Τραγικό θάνατο βρήκε 58χρονος υπάλληλος της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου όταν έκανε "βουτιά" στο κενό από τον πέμπτο όροφο της εσωτερικής σκάλας του υπουργείου.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, που ειδοποιήθηκε από συναδέλφους του άτυχου άνδρα, ήταν όμως αργά.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο 58χρονος άνδρας αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και είχε προ ημερών νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική. Ωστόσο η αστυνομία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ατυχήματος το οποίο και εξετάζει.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ..."ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ";;;...
ΕΦ'ΟΣΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ;;;
ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
26-2-2009
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, που ειδοποιήθηκε από συναδέλφους του άτυχου άνδρα, ήταν όμως αργά.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο 58χρονος άνδρας αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και είχε προ ημερών νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική. Ωστόσο η αστυνομία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ατυχήματος το οποίο και εξετάζει.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ..."ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ";;;...
ΕΦ'ΟΣΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ;;;
ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
26-2-2009