Πέμπτη, Μαρτίου 30, 2017

ΜΠΑΛΑΟΥΡΑΣ: «ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΡΦΩΜΑ» Η ΔΙΑΡΡΟΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ

Σε «συντροφικά καρφώματα» από το εσωτερικό του συλλόγου των υπαλλήλων της Τράπεζας της Ελλάδος απέδωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάκης. Μπαλαούρας τη διαρροή ότι του χορηγήθηκε το επίδομα χαμηλοσυνταξιούχου. 

Με δηλώσεις του στη Βουλή εξήγησε ότι όντως του καταβλήθηκε επίδομα 300 ευρώ, το οποίο, όμως, παραχώρησε αμέσως στο Απεργιακό Ταμείο και στον Σύλλογο Συνταξιούχων της Τράπεζας της Ελλάδος, ενώ είπε ότι πιθανόν να υπάρχουν και άλλοι βουλευτές που πήραν εσφαλμένα το επίδομα αυτό χωρίς να το αντιληφθούν, κάτι που απέδωσε στην ύπαρξη κενών στο μηχανογραφικό σύστημα.


Όπως είπε ο ίδιος «στις 17 Ιανουαρίου πληροφορήθηκα από συναδέλφους μου στην Τράπεζα της Ελλάδος ότι ήμουν μέσα στη λίστα που έστειλε ο ΗΔΙΚΑ για τα 300 ευρώ. Την άλλη ημέρα μου στείλαν τη λίστα και πράγματι ήμουν και εγώ. Αμέσως έστειλα επιστολή προς τους Συλλόγους όπου τους ανέφερα ότι με έκπληξη πληροφορήθηκα την εξέλιξη αυτή και τους είπα ότι μόλις πιστωθούν τα λεφτά θα τα στείλω στους δύο συλλόγους». 

Μάλιστα σημείωσε ότι «είμαι τυχερός γιατί το πληροφορήθηκα και έκανα αυτή την κίνηση».

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ απέδωσε την διαρροή σε «συντροφικά καρφώματα» από το Σύλλογο Υπαλλήλων της Τράπεζας της Ελλάδος. 

«Ήταν κάρφωμα, όχι από τον ΣΥΡΙΖΑ» είπε, συμπληρώνοντας πως «φοβάμαι πως έγινε από το σύλλογο». «Λυπάμαι να γίνονται τέτοια συντροφικά καρφώματα», τόνισε ο κ. Μπαλαούρας.

Λάμπρος Σταυρόπουλος IN.GR

ΠΡΕΖΑ TV
30-3-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια: