Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΔΕΙΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΔΕΙΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 03, 2009

ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΟΛΕΓΙΩΝ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ,ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΓΕΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...

ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ Η ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΝΕΝΑ ΙΕΚ ΚΑΙ ΚΟΛΕΓΙΟ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΔΙΝΕΙ ΠΤΥΧΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ...ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ....

Ως μία ακόμη σελίδα στο χρονολόγιο των παλινωδιών της ελληνικής πολιτείας στο θέμα των κολεγίων αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες τους το νέο «πάγωμα» της αδειοδότησής τους. «Οι εκλογές θα πάνε πίσω τη διαδικασία, καθώς η κυβέρνηση φοβάται τις αντιδράσεις των πανεπιστημίων εάν αδειοδοτήσει τα κολέγια» παραδέχθηκε χθες, ιδιοκτήτης κολεγίου. Ομως, οι ιδιοκτήτες κρίνουν ότι βασικό βήμα είναι η χορήγηση επαγγελματικών δικαιωμάτων στους αποφοίτους κολεγίων, όπως προβλέπει η ευρωπαϊκή οδηγία 36/05, και όχι η αδειοδότηση των κολεγίων. «Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα είναι η ενσωμάτωση της οδηγίας και η κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων μας. Το θέμα εκκρεμεί επί μία 20ετία και δεν μπορεί να συνεχιστούν οι αναβολές. Ως προς τη ρύθμιση του χώρου της ιδιωτικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αυτή έχει δρομολογηθεί», ανέφερε χθες ο γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων κ. Γιάννης Βερβερίδης. Ειδικότερα, στέλεχος του υπουργείου ανέφερε χθες ότι οι επιθεωρήσεις από τις υποεπιτροπές του ΥΠΕΠΘ, που εξετάζουν εάν τα κολέγια πληρούν τους κτιριολογικούς όρους του νόμου περί κολεγίων, συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν την επόμενη Δευτέρα. Εκτιμάται ότι έως τα μέσα Σεπτεμβρίου θα έχουν γίνει οι τυχόν υποδείξεις προς τα κολέγια. Κατόπιν πρέπει να αποφασίσει η Επιτροπή Ελέγχου των Κολεγίων για το ποια κολέγια θα λάβουν άδεια λειτουργίας. Τότε θα εξεταστεί το πρόβλημα που ανέκυψε μετά την παραίτηση των εκπροσώπων πανεπιστημίων και ΤΕΙ στην Επιτροπή Ελέγχου των Κολεγίων. Η Σύνοδος Πρυτάνεων προτίθεται να ορίσει εκπρόσωπο κατά τη συνεδρίαση της στις 23-24/11, ενώ η Σύνοδος Προέδρων ΤΕΙ δεν θα ορίσει εκπρόσωπο.

Την ίδια στιγμή, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΤΕΕ) ζητεί να μη νομιμοποιηθούν τα κολέγια. Επίσης, θεωρεί ότι στην ανώτατη εκπαίδευση πρέπει να υπάρχει μόνον μία βαθμίδα μηχανικών, με 5ετείς σπουδές. Ετσι, προτείνει οι σχολές ΤΕΙ να ενσωματωθούν στις αντίστοιχες πολυτεχνικές και οι σημερινοί σπουδαστές αλλά και οι απόφοιτοι ΤΕΙ να ισοτιμηθούν με τους διπλωματούχους μηχανικούς, αφού παρακολουθήσουν κύκλο επιπλέον μαθημάτων.

ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ...ΠΩΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΥΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΚΤΩΒΡΗΣ...ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
3-9-2009


kathimerini

Σάββατο, Ιουνίου 20, 2009

20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΜΕ,ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΔΕΙΕΣ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ...

Στην Ελλάδα των 10 εκατομμυρίων λειτουργούν, έστω και με προσωρινή νομιμότητα, 10 κανάλια εθνικής εμβέλειας, 108 περιφερειακής και τοπικής και περίπου 880 ραδιοσταθμοί! Χωρίς να υπολογίζονται οι παράνομοι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί που εξακολουθούν να ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια

Σε λίγες μέρες, τέλος Ιουνίου, λήγει άλλη μια παράταση για τις περιβόητες προσωρινές (επί μια 20ετία) άδειες των ραδιοτηλεοπτικών μέσων. Αλλωστε στην Ελλάδα ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Κι όπως αναμένεται, θα έρθει άλλη μία παράταση, καθώς τίποτα δεν έχει προχωρήσει, ενώ ουσιαστικά η κυβέρνηση έχει βάλει οριστικά στο χρονοντούλαπο την αδειοδότηση της αναλογικής τηλεόρασης, αν και έχει μείνει πίσω και στο θέμα της μετάβασης στην ψηφιακή εποχή, όπου όλα κινούνται με βήμα σημειωτόν, όταν δεν είναι απολύτως ακινητοποιημένα.

Το 4ο τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας έχει κρίνει ότι οι αλλεπάλληλες παρατάσεις νομιμότητας των ραδιοτηλεοπτικών ΜΜΕ είναι ουσιαστικά παράνομες, αντισυνταγματικές. Η υπόθεση βέβαια έχει οδηγηθεί στην Ολομέλεια του ΣτΕ και καταπώς φαίνεται, δεν πρόκειται να εξεταστεί σύντομα. Πάντως, μια απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ που θα έκρινε παράνομη τη διαδικασία θα τίναζε στον αέρα το επί μια 20ετία άναρχο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο. Στην Ελλάδα των 10 εκατομμυρίων λειτουργούν, έστω και με την προσωρινή αυτή νομιμότητα, 10 κανάλια εθνικής εμβέλειας, 108 περιφερειακής και τοπικής και περίπου 880 ραδιοσταθμοί! Χωρίς να υπολογίζονται οι παράνομοι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί που εξακολουθούν να ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, παρότι την τελευταία διετία τουλάχιστον η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων έχει εντείνει τις προσπάθειές της για την καταπολέμηση του φαινομένου.

Πριν από 20 χρόνια ξεκίνησε αυτή η... περιπέτεια και δυστυχώς παρά τις αλλαγές κυβερνήσεων τίποτε δεν άλλαξε. Συνεχίζεται ένα ιδιότυπο καθεστώς αλληλο-ομηρίας και αλληλο-εκβιασμών κυβερνήσεων και επιχειρηματιών ηλεκτρονικών ΜΜΕ, που εναλλάσσονται στους ρόλους θύτη και θύματος ανάλογα με την περίσταση. Και δυστυχώς με την ίδια νοοτροπία και η τωρινή κυβέρνηση συνεχίζει να παίζει τον «Αϊ-Βασίλη» κάνοντας «δωράκια» κομμάτια του ραδιοτηλεοπτικού χώρου στους ισχυρούς, τους έχοντες και κατέχοντες, ενώ το «παιχνίδι» ανοίγει ακόμα περισσότερο με το λεγόμενο ψηφιακό μέρισμα, όπου αναμένεται σύγκρουση τηλεοπτικών σταθμών και τηλεπικοινωνιακών ομίλων.

Το... θρίλερ ξεκίνησε το 1989, ενώ δύο χρόνια νωρίτερα είχε αρχίσει η ιστορία με τα ραδιόφωνα. Τα πρώτα κανάλια λειτουργούν και το 1993 δίνονται απευθείας επτά άδειες για τη λειτουργία τηλεοπτικών σταθμών από τον τότε υπουργό Προεδρίας Σωτήρη Κούβελα. Λίγο αργότερα, επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ, δίνονται άλλες πέντε άδειες (δύο εθνικής εμβέλειας και τρεις περιφερειακής). Κανείς πάντως δεν έχει πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς για να διαπιστώσει πόσα κανάλια (τουλάχιστον εθνικής εμβέλειας) χωράνε στην έρμη τη χώρα. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος (τότε υπουργός Τύπου) καταθέτει τον ν. 2328/95 θέλοντας υποτίθεται να βάλει τάξη στο τοπίο, ενώ ακολουθούν κι άλλοι νόμοι, προεδρικά διατάγματα, υπουργικές αποφάσεις. Στο ήδη θολό και άναρχο τοπίο ανοίγονται «πόρτες και παράθυρα» και η κατάσταση διαιωνίζεται.

Η πρώτη διαγωνιστική διαδικασία αδειοδότησης γίνεται το 1997 με την προκήρυξη 117 αδειών τηλεοπτικών σταθμών: 6 εθνικής εμβέλειας, 53 περιφερειακής και 58 τοπικής, ενώ λίγο μετά, με νέα προκήρυξη, οι περιφερειακής γίνονται 51 και οι τοπικής 57. Θα κατατεθούν 160 φάκελοι και θα απαιτηθεί ειδικός χώρος για να... στοιβαχτούν οι περισσότερες από 150.000 σελίδες με τα στοιχεία των φακέλων. Ο τότε υπουργός Τύπου Δημήτρης Ρέππας δηλώνει ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σύντομα! Πέντε χρόνια μετά κι ενώ έχουν ζητηθεί και συμπληρωματικά στοιχεία, ο τότε υπουργός Τύπου Χρήστος Πρωτόπαππας κηρύσσει τον διαγωνισμό άγονο, χαρακτηρίζοντας σχεδόν στο σύνολό τους τους φακέλους ατελείς! Κανάλια και ραδιόφωνα βέβαια συνεχίζουν να εκπέμπουν κανονικότατα.

Το 2003, με το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης να έχει γίνει πλέον Ανεξάρτητη Αρχή, ξεκινά νέα διαγωνιστική διαδικασία, με τον κ. Πρωτόπαππα να υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται να γίνει τρίτος διαγωνισμός -και καταπώς φαίνεται δεν πρόκειται να γίνει αφού μας προλαβαίνει (;) η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή- ενώ ο νέος (τότε) πρόεδρος του ΕΣΡ Ιωάννης Λασκαρίδης επιμένει ότι οι άδειες και για τις τρεις κατηγορίες καναλιών θα δοθούν σύντομα. Ερευνα αγοράς για το πόσα κανάλια χωράνε δεν θα γίνει. Οι υποψηφιότητες κατατίθενται, αρχίζουν τα «πανηγύρια» με τους 15 φακέλους για τα εθνικής εμβέλειας και εντοπίζονται εκ νέου προβλήματα με τα στοιχεία των καναλιών. Ερχονται εκλογές, η νέα κυβέρνηση της Ν.Δ. στέλνει τα δικά της «χαμπέρια» για καινούργια νομοθεσία που θα καθορίζει γενικότερα το ραδιοτηλεοπτικό τοπίο και ο διαγωνισμός με συνοπτικές διαδικασίες πάει... περίπατο. Εχουν προηγηθεί βέβαια και προσφυγές στο ΣτΕ για τους τηλεοπτικούς σταθμούς περιφερειακής, τοπικής και εθνικής εμβέλειας.

Ο τότε υπουργός Επικρατείας Θόδωρος Ρουσόπουλος υπόσχεται εκ νέου τακτοποίηση του τοπίου, καθώς δηλώνει ότι το υφιστάμενο καθεστώς «παράγει τέρατα, δημιουργεί στρεβλώσεις και διαιωνίζει σχέσεις αδιαφάνειας». Αντ' αυτού φέρνει με συναρμόδιους υπουργούς νέο νόμο για τον «βασικό μέτοχο» που τινάζει την «μπάνκα» στον αέρα, με αποτέλεσμα να μην ισχύει πλέον ουσιαστικά κανένας περιορισμός. Ολοι πλέον είναι... βασικά αμέτοχοι. Καταθέτει και νόμο για τη «συγκέντρωση των ΜΜΕ, την αδειοδότηση των ηλεκτρονικών μέσων και τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή», κάνοντας ουσιαστικά και άλλα «δωράκια» στους ήδη ισχυρούς ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών ΜΜΕ. Οι διατάξεις του νέου νόμου είναι πλέον τόσο ελαστικές που κάποιος μπορεί να κατέχει το 100% ενός καναλιού, να έχει ποσοστά σε άλλα, να διαθέτει εφημερίδες, περιοδικά και μέχρι και πέντε ραδιοσταθμούς. Δίνει μάλιστα προβάδισμα στους ήδη κατέχοντες τηλεοπτικούς σταθμούς να εκπέμψουν το πρόγραμμά τους και ψηφιακά χωρίς ιδιαίτερη άδεια. Κάτι που δεν μπορεί να κάνει πιλοτικά κανένας καινούργιος παίκτης. Ορισμένοι μάλιστα επισημαίνουν ότι αφήνεται ανοικτό το ενδεχόμενο να δοθεί «δωράκι» στους γνωστούς και μη εξαιρετέους και μια δεύτερη συχνότητα, όταν περάσουμε επιτέλους με το καλό στην ψηφιακή εποχή...

20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ,ΟΙ 10 ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ...ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ...ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝΤΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ,ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΜΜΕ,ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ...

ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ...
ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ...Ή ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ,ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ;;;;

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ,ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ..

ΠΡΕΖΑ TV
20-6-2009


Διαβαστε επισης για τα καρτελ των ΜΜΕ...

enet.gr

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 09, 2009

ΑΡΧΙΖΕΙ H "ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ...ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΜΙΛΑΝΕ,ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ

Προσεξτε τα οσα διαβαζουμε σημερα στο in.gr...
"Συνεργασία με τον υπουργό Εσωτερικών Προκόπη Παυλόπουλο και τον υφυπουργό, αρμόδιο για θέματα ΜΜΕ, Κώστα Γκιουλέκα είχε το μεσημέρι της Δευτέρας στο Μέγαρο Μαξίμου
ο πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής.

Ο κ. Παυλόπουλος ανέφερε ότι ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για την οργάνωση και τη λειτουργία των Γραμματειών Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και των εποπτευόμενων φορέων μετά την ένταξή τους στο ενιαίο πλέον υπουργείο Εσωτερικών.
Όπως είπε ο κ. Παυλόπουλος, προτεραιότητα θα δοθεί στο να ολοκληρωθεί η διαδικασία που αφορά την αδειοδότηση των ηλεκτρονικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Έμφαση δόθηκε, πρόσθεσε ο κ. Παυλόπουλος, στην προσπάθεια που πρέπει να γίνει για την ενίσχυση του περιφερειακού Τύπου, θέμα το οποίο θα αναλάβει άμεσα ο κ. Γκιουλέκας..."

Τι ειδους αδειες θελει να δωσει η Ελληνικη Κυβερνηση στα ηλεκτρονικα Μεσα Μαζικης Ενημερωσης και για ποιο λογο;;;
Απο ποτε,ενα ηλεκτρονικο ΜΜΕ,θα πρεπει να εχει και συγκεκριμενη αδεια απο τη στιγμη που εκπεμπει μονο στο Internet;;;
Τι σχεση εχει η παραπανω "πρωτοβουλια" της Κυβερνησης,με την χθεσινη διαρροη στον τυπο,οτι ετοιμαζουν νομοθετικο πλαισιο για τα Blogs;;
Ο υπουργος Δικαιοοσυνης που σημερα διαψευδει τα οσα δημοσιευτικαν χθες για τη θεσπιση πλαισιου το οποιο θα επιβαλει την επωνυμια στα Blogs,τι εχει να πει για τα παραπανω;;;
Γιατι θα πρεπει για ακομη μια φορα να εχουμε νταβατζιδες
πανω απο το κεφαλι μας;;;

Τι ειδους πρωτοβουλια ειναι αυτη και ποιοι συμμετειχαν στον διαλογο για να παρθουν οι αποφασεις τις οποιες θα ανακοινωσει η κυβερνηση;;;
ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΓΡΙΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
9-2-2009

ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΤΗΣΙΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΑ...ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ!!!

Σε διορθωτική ρύθμιση για τους κατόχους των ετήσιων καρτών του Μετρό, αξίας 300 ευρώ, προχωράει ο ΟΑΣΑ, καθώς το συγκεκριμένο μέσο σταθερής τροχιάς θα σταματήσει για έξι μήνες τα δρομολόγιά του από την Εθνική Άμυνα έως το Αεροδρόμιο, λόγω εργασιών στο δίκτυο Άμυνα-Πλακεντίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, από το Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2009, στους κατόχους της ετήσιας κάρτας του Μετρό θα παρέχεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης όλων των μέσων αστικών συγκοινωνιών, χωρίς περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση και όπως ακριβώς επιτρέπει η ετήσια κάρτα των 350 ευρώ, για όσο διαρκούν τα έργα.

Όσοι επιβάτες δεν ικανοποιούνται από τη συγκεκριμένη διευθέτηση, μπορούν από αύριο έως και τις 31 Μαρτίου να επιστρέψουν την ετήσια κάρτα τους στα γραφεία του ΟΑΣΑ και θα τους καταβληθούν στο ακέραιο τα χρήματα που κατέβαλαν, εκτός από την αξία του ήδη χρησιμοποιηθέντος χρονικού διαστήματος.

Επίσης, οι κάτοχοι των μηνιαίων καρτών 30 ευρώ και 15 ευρώ του Φεβρουαρίου έχουν τη δυνατότητα, από τις 14 ως το τέλος του μηνός, να χρησιμοποιούν όλα τα μέσα αστικών συγκοινωνιών χωρίς επί πλέον επιβάρυνση.

Διευκρινίζεται ότι η ετήσια κάρτα των 300 ευρώ, καθώς και οι αντίστοιχες μηνιαίες των 30 ευρώ και 15 ευρώ, θα εξακολουθήσουν να πωλούνται καθ’όλη τη διάρκεια του τρέχοντος έτους και θα καλύπτουν αποκλειστικά μετακινήσεις στις γραμμές 2 και 3 του μετρό, μέχρι το σταθμό «Εθνική Άμυνα».

Καταλαβαν οτι μας κλεβουν και απο το κραξιμο...
πηραν επιτελους τα μετρα τους!!!


ΠΡΕΖΑ TV
9-2-2009