Τρίτη, Ιουνίου 13, 2017

Μέι σε Τόρις: Εγώ μας έμπλεξα σε αυτό το χάλι

Η πρωθυπουργός της Βρετανίας Τερέζα Μέι μιλώντας σε βουλευτές του Συντηρητικού Κόμματος είπε ότι θα παραμείνει επικεφαλής του κόμματος για όσο χρόνο εκείνοι το επιθυμούν.

Σύμφωνα με βουλευτή των Τόρις που ήταν παρών στη συνάντηση -τον οποίο επικαλείται το πρακτορείο Reuters- η Μέι ζήτησε πολλές φορές συγγνώμη για το κακό εκλογικό αποτέλεσμα.

«Είπε ότι εγώ είμαι εκείνη που μας έμπλεξα σε αυτό το χάλι, εγώ είμαι αυτή που θα μας ξεμπλέξω» σημείωσε ο/η βουλευτής.


Βουλευτές σημειώνουν ότι δεν υπήρχαν αντιδράσεις στη συνάντηση και ότι το τελευταίο πράγμα που έχει ανάγκη η Βρετανία είναι να οδηγηθεί σε νέες εκλογές ή σε νέα κούρσα διαδοχής.

Νωρίτερα, οι βουλευτές προσπάθησαν να φτιάξουν τη διάθεση της Μέι.

Αντιμέτωπη με έντονες επικρίσεις ήρθε η πρωθυπουργός τη Δευτέρα, έπειτα από πληροφορίες ότι αναβάλλεται για μερικές ημέρες ο Λόγος της Βασίλισσας -οι προγραμματικές δηλαδή δηλώσεις της κυβέρνησης.

Παρά το γεγονός ότι η Μέι είχε ανακοινώσει ότι κατέληξε σε συμφωνία με το βορειοϊρλανδικό DUP, φαίνεται ότι η συμφωνία δεν έχει επιτευχθεί, αν και το κόμμα έκανε λόγο τη Δευτέρα για «θετικές» συνομιλίες. Πολλοί είναι αυτοί που αντιδρούν σε μια τέτοια συνεργασία, εξαιτίας των αμφιλεγόμενων θέσεων του κόμματος.
. in.gr

ΠΡΕΖΑ TV
13-6-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια: