Τελος εποχης για τα δακρυγονα και τα χημικα στην Ιταλια,καθως οπως ανακοινωσε ο αρχηγός της Ιταλικής αστυνομίας Αντόνιο Μανγκανέλι,εν όψει των μαζικών αντιδράσεων και ζωηρών διαδηλώσεων που αναμένονται με την ευκαιρία της συνάντησης των 8 Μεγάλων στη Σαρδηνία, τον Ιούνιο του 2009,πλεον χρηση τους περιοριστει μιας και θα επιστρατευσει οχηματα τα οποια θα πετουν στους διαδηλωτες νερο με πιεση,ωστε να τους διαλυει.
Το μυστικό όπλο όμως της ιταλικής αστυνομίας
δεν είναι οι αντλίες, αλλά οι... καταπέλτες.
Ο αρχηγός της ιταλικής αστυνομίας εξήγησε ότι έχει ήδη παραγγείλει ειδικά οχήματα τα οποία εκτοξεύουν με καταπέλτες μεγάλους όγκους νερού (από 1 έως 10 κιλά), που πέφτουν σαν χαλάζι επάνω στα κεφάλια των διαδηλωτών προκαλώντας πανικό και χάος.
Κι αν αυτές οι υδάτινες μπάλες
δεν μπορέσουν από μόνες τους να διαλύσουν το πλήθος,
τότε θα εμπλουτιστούν με μια χρωστική ουσία,
την ανιλίνη, που θα «στιγματίζει»
για πολλές ώρες τους διαδηλωτές,
επιτρέποντας τον εντοπισμό τους ακόμη
και μετά τα ενδεχόμενα επεισόδια.
Με αλλα λογια,η Ιταλικη Αστυνομια,θα στιγματιζει με χρωμα οσους βρισκονται στις διαδηλωσεις,ωστε να μπορει επειτα να τους συλλαμβανει και να τους απαγγελει τις αναλογες κατηγοριες.
Πλεον,οσοι κατεβαινουμε στις διαδηλωσεις,
θα μας στιγματιζουν μονο και μονο για τις ιδεες μας,
με χρωμα,
ωστε να μπορουν επειτα να εφαρμοζουν επανω μας
τους κατα καιρους τρομονομους.
Εαν το μετρο αυτο πετυχει στην Ιταλια...
τοτε σιγουρα,πολυ συντομα,
θα το δουμε να εφαρμοζεται και στη χωρα μας...
Τα σχολια,δικα σας.
ΠΡΕΖΑ TV
24-12-2008
Το μυστικό όπλο όμως της ιταλικής αστυνομίας
δεν είναι οι αντλίες, αλλά οι... καταπέλτες.
Ο αρχηγός της ιταλικής αστυνομίας εξήγησε ότι έχει ήδη παραγγείλει ειδικά οχήματα τα οποία εκτοξεύουν με καταπέλτες μεγάλους όγκους νερού (από 1 έως 10 κιλά), που πέφτουν σαν χαλάζι επάνω στα κεφάλια των διαδηλωτών προκαλώντας πανικό και χάος.
Κι αν αυτές οι υδάτινες μπάλες
δεν μπορέσουν από μόνες τους να διαλύσουν το πλήθος,
τότε θα εμπλουτιστούν με μια χρωστική ουσία,
την ανιλίνη, που θα «στιγματίζει»
για πολλές ώρες τους διαδηλωτές,
επιτρέποντας τον εντοπισμό τους ακόμη
και μετά τα ενδεχόμενα επεισόδια.
Με αλλα λογια,η Ιταλικη Αστυνομια,θα στιγματιζει με χρωμα οσους βρισκονται στις διαδηλωσεις,ωστε να μπορει επειτα να τους συλλαμβανει και να τους απαγγελει τις αναλογες κατηγοριες.
Πλεον,οσοι κατεβαινουμε στις διαδηλωσεις,
θα μας στιγματιζουν μονο και μονο για τις ιδεες μας,
με χρωμα,
ωστε να μπορουν επειτα να εφαρμοζουν επανω μας
τους κατα καιρους τρομονομους.
Εαν το μετρο αυτο πετυχει στην Ιταλια...
τοτε σιγουρα,πολυ συντομα,
θα το δουμε να εφαρμοζεται και στη χωρα μας...
Τα σχολια,δικα σας.
ΠΡΕΖΑ TV
24-12-2008