Σύμφωνα με ορισμένα εμπιστευτικά έγγραφα που έχει στην κατοχή του το The Intercept, το Facebook έχει τη δυνατότητα να προβλέψει τη διαδικτυακή δραστηριότητά σας.
Παρόλο που είναι γνωστό ότι η διαφημιστική εταιρεία του Zuckerberg – η οποία αυτοαποκαλείται εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης που δεσμεύεται να συνδέει ανθρώπους – χρησιμοποιεί τις παλιότερες και τις τρέχουσες ενέργειές σας για να εξυπηρετήσει καλύτερα τους διαφημιστικούς της σκοπούς. η αποκάλυψη μπορεί να αποτελεί έκπληξη για πολλούς.
Τα έγγραφα υποδεικνύουν ότι το Facebook προσφέρει στους διαφημιστές τη δυνατότητα να στοχεύουν τους χρήστες με βάση το πώς θα μπορούσαν να σκεφτούν και να ενεργήσουν στο εγγύς μέλλον. Αυτή η τεχνολογία AI που ονομάζεται “FBLearner Flow”, αναπτύχθηκε για πρώτη φορά το 2016.
Η εταιρεία ονομάζει αυτή την υπηρεσία: Loyalty Prediction. Ως μέρος αυτής της υπηρεσίας, ο διαφημιζόμενος αποκτά την εξουσία να βομβαρδίζει το feed σας με διαφημίσεις και να αλλάζει τη φυσική πορεία των δραστηριοτήτων σας.
Αυτό μπορεί να ακούγεται σαν ένας πολύ ιδιαίτερος τρόπος για να στοχεύσει μια εταιρεία τους χρήστες, αλλά σκεφτείτε τα πιθανά αποτελέσματά του.
Με τον τεράστιο όγκο των δεδομένων των 2 δισεκατομμυρίων χρηστών, το Facebook μπορεί να εκπαιδεύσει αποτελεσματικά το AI του και να κάνει αυτό το μοντέλο πρόγνωσης ακόμη πιο έξυπνο. Αυτό θα βοηθήσει περαιτέρω τους διαφημιστές να χειραγωγήσουν τις αγοραστικές σας συνήθειες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook αναφέρει ότι όλα τα δεδομένα είναι ανώνυμα και συγκεντρωτικά. Ωστόσο, χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να αποκτήσει χρήσιμες πληροφορίες και για να κερδίσει δισεκατομμύρια δολάρια.
Αυτή η αποκάλυψη αναμφισβήτητα θα προκαλέσει κάποια ερωτήματα ηθικής φύσεως. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την αναφορά από εδώ. https://theintercept.com/2018/04/13/facebook-advertising-data-artificial-intelligence-ai/
https://secnews.gr
Παρόλο που είναι γνωστό ότι η διαφημιστική εταιρεία του Zuckerberg – η οποία αυτοαποκαλείται εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης που δεσμεύεται να συνδέει ανθρώπους – χρησιμοποιεί τις παλιότερες και τις τρέχουσες ενέργειές σας για να εξυπηρετήσει καλύτερα τους διαφημιστικούς της σκοπούς. η αποκάλυψη μπορεί να αποτελεί έκπληξη για πολλούς.
Τα έγγραφα υποδεικνύουν ότι το Facebook προσφέρει στους διαφημιστές τη δυνατότητα να στοχεύουν τους χρήστες με βάση το πώς θα μπορούσαν να σκεφτούν και να ενεργήσουν στο εγγύς μέλλον. Αυτή η τεχνολογία AI που ονομάζεται “FBLearner Flow”, αναπτύχθηκε για πρώτη φορά το 2016.
Η εταιρεία ονομάζει αυτή την υπηρεσία: Loyalty Prediction. Ως μέρος αυτής της υπηρεσίας, ο διαφημιζόμενος αποκτά την εξουσία να βομβαρδίζει το feed σας με διαφημίσεις και να αλλάζει τη φυσική πορεία των δραστηριοτήτων σας.
Αυτό μπορεί να ακούγεται σαν ένας πολύ ιδιαίτερος τρόπος για να στοχεύσει μια εταιρεία τους χρήστες, αλλά σκεφτείτε τα πιθανά αποτελέσματά του.
Με τον τεράστιο όγκο των δεδομένων των 2 δισεκατομμυρίων χρηστών, το Facebook μπορεί να εκπαιδεύσει αποτελεσματικά το AI του και να κάνει αυτό το μοντέλο πρόγνωσης ακόμη πιο έξυπνο. Αυτό θα βοηθήσει περαιτέρω τους διαφημιστές να χειραγωγήσουν τις αγοραστικές σας συνήθειες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook αναφέρει ότι όλα τα δεδομένα είναι ανώνυμα και συγκεντρωτικά. Ωστόσο, χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να αποκτήσει χρήσιμες πληροφορίες και για να κερδίσει δισεκατομμύρια δολάρια.
Αυτή η αποκάλυψη αναμφισβήτητα θα προκαλέσει κάποια ερωτήματα ηθικής φύσεως. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την αναφορά από εδώ. https://theintercept.com/2018/04/13/facebook-advertising-data-artificial-intelligence-ai/
https://secnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου