός επανδρώνεται από άνδρες της αστυνομίας των πλησιέστερων Α.Τ", αναφέρει ο κ. Καλλιακμάνης.
Από το υπουργείο Μεταφορών διευκρινίζεται ότι "η φύλαξη των σταθμών από αστυνομικούς θα πρέπει να είναι διακριτική", επισημαίνοντας ότι η παρουσία τους θα είναι πιο αποτελεσματική από αυτή των ιδιωτικών φυλάκων που αδυνατούν να αντιμετωπίσουν για παράδειγμα περιστατικά κλοπής.
Ωστόσο, δεν λείπουν και οι επιφυλάξεις από πλευράς της ΠΟΑΣΥ σχετικά με το ήδη υποστελεχωμένο σώμα της ΕΛ.ΑΣ. "Θα αναγκαστούν οι άνδρες της αστυνομίας να φύγουν από το δρόμο, το έγκλημα και τα κατά τόπους τμήματα και να μπουν στις αποβάθρες. Γιατί; Θα είναι βέβαια στο πλευρό του πολίτη, αλλά με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο", λέει ο Πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ, Γρηγόρης Γερακαράκος.
Η φύλαξη σταθμών και αμαξοστασίων σήμερα έχει ανατεθεί σε τέσσερις εταιρείες Security, οι οποίες απασχολούν περίπου 240 άτομα. Το ετήσιο τίμημα των συμβάσεων ανέρχεται σε περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 2,5 αφορούν στη φύλαξη σταθμών. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, μόνο στον ηλεκτρικό και το τμήμα "Βικτώρια – Θησείο" καταγράφονται περί τις 40 απόπειρες κλοπής καθημερινά, μισές από τις οποίες καταλήγουν τελικά σε κλοπή.
"Από το 2004 μέχρι σίγουρα και το 2006, υπήρχαν αστυνομικοί σε όλους τους σταθμούς του Μετρό και του ΗΣΑΠ που δρούσαν επικουρικά με τις ανάδοχες εταιρίες Security. Αλλά όπως όλα τα πράγματα στην Ελλάδα ξεθωριάζουν, ξεθώριασε και αυτός ο θεσμός. Αποτέλεσμα είναι σήμερα να υπάρχει παρουσία αστυνομικών, μόνο σε πολύ κομβικούς σταθμούς, όπως η Ομόνοια και το Σύνταγμα. Οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. οφείλουν να κάνουν περιπολία 45 λεπτά εντός αποβάθρας και περίπου 15 λεπτά είναι το διάλειμμά τους", ενημερώνει το NEWS 247 ο Πρόεδρος της Επιτροπής Υγιεινής και Ασφάλειας των Εργαζομένων του Μετρό, Γιώργος Μουστάκας.
"Γνωρίζουμε για το σχέδιο των συναρμόδιων υπουργείων. Τα αυξημένα κρούσματα παραβατικότητας άλλωστε, δεν αφήνουν άλλα περιθώρια", συνεχίζει ο ίδιος και καταλήγει: "Απλά εμείς αυτό που θα θέλαμε είναι να συσταθεί μία μητροπολιτική αστυνομία, στα πρότυπα της Νέας Υόρκης ή της Γαλλίας. Να υπάρχει αυτό το σώμα των 250 αξιωματικών, να είναι μόνιμο και να πληρεί τα απαραίτητα προσόντα. Όπως για παράδειγμα, το Crowd Control και όχι μόνο. Να διαθέτουν την ειδική πιστοποίηση της Αττικό Μετρό Α.Ε.. Γιατί όταν έρθει η στιγμή που ένας πολίτης πέσει στις ράγες, ο υπάλληλος της εταιρίας Security γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να κάνει. Τι θα κάνει με τον γενικό ρεύματος και πώς θα ενημερώσει τον κόσμο, χωρίς να δημιουργηθεί πανικός. Είναι απλά πράγματα, αλλά πολύ βασικά. Παλιά η πρόταση που είχε πέσει στο τραπέζι ήταν να μπουν στη νέα αυτή υπηρεσία άνδρες της Δημοτικής Αστυνομίας. Όπως και να έχει όμως, οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. πρέπει να εκπαιδευτούν και να γνωρίζουν την κίνηση εντός ή πλησίον της τροχιάς. Το 2004 για παράδειγμα, όλοι οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. που εργάστηκαν σε σταθμούς Μετρό και ΗΣΑΠ, έλαβαν την απαραίτητη επιμόρφωση. Το ίδιο ευελπιστούμε ότι θα γίνει και τώρα".
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Μίκα Κοντορούση
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/h-astynomia-mpainei-se-metro-kai-hsap.3911887.html
Αφορμή για την επίσπευση του "redesign" στη φύλαξη των σταθμών αποτέλεσε το περιστατικό που διαδραματίστηκε το βράδυ της Κυριακής 14/2, στη γραμμή 1 του ΗΣΑΠ και τον σταθμό Κηφισιάς, με πρωταγωνιστή ιδιωτικό υπάλληλο εταιρίας Security, ο οποίος επέδειξε ρατσιστική συμπεριφορά σε Αφρικανό μετανάστη. Το περιστατικό καταγράφηκε σε βίντεο από το κινητό τηλέφωνο επιβάτιδας του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και αναρτήθηκε στο Facebook.
Υπενθυμίζουμε ότι η κινητοποίηση της εταιρείας "Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε." (ΣΤΑΣΥ ΑΕ) ήταν άμεση. Σε σχετική ανακοίνωσή της χαρακτήρισε την συμπεριφορά του υπαλλήλου "απαράδεκτη", ενώ ζήτησε την ταυτόχρονη απομάκρυνσή του, κάτι που συνέβη λίγες μόλις ώρες μετά. Την ίδια στιγμή, η ΣΤΑΣΥ ενημέρωνε ότι πρόκειται να ενεργοποιηθεί η ρήτρα πρόκλησης ζημίας που προβλέπεται στη σύμβαση με την ιδιωτική εταιρία Security JCB, στο δυναμικό της οποίας ανήκε ο συγκεκριμένος υπάλληλος, εξαιτίας αντισυμβατικής συμπεριφοράς. Πάντως, η εταιρία Security JCB, με ανακοίνωσή της "κάλυψε πλήρως" τον υπάλληλο, σημειώνοντας πως "ενήργησε σύμφωνα με τον Κανονισμό".
Τι προβλέπει το νέο σχέδιο των συναρμόδιων υπουργείων
Σύμφωνα με το σχέδιο σύμπραξης του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, του ΟΑΣΑ και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, για το σχέδιο αντικατάστασης των ιδιωτικών εταιρειών φύλαξης στα μέσα μεταφοράς έχει ήδη δρομολογηθεί η "πολιτική συμφωνία" για την παραχώρηση 250 αστυνομικών που θα αναλάβουν τη φύλαξη των σταθμών. Η αμοιβή των αστυνομικών αυτών θα εξακολουθήσει να γίνεται από την ΕΛ.ΑΣ., ενώ ζητούμενο παραμένει το πότε το νέο σώμα θα πιάσει πρακτικά δουλειά.
"Οι συζητήσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο μεταξύ ΥΠΟΜΕΔΙ, ΟΑΣΑ και υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα ξεκινήσει η επίσημη λειτουργία της νέας υπηρεσίας. Πρέπει βέβαια να ξεκαθαρίσουμε ότι μιλάμε για φύλαξη των σταθμών και όχι για αστυνόμευση των επιβατών. Φιλοδοξούμε μάλιστα, πριν αναλάβουν καθήκοντα οι άνδρες τη αστυνομίας, να έχουν λάβει σχετική επιμόρφωση, αλλά και ειδική γνώση σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών. Στόχος είναι τα όργανα της τάξης να προσφέρουν το έργο τους, βάσει συγκεκριμένων προϋποθέσεων και κανόνων, προκειμένου να εξοικονομηθούν ποσά εκατομμυρίων ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό. Τα ποσά αυτά τα δίνουμε τώρα σε τέσσερις εταιρίες φύλαξης που διαθέτουν συνήθως ανειδίκευτο προσωπικό και τις περισσότερες φορές, λαμβάνουν χαμηλούς μισθούς. Το υπουργείο Μεταφορών πάντως, δεν θέλει να επικρατήσει κλίμα αστυνομοκρατίας στα μέσα σταθερής τροχιάς ή τις αποβάθρες. Γι΄ αυτό και υπήρξε πρόσφατα και πολιτική απόφαση να καταργηθούν οι κεφαλοκυνηγοί", αναφέρουν στο NEWS 247 αρμόδια στελέχη από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
"Μέχρι τώρα η αστυνομία επενέβαινε σε περίπτωση αδικήματος ή έκνομης πράξης. Είναι άλλο όμως να έχεις την υψηλή εποπτεία και άλλο να έχεις την αποκλειστική ευθύνη", συμπληρώνουν πηγές του ΥΠΟΜΕΔΙ.
Από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δεν γίνεται ακόμη λόγος για τον συγκεκριμένο αριθμό αστυνομικών. "Είναι νούμερα που μπορεί να αλλάξουν. Το σχέδιο βρίσκεται σε στάδιο συζήτησης και ακόμη, δεν έχει υπογραφεί σύμβαση με συγκεκριμένους όρους, προϋποθέσεις και καθήκοντα των ανδρών της ΕΛ.ΑΣ.".
Όπως όλα δείχνουν, το εν λόγω σχέδιο ανασυγκρότησης των υπηρεσιών φύλαξης δεν είναι η πρώτη φορά που πέφτει στο τραπέζι. Απλά στο παρελθόν το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είχε δηλώσει αδυναμία να καλύψει το αντίστοιχο αίτημα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, λόγω ελλείψεων σε δυναμικό.
"Είναι γεγονός ότι οι άνδρες των ιδιωτικών εταιριών φύλαξης έχουν περιορισμένες αρμοδιότητες. Δεν μπορούν να κάνουν αυστηρούς ελέγχους, ούτε να προβούν σε συλλήψεις, όταν και εφόσον απαιτείται αυτό. Οι σεκιουριτάδες απλά επιβλέπουν/επιτηρούν τον χώρο και εφόσον παρατηρούν έκνομη δραστηριότητα, ειδοποιούν την αστυνομία να επέμβει", αναφέρει από την πλευρά του ο Οργανωτικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ), Γιώργος Καλλιακμάνης, ενώ συμπληρώνει ότι "το νέο σχέδιο υπαγορεύει ότι οι αστυνομικοί θα πρέπει να βρίσκονται τόσο εντός, όσο και εκτός της αποβάθρας, με στόχο την έγκαιρη επέμβαση".
Να σημειωθεί βέβαια ότι κατά μήκος της Γραμμής 2 και 3 του Μετρό και στους συνολικά 37 σταθμούς, υπάρχει και σήμερα επικουρική κάλυψη από αστυνομικούς. Στους περιφερειακούς σταθμούς ένα άτομο ανά βάρδια και στους κεντρικούς (Ομόνοια, Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο) δύο άτομα/βάρδια. "Το αστυνομικό τμήμα του Συντάγματος αναλαμβάνει να στείλει άνδρες στο Μετρό Συντάγματος, στον Ευαγγελισμό και το Μέγαρο Μουσικής. Ουσιαστικά, κάθε σταθμός επανδρώνεται από άνδρες της αστυνομίας των πλησιέστερων Α.Τ", αναφέρει ο κ. Καλλιακμάνης.
Από το υπουργείο Μεταφορών διευκρινίζεται ότι "η φύλαξη των σταθμών από αστυνομικούς θα πρέπει να είναι διακριτική", επισημαίνοντας ότι η παρουσία τους θα είναι πιο αποτελεσματική από αυτή των ιδιωτικών φυλάκων που αδυνατούν να αντιμετωπίσουν για παράδειγμα περιστατικά κλοπής.
Ωστόσο, δεν λείπουν και οι επιφυλάξεις από πλευράς της ΠΟΑΣΥ σχετικά με το ήδη υποστελεχωμένο σώμα της ΕΛ.ΑΣ. "Θα αναγκαστούν οι άνδρες της αστυνομίας να φύγουν από το δρόμο, το έγκλημα και τα κατά τόπους τμήματα και να μπουν στις αποβάθρες. Γιατί; Θα είναι βέβαια στο πλευρό του πολίτη, αλλά με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο", λέει ο Πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ, Γρηγόρης Γερακαράκος.
Η φύλαξη σταθμών και αμαξοστασίων σήμερα έχει ανατεθεί σε τέσσερις εταιρείες Security, οι οποίες απασχολούν περίπου 240 άτομα. Το ετήσιο τίμημα των συμβάσεων ανέρχεται σε περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 2,5 αφορούν στη φύλαξη σταθμών. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, μόνο στον ηλεκτρικό και το τμήμα "Βικτώρια – Θησείο" καταγράφονται περί τις 40 απόπειρες κλοπής καθημερινά, μισές από τις οποίες καταλήγουν τελικά σε κλοπή.
"Από το 2004 μέχρι σίγουρα και το 2006, υπήρχαν αστυνομικοί σε όλους τους σταθμούς του Μετρό και του ΗΣΑΠ που δρούσαν επικουρικά με τις ανάδοχες εταιρίες Security. Αλλά όπως όλα τα πράγματα στην Ελλάδα ξεθωριάζουν, ξεθώριασε και αυτός ο θεσμός. Αποτέλεσμα είναι σήμερα να υπάρχει παρουσία αστυνομικών, μόνο σε πολύ κομβικούς σταθμούς, όπως η Ομόνοια και το Σύνταγμα. Οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. οφείλουν να κάνουν περιπολία 45 λεπτά εντός αποβάθρας και περίπου 15 λεπτά είναι το διάλειμμά τους", ενημερώνει το NEWS 247 ο Πρόεδρος της Επιτροπής Υγιεινής και Ασφάλειας των Εργαζομένων του Μετρό, Γιώργος Μουστάκας.
"Γνωρίζουμε για το σχέδιο των συναρμόδιων υπουργείων. Τα αυξημένα κρούσματα παραβατικότητας άλλωστε, δεν αφήνουν άλλα περιθώρια", συνεχίζει ο ίδιος και καταλήγει: "Απλά εμείς αυτό που θα θέλαμε είναι να συσταθεί μία μητροπολιτική αστυνομία, στα πρότυπα της Νέας Υόρκης ή της Γαλλίας. Να υπάρχει αυτό το σώμα των 250 αξιωματικών, να είναι μόνιμο και να πληρεί τα απαραίτητα προσόντα. Όπως για παράδειγμα, το Crowd Control και όχι μόνο. Να διαθέτουν την ειδική πιστοποίηση της Αττικό Μετρό Α.Ε.. Γιατί όταν έρθει η στιγμή που ένας πολίτης πέσει στις ράγες, ο υπάλληλος της εταιρίας Security γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να κάνει. Τι θα κάνει με τον γενικό ρεύματος και πώς θα ενημερώσει τον κόσμο, χωρίς να δημιουργηθεί πανικός. Είναι απλά πράγματα, αλλά πολύ βασικά. Παλιά η πρόταση που είχε πέσει στο τραπέζι ήταν να μπουν στη νέα αυτή υπηρεσία άνδρες της Δημοτικής Αστυνομίας. Όπως και να έχει όμως, οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. πρέπει να εκπαιδευτούν και να γνωρίζουν την κίνηση εντός ή πλησίον της τροχιάς. Το 2004 για παράδειγμα, όλοι οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. που εργάστηκαν σε σταθμούς Μετρό και ΗΣΑΠ, έλαβαν την απαραίτητη επιμόρφωση. Το ίδιο ευελπιστούμε ότι θα γίνει και τώρα".
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Μίκα Κοντορούση
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/h-astynomia-mpainei-se-metro-kai-hsap.3911887.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου