Πατώντας πάνω στις τεράστιες ελλείψεις προσωπικού και υλικοτεχνικής υποδομής στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τις οποίες δημιούργησαν όλες οι κυβερνήσεις ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ - ΠΑΣΟΚ, με συνέπεια και το συνωστισμό που βιώνουν στα ΜΜΜ μέσα στην πανδημία οι εργαζόμενοι και ο λαός, η κυβέρνηση προωθεί την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών.
Ο υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής σε χτεσινή του συνέντευξη διαφήμισε ξανά την προωθούμενη ιδιωτικοποίηση, επικαλούμενος τάχα τη μείωση του συνωστισμού.
Ανέφερε ότι «κυκλοφορούν μετά βίας 1.100» οχήματα σε μπλε λεωφορεία και τρόλεϊ ( σύμφωνα με συνδικαλιστές και εργαζόμενους οδηγούς ο πραγματικός αριθμός είναι πολύ πιο κάτω, γύρω στα 900), προσθέτοντας πως ακόμα και αν υπήρχαν κι άλλα οχήματα, λείπουν οδηγοί. Είπε χαρακτηριστικά: «Σήμερα έχουμε μόνο 3.000 οδηγούς ενώ χρειαζόμαστε 6.000»!
Αυτό που ξέχασε να πει είναι ότι η δραματική μείωση των εργαζομένων, οι μεγάλες ελλείψεις σε οχήματα και ανταλλακτικά, η παλαιότητα του στόλου, με οχήματα 15 ετών και άνω, οφείλονται αποκλειστικά στην αντιλαϊκή πολιτική όλων των κυβερνήσεων του κεφαλαίου.
Στην ίδια ακριβώς κατεύθυνση είναι και η «λύση» της ιδιωτικοποίησης που δίνει η σημερινή κυβέρνηση. Ο Κ. Καραμανλής ανέφερε ότι μέσα από Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα «για πρώτη φόρα δίνουμε συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ, μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουμε 203 μπλε λεωφορεία», ενώ «θα έχουμε ακόμα 300 (σ.σ. λεωφορεία) μέχρι τον Φεβρουάριο, καθώς κάνουμε κάτι πρωτοποριακό, υιοθετούμε το θεσμό του λίζινγκ»!
Ακόμα - ενώ προηγουμένως ανέφερε ότι χρειάζονται άλλοι 3.000 οδηγοί - ανακοίνωσε ότι θα γίνουν 1.000 προσλήψεις, από τις οποίες μάλιστα οι 550 θα γίνουν από τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ!
Εξι ολόκληρους μήνες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας στη χώρα, τα μέτρα της κυβέρνησης δεν αφορούν βέβαια την προστασία του λαού, που εξακολουθεί να στοιβάζεται σαν τις σαρδέλες στα ΜΜΜ, αλλά στο να μπουν οι ιδιώτες για τα καλά στις αστικές συγκοινωνίες και μάλιστα σε όλες τους τις πτυχές (οχήματα, προσωπικό, τεχνική συντήρηση και επισκευή).
https://www.rizospastis.gr/
Ο υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής σε χτεσινή του συνέντευξη διαφήμισε ξανά την προωθούμενη ιδιωτικοποίηση, επικαλούμενος τάχα τη μείωση του συνωστισμού.
Ανέφερε ότι «κυκλοφορούν μετά βίας 1.100» οχήματα σε μπλε λεωφορεία και τρόλεϊ ( σύμφωνα με συνδικαλιστές και εργαζόμενους οδηγούς ο πραγματικός αριθμός είναι πολύ πιο κάτω, γύρω στα 900), προσθέτοντας πως ακόμα και αν υπήρχαν κι άλλα οχήματα, λείπουν οδηγοί. Είπε χαρακτηριστικά: «Σήμερα έχουμε μόνο 3.000 οδηγούς ενώ χρειαζόμαστε 6.000»!
Αυτό που ξέχασε να πει είναι ότι η δραματική μείωση των εργαζομένων, οι μεγάλες ελλείψεις σε οχήματα και ανταλλακτικά, η παλαιότητα του στόλου, με οχήματα 15 ετών και άνω, οφείλονται αποκλειστικά στην αντιλαϊκή πολιτική όλων των κυβερνήσεων του κεφαλαίου.
Στην ίδια ακριβώς κατεύθυνση είναι και η «λύση» της ιδιωτικοποίησης που δίνει η σημερινή κυβέρνηση. Ο Κ. Καραμανλής ανέφερε ότι μέσα από Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα «για πρώτη φόρα δίνουμε συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ, μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουμε 203 μπλε λεωφορεία», ενώ «θα έχουμε ακόμα 300 (σ.σ. λεωφορεία) μέχρι τον Φεβρουάριο, καθώς κάνουμε κάτι πρωτοποριακό, υιοθετούμε το θεσμό του λίζινγκ»!
Ακόμα - ενώ προηγουμένως ανέφερε ότι χρειάζονται άλλοι 3.000 οδηγοί - ανακοίνωσε ότι θα γίνουν 1.000 προσλήψεις, από τις οποίες μάλιστα οι 550 θα γίνουν από τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ!
Εξι ολόκληρους μήνες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας στη χώρα, τα μέτρα της κυβέρνησης δεν αφορούν βέβαια την προστασία του λαού, που εξακολουθεί να στοιβάζεται σαν τις σαρδέλες στα ΜΜΜ, αλλά στο να μπουν οι ιδιώτες για τα καλά στις αστικές συγκοινωνίες και μάλιστα σε όλες τους τις πτυχές (οχήματα, προσωπικό, τεχνική συντήρηση και επισκευή).
https://www.rizospastis.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου