Τρίτη, Ιουνίου 13, 2017

Σεξουαλικη παρενοχληση απο παππα μεσα σε λεωφορειο στη Θεσσαλονικη

Αντιγραφουμε απο το FB της Πενης Φωτιαδου

Χθες μπηκε ενας παπας το μεσημερι στο 14α, το λεωφορειο ειχε πολλες αδειες θεσεις αλλα ηρθε και εκατσε διπλα μου, εβαλε το λαπτοπ στα ποδια του και μετα απο λιγα λεπτα ενιωθα να μου χαιδευει το ποδι. Εκανα σταυροποδι για να μην με ακουμπαει και αυτος εβαλε το λαπτοπ διπλα του για να μην εχουν ορατοτητα οι αλλοι. Αρχισε να χαιδευεται και μετα απο λιγο εβγαλε την αηδια του εξω. Ημουν με το κινητο στο χερι και εβγαλα φωτογραφια γιατι δεν θα με πιστευε κανεις αν αρχιζα να φωναζω, τον εβγαλα και μετα μολις αρχισα να του φωναζω σηκωθηκε κατευθειαν και πατησε το κουμπι να κατεβει.
Του φωναζω "τι κανεις" και βριζω, με κοιταξε απο την πορτα πριν κατεβει και μου λεει με υφος "τι κανω?". Κανεις δεν ρωτησε τι εγινε, εκτος απο μια κοπελα, ο οδηγος δεν εκλεισε τις πορτες ενω εγω φωναζα πολυ δυνατα και θα μπορουσε να μου ειχε κλεψει το κινητο η το οτιδηποτε αλλα τον αφησε να φυγει. Αν ηταν καποιος αλλοδαπος ολοι θα μιλουσαν, αλλα στην περιπτωση αυτου του μαλακα που θελει να λεει τον εαυτο του και παπα, που την κυριακη θα κοινωνισει ενα παιδακι δεν μιλησε κανεις. Μαλλον ημουν υπερβολικη που φωναξα

Την φωτογραφια με το προσωπο του την εστειλε μια κοπελα στα σχολια δεν την εβγαλα εγω, απλα ειναι ο ιδιος και συμπληρωσα το αισχος 

Δειτε τις εμμετικες ακαταλληλες φωτογραφιες εδω
https://web.facebook.com/neferetleth/posts/836012509882334 


ΠΡΕΖΑ TV
13-6-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια: