Τετάρτη, Ιανουαρίου 09, 2019

10 ελληνικές startups από το περίπτερο 12 #DigitalGreece απαρτίζουν την πρώτη επίσημη ελληνική συμμετοχή στα χρονικά της μεγαλύτερης έκθεσης τεχνολογίας του κόσμου, Consumer Electronics Show 2019

Η Διεθνής Έκθεση CES, που πραγματοποιείται στο Λας Βέγκας, 8-11 Ιανουαρίου 2019, είναι η μεγαλύτερη εκθέση τεχνολογίας στον κόσμο. Διοργανώνεται από το 1967 και έχει καθιερωθεί ως το κορυφαίο γεγονός στον κλάδο της.
Φέτος στη CES θα συμμετέχουν περισσότερες από 4.500 εταιρείες από 150 χώρες που σχετίζονται με τον κλάδο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ενδεικτικά: Samsung, LG, Panasonic, Sharp, Sony, Intel, AMD, Lenovo). Η έκθεση αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους από 182.000 επισκέπτες σε ένα χώρο μεγαλύτερο από 2 εκατομμύρια τ.μ.
Όλες οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες βρίσκονται κάθε χρόνο στη CES και παρουσιάζουν τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις αναφορικά με τα προϊόντα τους. Φέτος, η CES θα φιλοξενήσει περισσότερες από 1.000 νεοφυείς επιχειρήσεις στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, Eureka Park Marketplace. 

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης λαμβάνουν χώρα περισσότερες από 250 συνεδρίες που προσελκύουν κορυφαίους ομιλητές και πρωτοπόρους επιχειρηματίες, όπου αναπτύσσονται συζητήσεις γύρω από τα σημαντικότερα θέματα του χώρου των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Στη CES 2019 θα παρουσιαστούν όλα όσα θα μας απασχολήσουν τεχνολογικά μέσα στο 2019. Πολλά από αυτά θα φτάσουν στην Ευρώπη μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 ή, έστω, έως το επόμενο φθινόπωρο. Σε κάθε περίπτωση, η CES 2019 είναι ένα παγκόσμιο σημείο συνάντησης νεοσύστατων εταιρειών στο οποίο χρηματοδοτούνται ιδέες, δημιουργούνται νέες επιχειρηματικές σχέσεις και πραγματοποιούνται εξαγορές και συγχωνεύσεις εταιρειών. Η CES αποτελεί κορυφαίο γεγονός στο είδος του, το οποίο προσφέρει ομιλίες υψηλού επιπέδου, εκπαίδευση, δικτύωση και σημαντικές επιχειρηματικές συνεργασίες. 
Η ελληνική συμμετοχή εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει θετικά στην προώθηση του ελληνικού κλάδου (ICT), καθώς και στην ενίσχυση του ελληνικού οικοσυστήματος νεοφυών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο με κύριο στόχο την προσέλκυση επενδύσεων από τις διεθνείς αγορές και την ανάπτυξη επιχειρηματικών συνεργασιών.

Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
10 startup εταιρείες από την Ελλάδα λαμβάνουν μέρος στην Έκθεση. Το ελληνικό Περίπτερο είναι ενιαίο και κάθε εταιρεία έχει το δικό της booth.
Για πρώτη φορά υπάρχει οργανωμένη ελληνική παρουσία στην Έκθεση του Λας Βέγκας και είναι επίσης η πρώτη φορά που συνεργάζονται Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης (ΨΗΠΤΕ), Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο και Enterprise Greece για το σκοπό αυτό. Πριν από δύο μήνες, ΥπΨΗΠΤΕ και Enterprise   Greece είχαν συνεργαστεί και για την ελληνική συμμετοχή στο Web Summit 2018 (Λισαβόνα, 5-8/11/18), ενώ τώρα συμμετέχει και το Επιμελητήριο.
Η δομημένη στρατηγική του ΥπΨΗΠΤΕ για την υποστήριξη της ελληνικής startup κοινότητας, έλαβε για πρώτη φορά σάρκα και οστά τον περασμένο Σεπτέμβριο στην 83η Δεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης, όπου διοργανώθηκε το περίπτερο 12 #DigitalGreece και το Υπουργείο φιλοξένησε 128 startuppers. Μάλιστα, μετέφερε τους συμμετέχοντες στη Θεσσαλονίκη με ειδικό τρένο, το startup train. Το περίπτερο 12 (το δεύτερο μεγαλύτερο των εγκαταστάσεων του Διεθνούς Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου Θεσσαλονίκης) έγραψε τη δική του ιστορία, καθώς κατάφερε να αναδειχθεί στο «hot spot» της ΔΕΘ, μαζί με το περίπτερο της τιμώμενης χώρας, των ΗΠΑ. Μάλιστα, το γεγονός ότι τα δύο περίπτερα βρίσκονταν το ένα απέναντι στο άλλο έδωσε στους Ελληνες startuppers πρόσβαση και στις αμερικανικές εταιρείες κολοσσούς της παγκόσμιας τεχνολογίας αιχμής, όπως η Google, η ΙΒΜ, η Facebook κ.λπ., επιπλέον των χιλιάδων επισκεπτών της ΔΕΘ (εκτιμάται ότι από τους συνολικά περίπου 300.000 επισκέπτες της Εκθεσης, τουλάχιστον οι 100.000 πέρασαν από το περίπτερο 12). Μάλιστα, η αμερικανική πλευρά έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους 128 Ελληνες startuppers και πραγματοποιήθηκαν σημαντικές b2b συναντήσεις.
Οι παρεμβάσεις του ΥπΨΗΠΤΕ συνεχίστηκαν με τη διοργάνωση συνάντησης των 128 startuppers του #DigitalGreece στο Υπουργείο με τον Υπουργό ΨΗΠΤΕ, Νίκο Παππά, τον Υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στάθη Γιαννακίδη, στις 2 Νοεμβρίου 2018. Στη συνάντηση συμμετείχαν, επίσης, ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Πολιτικής του ΥπΨΗΠΤΕ, Στέλιος Ράλλης και η Ειδική Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων ΕΤΠΑ του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, Ευγενία Φωτονιάτα. Αναλύθηκαν τα υφιστάμενα και επερχόμενα χρηματοδοτικά εργαλεία που μπορούν να αξιοποιήσουν οι startups, ενώ καταγράφηκαν οι προτάσεις της ίδιας της startup κοινότητας για παρεμβάσεις της Πολιτείας προς διευκόλυνση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.
Το περίπτερο 12 #DigitalGreece, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία του στη ΔΕΘ 2018 καθίσταται θεσμός. Εκτός από τη διοργάνωσή του και στη ΔΕΘ 2019 (όπου θα έχει την προσοχή του στραμμένη στην τιμώμενη χώρα, Ινδία), θα είναι παρόν και σε όλες τις μεγάλες κλαδικές εκθέσεις της Helexpo. Ετσι, μετά τη ΔΕΘ, όπου οι startuppers είχαν την ευκαιρία να απευθυνθούν στο ευρύ κοινό και να παρουσιάσουν τις καινοτόμες ιδέες τους, πλέον –μέσω των κλαδικών εκθέσεων- θα έρχονται σε άμεση επαφή με τον κλάδο στον οποίο απευθύνονται. Στόχος της απόφασης του ΥπΨΗΠΤΕ να φιλοξενεί τις startup κάθε κλάδου στην αντίστοιχη κλαδική έκθεση, με τη διοργάνωση ενός μικρού «περιπτέρου 12» #DigitalGreece σε κάθε έκθεση, είναι η προώθηση των επιχειρηματικών συνεργασιών, σε ένα πραγματικό b2b περιβάλλον. Η αρχή έγινε με τη Διεθνή Εκθεση Τουρισμού, Philoxenia (9-11/11/18), στην οποία φιλοξενήθηκαν 16 startups του τουριστικού τομέα.
Οι δράσεις του ΥπΨΗΠΤΕ για την έμπρακτη στήριξη της ελληνικής startup κοινότητας όχι μόνο συνεχίζονται, αλλά παίρνουν ακόμη μεγαλύτερη διάσταση το 2019.

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ CES 2019
PlantBox: Το 2016, ο Βασίλειος Τσιπάς, γεωπόνος από το Καμάρι Κορινθίας, συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση δεκαετιών, ιδρύει την εταιρεία Tsipas Green Investments Group με κύριο σκοπό την παραγωγή, επεξεργασία, τυποποίηση, εμπορία και διακίνηση πολλαπλασιαστικού υλικού και αγροτικών προϊόντων. Το 2018 κυκλοφορεί το PlantBox, το πρώτο πλήρως τυποποιημένο και συσκευασμένο δέντρο ελιάς στον κόσμο, επιτυχές αποτέλεσμα χρόνιων και επίμονων ερευνών και πειραματισμού. Οι επιστημονικές του γνώσεις συνδυασμένες με την επιμονή, την δημιουργικότητα, την μεθοδικότητα στην έρευνα και κυρίως με το πάθος για το αντικείμενό του, οδήγησαν τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη της εταιρείας Βασίλειο Τσιπά να διακριθεί πανευρωπαϊκά το 2017, από το Διοικητικό τμήμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που είναι αρμόδιο για την Ευρωπαϊκή Πολιτική στους τομείς της Γεωργίας και της Αγροτικής Ανάπτυξης, ως ο πιο ελπιδοφόρος νέος επαγγελματίας στον τομέα του πολλαπλασιασμού των φυτών. Δεύτερη σημαντικότατη διάκριση αποτελεί η κατάκτηση της 1ης θέσης στο Διαγωνισμό Καινοτομίας για Νεοφυείς Επιχειρήσεις Athens Startup Awards 2018 (συνδιοργανωτές: Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Αθήνας και Περιφέρεια Αττικής), για την παρουσίαση του καινοτόμου προϊόντος PlantBox. Οι εγκαταστάσεις της εταιρείας βρίσκονται λίγο έξω από το Ξυλόκαστρο Κορινθίας, στα χωριά Ρέθι και Καμάρι και τα προϊόντα της διακινούνται είτε μέσω του δικού της δικτύου είτε μέσω συνεργαζόμενων εμπόρων και εταιρειών σε όλη την Ελλάδα καθώς και σε 20 χώρες του εξωτερικού.

Ridemind: Είναι η πρώτη εταιρία παροχής υπηρεσιών car sharing στην Ελλάδα, μια νέα πρωτότυπη ιδέα στο χώρο των ενοικιάσεων αυτοκινήτων που ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που μετακινούμαστε. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα της Ridemind, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει μέσα από μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων και να ενοικιάσει το όχημα που επιθυμεί ανάλογα με τις ανάγκες του. Ταυτόχρονα, η καινοτόμα αυτή πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα στους κατόχους αυτοκινήτων, να διαθέσουν το όχημά τους προς ενοικίαση αξιοποιώντας καλύτερα τη χρήση του και να εξασφαλίσουν επιπλέον εισόδημα. Η πλατφόρμα διαθέτει και ειδική εφαρμογή για κινητά μέσω της οποίας γίνεται εύκολα και γρήγορα η κράτηση του αυτοκίνητου επιλογής. 

OramaVR: Η OramaVR όχι μόνο ασχολείται με ένα αντικείμενο με μεγάλη ανάπτυξη και ζήτηση αλλά είναι η μοναδική startup που προσφέρει εκπαίδευση ακριβείας – υψηλού επιπέδου σε χειρουργούς μέσω εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (AR/VR). 
H startup είναι ένα spinoff του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας και έχει την έδρα της στο Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης, γραφεία στις ΗΠΑ και συνεργασίες με νοσηλευτικά ιδρύματα και γνωστούς ορθοπεδικούς χειρουργούς σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
Η OramaVR ιδρύθηκε με όραμα να ανταποκριθεί στην ανάγκη για ουσιαστική βελτίωση της εκπαίδευσης χειρουργών, αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες Εικονικής Πραγματικότητας (VR) για την αξιόπιστη προσομοίωση χειρουργικών επεμβάσεων.
Η OramaVR δημιούργησε την πρώτη ολοκληρωμένη πλατφόρμα VR προσομοίωσης χειρουργικών επεμβάσεων για την αποτελεσματική εκπαίδευση και εξάσκηση χειρουργών. Το όλο εγχείρημα βασίστηκε στη μοναδική τεχνολογία που διαθέτει και συγκεκριμένα στην πλατφόρμα αναπαράστασης χειρουργικών επεμβάσεων και «παιχνιδοποιημένους» αλγόριθμους προσομοίωσης ενεργειών του χρήστη.
H OramaVR ιδρύθηκε το 2016 από τους καθηγητές Γεώργιο Παπαγιαννάκη, Ελευθέριο Τσιρίδη και Πάνο Τραχανιά, καθώς και από το Ινστιτούτο Υπολογιστικής Επιστήμης του ΙΤΕ.
Η πλατφόρμα προσομοίωσης χειρουργικών επεμβάσεων της OramaVR είναι ήδη λειτουργική και χρησιμοποιήθηκε για την πρώτη συνεργατική εικονική ορθοπεδική επέμβαση στον κόσμο στην οποία συμμετείχαν τέσσερις ιατρικές σχολές σε πέντε πόλεις σε Ελλάδα και Αμερική. Συγκεκριμένα, συμμετείχαν καθηγητές ορθοπεδικής και εκπαιδευόμενοι από το Stanford Medical School, το USC Keck School of Medicine, το NYU Langone Medical School και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης.
H startup έχει ήδη πελάτες σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα, κέρδισε το σημαντικό βραβείο FARE από την Αμερικανική Εταιρεία Χειρουργών Γονάτου και Ισχίου και τη δεύτερη θέση στον 8ο Διαγωνισμό Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας. 
Στα σχέδια της εταιρείας είναι η περαιτέρω ενίσχυση της πλατφόρμας, η δημιουργία νέων επεμβάσεων, η διεξαγωγή μιας συστηματικής Κλινικής Δοκιμής και η επιθετική διείσδυση στην αγορά.

TEKMON: Η TEKMON εξειδικεύεται στην ανάπτυξη λογισμικού για τη μαζική ειδοποίηση και διαχείριση ομάδων προσωπικού σε κίνηση με το προϊόν της, Tactical. Το Tactical είναι ένα σύστημα Λογισμικού SaaS (Software as a Service) σχεδιασμένο για την ψηφιοποίηση επιχειρησιακών διαδικασιών σε επίπεδο καθημερινών λειτουργιών (operations) και εκτάκτων επικοινωνιών (Mass Notification). Απευθύνεται σε επιχειρήσεις με εργαζομένους εκτός γραφείου και εν κινήσει, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να εργάζονται πιο έξυπνα και όχι πιο σκληρά. Η λύση ενσωματώνει τεχνολογίες αιχμής και φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο το προσωπικό συνεργάζεται καθημερινά, ενημερώνεται και χειρίζεται τυχόν περιστατικά. Το πελατολόγιο της Tekmon περιλαμβάνει οργανισμούς όπως ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ο ΑΒ Βασιλόπουλος και η Viohalco. 

CityCrop - Automated Indoor Farming: Η CityCrop - Automated Indoor Farming ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2015 στην Αθήνα από τους Χρήστο Ραυτογιάννη και Ευρυβιάδη Μακρίδη, οι οποίοι εδώ και λίγα χρόνια έχουν παρουσιάσει την ιδέα της καλλιέργειας εσωτερικού χώρου μέσα από τη συσκευή τους, ένα εξελιγμένο mini θερμοκήπιο υδροπονικής καλλιέργειας, που μας φέρνει σε επαφή με την καλλιέργεια και υπόσχεται φρέσκα λαχανικά για τις σαλάτες του πιο-άμεσου-δεν-γίνεται μέλλοντός μας. Η συσκευή λειτουργεί με βάση τη μέθοδο της υδροπονίας. Αυτό σημαίνει ότι δε χρησιμοποιείται χώμα. Αντίθετα, χρησιμοποιείται ειδική κατασκευή στην οποία τοποθετούνται οι σπόροι και στη συνέχεια τα φυτά μεγαλώνουν με διάλυμα νερού και θρεπτικών συστατικών που ψεκάζεται απευθείας στη ρίζα τους. Λόγω του μικροκλίματος που δημιουργείται μέσα στη συσκευή, τα φυτά αναπτύσσονται 3 φορές πιο γρήγορα απ’ ό,τι στη γη, υγιεινά, χωρίς παράσιτα και φυτοφάρμακα. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου και παρακολούθησης της θερμοκρασίας, της υγρασίας και του φωτισμού 24/7 μέσω του app της CityCrop, ενώ δέκα λίτρα νερού ανά μήνα είναι αρκετά για έναν κύκλο παραγωγής. Η κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος είναι ελάχιστη, της τάξεως 3-5 ευρώ ανά μήνα. Αυτό οφείλεται στην έξυπνη χρήση επιμέρους οργάνων που ελέγχουν τη θερμοκρασία, το πότισμα και το φωτισμό. 

SpotlightPOS: Η SpotlightPOS δραστηριοποιείται στο χώρο της ασύρματης παραγγελιοληψίας και cloud διαχείρισης καφέ, μπαρ, club, beach bar και κέντρων διασκέδασης και έχει θέσει ως στόχο να καθιερωθεί ως το μοναδικό LifeStyle Wallet εντός και εκτός Ελλάδας. Χρησιμοποιεί κρυπτογραφημένο λογαριασμό που φιλοξενείται στο διαδίκτυο, για την αποθήκευση, διαχείριση και επεξεργασία δεδομένων με ελεύθερη πρόσβαση σε αυτόν μόνο από τον επιχειρηματία και -το σημαντικότερο- άνα πάσα ώρα και στιγμή εκείνος το επιθυμεί και από οπουδήποτε και αν βρίσκεται. Χωρίς περιορισμούς στην αποθήκευση δεδομένων, αναρίθμητα στατιστικά προστατευμένα όπως ποτέ πριν, καθώς και με δυνατότητα αυξομείωσης ταυτόχρονων χρηστών τόσων όσων έχει ανάγκη η εκάστοτε επιχείρηση ανάλογα την περίοδο. Στρατηγικός στόχος της SpotlightPOS είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στις αγορές της Ισπανίας και της Ιταλίας. Σήμερα, η SpotlightPOS, εκτός από την Ελλάδα, διαθέτει παρουσία στη Γερμανία και την Αυστραλία, αγορές που θεωρούνται «πιλότοι» και την βοηθούν στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων και τελειοποίηση των λύσεων που προσφέρει στους πελάτες της.

Norbloc: H Norbloc ασχολείται με ένα αρκετά πολύπλοκο και κοστοβόρο αντικείμενο για τις τράπεζες ειδικά, ενόψει PSD2: το Know Your Customer (KYC). Πρόκειται για μια RegTech startup με έδρα τη Σουηδία, η οποία έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα blockchain όπου οι τράπεζες εγγράφουν και καταγράφουν τους πελάτες τους και μπορούν να τους διαχειριστούν ποικιλοτρόπως και ειδικά για να εκπληρώσουν τις προϋποθέσεις διαφάνειας τραπεζικών συναλλαγών αλλά και ανταλλαγής στοιχείων και δεδομένων με άλλες τράπεζες, παράγοντας έσοδα για τις τράπεζες μάλιστα μέσω της πλατφόρμας. 
Η κλειστή πλατφόρμα της Norblock χρησιμοποιεί το εταιρικό Hyperledger Fabric και δεν έχει καμία σχέση με τα ανοικτά Blockchain του Bitcoin ή του Ethereum, ενώ τα πάντα γύρω από τη πλατφόρμα έχουν δημιουργηθεί από τη συγκεκριμένη startup από το μηδέν.
Για να μην υπάρξει θέμα με τα τραπεζικά δεδομένα των πελατών, αυτά δεν αποθηκεύονται στο Blockchain της Norbloc παρά μόνο οι συνδέσεις με αυτά, μια λογική αντίστοιχη των tokens των ψηφιακών πορτοφολιών στα smartphones.
Φυσικά, δεν υπάρχει οποιοδήποτε token ή κρυπτονόμισμα στη πλατφόρμα, ενώ δεν επιλέχθηκε η λύση χρηματοδότησης μέσω ICO μια και σε αυτή τη περίπτωση θα υπήρχε θέμα με τις τράπεζες. Στην Αθήνα τρέχει μέρος της ανάπτυξης και υποστήριξης της πλατφόρμας. 

UOM Robotics Academy: Η Ακαδημία Ρομποτικής ιδρύθηκε από τον Αναπληρωτή Καθηγητή του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Νικόλαο Φαχαντίδη. Απαρτίζεται από μέλη ΔΕΠ (Διδακτικό και Ερευνητικό Προσωπικό), Διδάκτορες και υποψήφιους Διδάκτορες, κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και από μία αξιόλογη ομάδα υποστήριξης αποτελούμενη από επιστημονικά εξειδικευμένους επαγγελματίες. 
Η Ακαδημία Ρομποτικής αποτελεί πρόγραμμα του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Το Σεπτέμβριο του 2015 ξεκίνησε, με τη νομική της μορφή, έπειτα από 15 χρόνια ρομποτικών δράσεων σε σχολεία, μουσεία, χώρους άτυπης εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας, έρευνας και συνεργασίας με φορείς της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Δημιουργήθηκε κατά το πρότυπο παρόμοιων πανεπιστημιακών θεσμών του εξωτερικού, με στόχο το συνδυασμό της μάθησης και του παιχνιδιού, αναδεικνύοντας έτσι την εκπαίδευση σε μία εποικοδομητική διερεύνηση ψυχαγωγικού χαρακτήρα.
Οι δραστηριότητες της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας είναι βασισμένες σε έρευνες και μελέτες ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων. H πολυετής ενασχόληση της με δραστηριότητες Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, σε συνδυασμό με τις έρευνες Πανεπιστημίων και Ινστιτούτων που δραστηριοποιούνται στο χώρο (όπως το MIT, το Tuft University και η Carnegie Mellon’s Robotics Academy), εγγυώνται την άρτια προσέγγιση του αντικειμένου. Κάθε ενότητα παρουσιάζεται με τρόπο ελκυστικό, προσφέροντας στα παιδιά πολύτιμες γνώσεις μέσα από την ψυχαγωγία.
Από το 2009, τα μέλη της Ακαδημίας Ρομποτικής έχουν κερδίσει σημαντικές θέσεις σε εγχώριους, ευρωπαϊκούς και παγκόσμιους διαγωνισμούς:
Ολυμπιάδα Ρομποτικής (2010 & 2012): Κατέλαβε την πρώτη θέση στην Ελλάδα και συμμετείχε στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής στις Φιλιππίνες και τη Μαλαισία αντίστοιχα.
Ολυμπιάδα Ρομποτικής (2014): Κατέλαβε την πρώτη θέση στην Ελλάδα και τη 10η θέση στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Sochi της Ρωσίας.
Tell us Awards (2015): Η εκπαιδευτική πρόταση και το ρομπότ που δημιούργησε, αναδείχθηκε ως η καλύτερη εκπαιδευτική τεχνολογία στην Ευρώπη.
Horizon 2020 (2016): Εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση ερευνητική εκπαιδευτική πρόταση με το ακρωνύμιο SΤΙΜΕΥ, η οποία βαθμολογήθηκε με άριστα και κατατάχθηκε πρώτη ανάμεσα σε 207 προτάσεις απ’ όλη την Ευρώπη.

Oviview: Το Oviview είναι μια digital πλατφόρμα συνεντεύξεων υποψήφιων υπαλλήλων που κάνει τη διαδικασία της πρόσληψης εύκολη, γρήγορη και πιο αποτελεσματική. Η εταιρεία διευκολύνει τους επαγγελματίες στη διαδικασία των συνεντεύξεων για εξασφάλιση θέσης εργασίας. Μέσω της πρωτότυπης πλατφόρμας Oviview, η οποία είναι ουσιαστικά ένα online video interview, οι εταιρείες και οι υπεύθυνοι προσλήψεων εξοικονομούν χρήμα και χρόνο στις διαδικασίες πρόσληψης. Το Oviview προσφέρει στους υπεύθυνους εύκολο και γρήγορο έλεγχο των υποψηφίων, χρησιμοποιώντας κάμερες, φωτογραφικές μηχανές και μικρόφωνα για την καταγραφή κάθε συνέντευξης.

Bubbllz: Η bubbllz είναι μια ελληνική startup, η οποία έχει βραβευτεί με το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2016 και έχει μέτοχο την Εθνική Τράπεζα μέσω του NBG Business Seeds. Έχει πραγματοποιήσει ήδη το soft launch της και βρίσκεται στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου. Για πρώτη φορά μία startup δίνει πραγματική και μετρήσιμη αξία στα post των χρηστών. Οι χρήστες μοιράζονται φωτογραφίες στα social media σχετικά με τις αγορές/επιλογές τους, όπως ένα ρούχο που μόλις πήραν, ένα απολαυστικό πιάτο φαγητό, selfie με φίλους σε ένα μπαρ, μία φωτογραφία από το γήπεδο κ.λπ. Με επίκεντρο τον ίδιο τον χρήστη, σκοπός της εφαρμογής είναι να ανταμείβει αυτά τα καθημερινά post των χρηστών με μοναδικές προσφορές, διαγωνισμούς και εκπτώσεις. Η εφαρμογή διατίθεται ήδη για Android και iOS συσκευές και είναι δωρεάν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: