Τη στιγμή που έχει προκληθεί παγκόσμιο σάλος μετά τις αποκαλύψεις ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες Volkswagen, Daimler και BMW χρηματοδότησαν πειράματα σε ανθρώπους και πιθήκους, που αναγκαστικά εισέπνευσαν τοξικό διοξείδιο του αζώτου, η διεύθυνση της Volkswagen επανέρχεται με προκλητικές δηλώσεις αναφέροντας ότι «κανένας από τους ανθρώπους δεν είχε επιπτώσεις».
Την επιβολή κυρώσεων υπόσχεται η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Αναλυτικότερα, η διεύθυνση της Volkswagen υπόσχεται την επιβολή εσωτερικών κυρώσεων κατά εκείνων που επέτρεψαν την πραγματοποίηση δοκιμών σε πιθήκους και ανθρώπους για τις επιπτώσεις από την εισπνοή ρύπων, που είναι το τελευταίο της σειράς των σκανδάλων που πλήττει τον κολοσσό της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο Ματίας Μίλερ, ο διευθυντής του ομίλου, δήλωσε τη Δευτέρα στις Βρυξέλλες, σύμφωνα με το περιοδικό Der Spiegel ότι η πραγματοποίηση δοκιμών σε πιθήκους το 2014, που αποκαλύφθηκε από τους New York Times, «δεν είναι ηθικές και προκαλούν αποστροφή».
«Υπάρχουν πράγματα που απλώς δεν γίνονται…όλες οι αναγκαίες συνέπειες πρέπει να επιβληθούν», είπε.
Ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του γερμανικού ομίλου ήξερε για τις δοκιμές
Ο Τόμας Στεγκ, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του γερμανικού ομίλου, παραδέχθηκε στην εφημερίδα Bild ότι ενημερώθηκε για δοκιμές για τη μελέτη των επιπτώσεων της ρύπανσης που προέρχεται από τους κινητήρες ντίζελ της Volkswagen την εποχή της παραποίησης του λογισμικού τους ώστε να εμφανίζονται κατά τους ελέγχους λιγότερο ρυπογόνοι.
Ωστόσο επέμεινε ότι εμπόδισε τη διεξαγωγή τέτοιων δοκιμών σε ανθρώπους, μέσω του EUGT, του οργανισμού έρευνας που χρηματοδοτείται από την Volkswagen και τις ανταγωνίστριές της Daimler και BMW, καθώς και την Bosch.
«Αμερικανοί ερευνητές ήθελαν να πραγματοποιήσουν αυτές τις δοκιμές σε ανθρώπους εθελοντές», εξήγησε. «Απάντησα τότε ότι δεν αυτό δεν μπορώ να το επιτρέψω και αποφασίσθηκε οι δοκιμές να γίνουν σε πιθήκους», πρόσθεσε.
«Αναδρομικά, αυτή μελέτη δεν έπρεπε να έχει γίνει ποτέ, είτε πρόκειται για ανθρώπους, είτε πρόκειται για πιθήκους. Αυτό που συνέβη δεν έπρεπε να έχει συμβεί ποτέ, λυπάμαι πραγματικά», δήλωσε ο Τόμας Στεγκ, ο οποίος είχε χρηματίσει εκπρόσωπος του καγκελαρίου Γκέρχαρντ Σρέντερ.
«Οι εθελοντές εκτέθηκαν σε χαμηλά επίπεδα ρύπων»
Όσο για την επιστημονική έρευνα που έγινε στο νοσοκομειακό ινστιτούτο του Ααχεν και κατά την οποία 25 υγιείς άνθρωποι εισέπνευσαν κατά το διάστημα 2013-2014 διοξείδιο του αζώτου (NO2), ο Τόμας Στεγκ δικαιολογήθηκε δίνοντας τη διαβεβαίωση ότι οι εθελοντές εκτέθηκαν σε «πολύ πιο χαμηλά επίπεδα ρύπων από αυτά που έχουν διαπιστωθεί σε πολλούς χώρους εργασίας». Κανένας από αυτούς δεν είχε επιπτώσεις», πρόσθεσε.
Στο τέλος του 2015, ο όμιλος Volkswagen παραδέχθηκε ότι είχε εξοπλίσει 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα ντίζελ με λογισμικό που παραποιούσε τα αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπών καυσαερίων αποκρύπτοντας εκπομπές οξειδίου του αζώτου που βρίσκονταν σε επίπεδο έως και 40 φορές υψηλότερο από τα επιτρεπόμενα όρια.
Τα δύο σκάνδαλα
Η πρώτη υπόθεση, την οποία αποκάλυψαν οι New York Times, αφορά πειράματα σε πιθήκους τα οποία έγιναν στις ΗΠΑ το 2014, τους οποίουςείχαν βάλει να παρακολουθούν κινούμενα σχέδια ενώ τους ανάγκαζαν να εισπνέουν τα τοξικά αέρια που εκλύονταν από την εξάτμιση ενός Beetle, διάσημο μοντέλο της Volkswagen.
Ο στόχος ήταν «να αποδειχθεί ότι τα πιο σύγχρονα οχήματα τεχνολογίας ντίζελ είναι καλύτερα από τα παλαιότερα μοντέλα» έγραφε η αμερικανική εφημερίδα.
Η δεύτερη υπόθεση έχει να κάνει με πειράματα που διεξήχθησαν στη Γερμανία σε ανθρώπους, όπως αποκάλυψαν σήμερα οι εφημερίδες Stuttgarter Zeitung et Süddeutsche Zeitung.
Ολλανδία: Κάνουμε χρόνια δοκιμές για καυσαέρια σε ανθρώπους και ζώα
Δοκιμές για να μετρηθούν οι επιπτώσεις από την έκθεση στα καυσαέρια πραγματοποιούνται «εδώ και χρόνια» στην Ολλανδία σε ανθρώπους και ζώα, αποκάλυψαν σήμερα στον Τύπο ολλανδοί επιστήμονες, χαρακτηρίζοντας το σκάνδαλο γύρω από τους γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων «τρικυμία μέσα σ’ ένα ποτήρι νερό».
Δείτε επίσης: Απροκάλυπτη ομολογία από Ολλανδία: Κάνουμε χρόνια δοκιμές για καυσαέρια σε ανθρώπους και ζώα
Στη διάρκεια ενός πειράματος που έγινε το 2006, εθελοντές εκτέθηκαν στιςαραιωμένες εκπομπές ενός κινητήρα ντίζελ για δύο ώρες το πολύ,σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας αναφοράς NRC.
«Σοκαρισμένη» δηλώνει η Κομισιόν για τις αποκαλύψεις
«Είμαστε σοκαρισμένοι από τις ειδήσεις αυτές, όπως και οποιοσδήποτε άλλος», δήλωσε στους δημοσιογράφους εκπρόσωπος της Επιτροπής. «Σημειώνουμε το γεγονός ότι οι γερμανικές αρχές προτίθενται να διεξαγάγουν έρευνα για το θέμα και ελπίζουμε ότι θα το κάνουν», πρόσθεσε.
Η υπουργός Περιβάλλοντος της Γερμανίας Μπάρμπαρα Χέντρικς δήλωσε σήμερα από τις Βρυξέλλες ότι οι δοκιμές σε ζώα και ανθρώπους είναι ανεύθυνες ενέργειες.
«Προκαλεί και πάλι έκπληξη το γεγονός ότι εταιρείες του τομέα του αυτοκινήτου δεν έχουν συναίσθηση της ευθύνης τους στη συμπεριφορά τους», δήλωσε η υπουργός δύο χρόνια αφού το σκάνδαλο της παραποίησης των στοιχείων εκπομπής ρύπων κηλίδωσε την υπόληψη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. https://www.altsantiri.gr/
Την επιβολή κυρώσεων υπόσχεται η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Αναλυτικότερα, η διεύθυνση της Volkswagen υπόσχεται την επιβολή εσωτερικών κυρώσεων κατά εκείνων που επέτρεψαν την πραγματοποίηση δοκιμών σε πιθήκους και ανθρώπους για τις επιπτώσεις από την εισπνοή ρύπων, που είναι το τελευταίο της σειράς των σκανδάλων που πλήττει τον κολοσσό της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο Ματίας Μίλερ, ο διευθυντής του ομίλου, δήλωσε τη Δευτέρα στις Βρυξέλλες, σύμφωνα με το περιοδικό Der Spiegel ότι η πραγματοποίηση δοκιμών σε πιθήκους το 2014, που αποκαλύφθηκε από τους New York Times, «δεν είναι ηθικές και προκαλούν αποστροφή».
«Υπάρχουν πράγματα που απλώς δεν γίνονται…όλες οι αναγκαίες συνέπειες πρέπει να επιβληθούν», είπε.
Ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του γερμανικού ομίλου ήξερε για τις δοκιμές
Ο Τόμας Στεγκ, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του γερμανικού ομίλου, παραδέχθηκε στην εφημερίδα Bild ότι ενημερώθηκε για δοκιμές για τη μελέτη των επιπτώσεων της ρύπανσης που προέρχεται από τους κινητήρες ντίζελ της Volkswagen την εποχή της παραποίησης του λογισμικού τους ώστε να εμφανίζονται κατά τους ελέγχους λιγότερο ρυπογόνοι.
Ωστόσο επέμεινε ότι εμπόδισε τη διεξαγωγή τέτοιων δοκιμών σε ανθρώπους, μέσω του EUGT, του οργανισμού έρευνας που χρηματοδοτείται από την Volkswagen και τις ανταγωνίστριές της Daimler και BMW, καθώς και την Bosch.
«Αμερικανοί ερευνητές ήθελαν να πραγματοποιήσουν αυτές τις δοκιμές σε ανθρώπους εθελοντές», εξήγησε. «Απάντησα τότε ότι δεν αυτό δεν μπορώ να το επιτρέψω και αποφασίσθηκε οι δοκιμές να γίνουν σε πιθήκους», πρόσθεσε.
«Αναδρομικά, αυτή μελέτη δεν έπρεπε να έχει γίνει ποτέ, είτε πρόκειται για ανθρώπους, είτε πρόκειται για πιθήκους. Αυτό που συνέβη δεν έπρεπε να έχει συμβεί ποτέ, λυπάμαι πραγματικά», δήλωσε ο Τόμας Στεγκ, ο οποίος είχε χρηματίσει εκπρόσωπος του καγκελαρίου Γκέρχαρντ Σρέντερ.
«Οι εθελοντές εκτέθηκαν σε χαμηλά επίπεδα ρύπων»
Όσο για την επιστημονική έρευνα που έγινε στο νοσοκομειακό ινστιτούτο του Ααχεν και κατά την οποία 25 υγιείς άνθρωποι εισέπνευσαν κατά το διάστημα 2013-2014 διοξείδιο του αζώτου (NO2), ο Τόμας Στεγκ δικαιολογήθηκε δίνοντας τη διαβεβαίωση ότι οι εθελοντές εκτέθηκαν σε «πολύ πιο χαμηλά επίπεδα ρύπων από αυτά που έχουν διαπιστωθεί σε πολλούς χώρους εργασίας». Κανένας από αυτούς δεν είχε επιπτώσεις», πρόσθεσε.
Στο τέλος του 2015, ο όμιλος Volkswagen παραδέχθηκε ότι είχε εξοπλίσει 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα ντίζελ με λογισμικό που παραποιούσε τα αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπών καυσαερίων αποκρύπτοντας εκπομπές οξειδίου του αζώτου που βρίσκονταν σε επίπεδο έως και 40 φορές υψηλότερο από τα επιτρεπόμενα όρια.
Τα δύο σκάνδαλα
Η πρώτη υπόθεση, την οποία αποκάλυψαν οι New York Times, αφορά πειράματα σε πιθήκους τα οποία έγιναν στις ΗΠΑ το 2014, τους οποίουςείχαν βάλει να παρακολουθούν κινούμενα σχέδια ενώ τους ανάγκαζαν να εισπνέουν τα τοξικά αέρια που εκλύονταν από την εξάτμιση ενός Beetle, διάσημο μοντέλο της Volkswagen.
Ο στόχος ήταν «να αποδειχθεί ότι τα πιο σύγχρονα οχήματα τεχνολογίας ντίζελ είναι καλύτερα από τα παλαιότερα μοντέλα» έγραφε η αμερικανική εφημερίδα.
Η δεύτερη υπόθεση έχει να κάνει με πειράματα που διεξήχθησαν στη Γερμανία σε ανθρώπους, όπως αποκάλυψαν σήμερα οι εφημερίδες Stuttgarter Zeitung et Süddeutsche Zeitung.
Ολλανδία: Κάνουμε χρόνια δοκιμές για καυσαέρια σε ανθρώπους και ζώα
Δοκιμές για να μετρηθούν οι επιπτώσεις από την έκθεση στα καυσαέρια πραγματοποιούνται «εδώ και χρόνια» στην Ολλανδία σε ανθρώπους και ζώα, αποκάλυψαν σήμερα στον Τύπο ολλανδοί επιστήμονες, χαρακτηρίζοντας το σκάνδαλο γύρω από τους γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων «τρικυμία μέσα σ’ ένα ποτήρι νερό».
Δείτε επίσης: Απροκάλυπτη ομολογία από Ολλανδία: Κάνουμε χρόνια δοκιμές για καυσαέρια σε ανθρώπους και ζώα
Στη διάρκεια ενός πειράματος που έγινε το 2006, εθελοντές εκτέθηκαν στιςαραιωμένες εκπομπές ενός κινητήρα ντίζελ για δύο ώρες το πολύ,σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας αναφοράς NRC.
«Σοκαρισμένη» δηλώνει η Κομισιόν για τις αποκαλύψεις
«Είμαστε σοκαρισμένοι από τις ειδήσεις αυτές, όπως και οποιοσδήποτε άλλος», δήλωσε στους δημοσιογράφους εκπρόσωπος της Επιτροπής. «Σημειώνουμε το γεγονός ότι οι γερμανικές αρχές προτίθενται να διεξαγάγουν έρευνα για το θέμα και ελπίζουμε ότι θα το κάνουν», πρόσθεσε.
Η υπουργός Περιβάλλοντος της Γερμανίας Μπάρμπαρα Χέντρικς δήλωσε σήμερα από τις Βρυξέλλες ότι οι δοκιμές σε ζώα και ανθρώπους είναι ανεύθυνες ενέργειες.
«Προκαλεί και πάλι έκπληξη το γεγονός ότι εταιρείες του τομέα του αυτοκινήτου δεν έχουν συναίσθηση της ευθύνης τους στη συμπεριφορά τους», δήλωσε η υπουργός δύο χρόνια αφού το σκάνδαλο της παραποίησης των στοιχείων εκπομπής ρύπων κηλίδωσε την υπόληψη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. https://www.altsantiri.gr/
1 σχόλιο:
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΙΣΤΟΡΙΑ) ΤΑ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.
ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ "ΕΡΓΟ" ΚΑΙ ΤΟ 1953 ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ SIEMENS, VOLKSWAGEN, DEUTSCHE BANK, HOCTIEF, DAIMLER, FEROSTAAL, ATLAS ELECTRONICS ΚΤΛ.
ΟΠΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΜΙΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΠΟΥ ΤΗ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΑΡΗ (ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ)
Δημοσίευση σχολίου