Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 18, 2017

Αποψε ολοι στη μεγαλη συναυλια για τον Παυλο Φυσσα #KillahP - RT PLEASE-

Σε μία μεγάλη συναυλία με τίτλο «4 χρόνια χωρίς τον Παύλο – Πώς ανέχεσαι ΝΑΖεIς μαζί τους;» μας καλεί απόψε η οικογένεια Φύσσα. 
Στο live συμμετέχουν οι Γιάννης Αγγελάκας, Παύλος Παυλίδης, Magic de Spell, Υπόγεια Ρεύματα, Fundracar, Alex K &Stef (Last Drive), Μύκητες, Σ. Γραμμένος και Taburo Bota στην έκταση Καστράκι Δραπετσώνας, έναντι πύλης Ε2 στο Λιμάνι του Πειραιά, πλησίον του ηλεκτρικού σταθμού, με ελεύθερη είσοδο εννοείται. 


Θα προηγηθεί συγκέντρωση στο μνημείο της δολοφονίας του Παύλου στις 5 το απόγευμα και πορεία μέσα από τις γειτονιές του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας.
Όπως αναφέρει η οικογένεια σε ανακοίνωσή της, «φέτος θελήσαμε να οργανώσουμε μια εκδήλωση με κεντρικό άξονα τη δικαστική μάχη κατά της Χρυσής Αυγής, μια μάχη που ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2015».

Συγκλονιστική είναι η ανοιχτή επιστολή που έστειλε η μητέρα του Παύλου, Μάγδα Φύσσα, προς το δολοφόνο Ρουπακιά (ο οποίος κυκλοφορεί ελεύθερος!): «Εγώ τον γέννησα στα 18. Μαζί μεγαλώσαμε. Αλλά τώρα έμεινα πίσω μόνη. Τον φίλησα το προηγούμενο απόγευμα, τον χαιρέτισα και είπαμε ότι θα πιούμε το πρωί τον καφέ μας στο μπαλκόνι. Και Δολοφόνε εγώ κάθε πρωί φτιάχνω δυο φλιτζάνια ξέρεις. Και πίνουμε τον καφέ μας, γελάμε και λέμε τα νέα μας. Εγώ και ότι μου άφησες πίσω... Εγώ και μία φωτογραφία του γιου μου...».

http://www.e-tetradio.gr/article/15196/Aggelakas-kai-Paulidis-simera-sti-sunaulia-gia-ton-Paulo-Fussa

Δεν υπάρχουν σχόλια: