Η Facebook πειραματίζεται με την επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality – AR) κυρίως με την προσθήκη stickers και φίλτρων στις κάμερες των Messenger και Instagram, αλλά φαίνεται ότι έχει μεγαλύτερες βλέψεις και καλύτερους τρόπους εκμετάλλευσης της τεχνολογίας.
Η εταιρεία πολύ σύντομα θα αρχίσει να εμφανίζει διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας στο News Feed των χρηστών στις ΗΠΑ, δίνοντας τους έτσι τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το διαφημιστικό περιεχόμενο με μια διαφορετική ματιά. Για παράδειγμα, θα μπορούν να ελέγχουν αν τα γυαλιά ηλίου του Michael Kors ταιριάζουν στο πρόσωπο τους προβάροντας τα με τη βοήθεια φίλτρου AR και φυσικά θα υπάρχει άμεσο link για την αγορά τους.
Ανάμεσα στις εταιρείες που ετοιμάζουν τέτοιου είδους AR διαφημίσεις για το News Feed του Facebook συμπεριλαμβάνονται οι Sephora, Wayfair, Bobbi Brown και NYX Professional Makeup.
https://www.techgear.gr
Η εταιρεία πολύ σύντομα θα αρχίσει να εμφανίζει διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας στο News Feed των χρηστών στις ΗΠΑ, δίνοντας τους έτσι τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το διαφημιστικό περιεχόμενο με μια διαφορετική ματιά. Για παράδειγμα, θα μπορούν να ελέγχουν αν τα γυαλιά ηλίου του Michael Kors ταιριάζουν στο πρόσωπο τους προβάροντας τα με τη βοήθεια φίλτρου AR και φυσικά θα υπάρχει άμεσο link για την αγορά τους.
Ανάμεσα στις εταιρείες που ετοιμάζουν τέτοιου είδους AR διαφημίσεις για το News Feed του Facebook συμπεριλαμβάνονται οι Sephora, Wayfair, Bobbi Brown και NYX Professional Makeup.
https://www.techgear.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου