Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΗΠΕΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΗΠΕΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Ιουλίου 29, 2009

ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΣΕΖΟΝ...ΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ...

Στα γήπεδα από τη νέα περίοδο, μπαίνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το οποίο προβλέπει την έκδοση κάρτας φιλάθλου,
με λεπτομερή στοιχεία του κατόχου.

Αρχικά θα αφορά τα γήπεδα των Εργοτέλη, Πανιωνίου, Ατρομήτου και Λεβαδειακού, ενώ σταδιακά θα τοποθετηθεί και στο γήπεδο του Πανθρακικού, των Ιωαννίνων και της Καβάλας.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αποτελεί τη συνέχεια των μέτρων για την επόπτευση των αγωνιστικών χώρων και ολοκληρώνει την προσπάθεια για μια νέα εικόνα στα γήπεδα, μακριά από επεισόδια, καθώς τα κρούσματα βίας στους αγωνιστικούς χώρους έφτασαν τα 303 από 160, που ήταν την περασμένη περίοδο,
Η έκδοση της κάρτας φιλάθλου θα γίνεται και στα ΚΕΠ.

ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ,ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΕΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΝ;;;;
ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ,ΑΛΛΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ,ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ...ΤΟΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;;;ΠΟΥ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΟ;;;

ΑΣ ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ...ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...

ΕΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ...ΤΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΚΟΥΠΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
29-7-2009

Παρασκευή, Νοεμβρίου 21, 2008

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ,ΕΞΙΣΟΥ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΘΥΕΛΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ...ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ..


Αναλύσεις επί αναλύσεων
και προσπάθεια εξεύρεσης της αιτίας
που ένα μικρό " άρρωστο" Παοκτσάκι, Αρειανάκι,
Ολυμπιακάκι και πάει λέγοντας,
κάνει τη γνωστή χειρονομία στο γήπεδο,
δείχνοντας τα γεννητικά του όργανα
πάνω στο ξέφρενο ρυθμό ενός συνθήματος.


Πόσο κομπλεξικός μπορεί να είναι κάποιος
για να ασχοληθεί με τον πατέρα του μικρού
λέγοντας ότι αντί να του μεταλαμπαδεύει γνώσεις,
του μαθαίνει να κάνει αυτή τη χειρονομία;

Πόσο αφελής και υποκριτής
μπορεί να είναι κάποιος ώστε να ασχοληθεί
με αυτό το παιδί, λέγοντας ότι αυτή του η πράξη
είναι η πηγή του κακού;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.


Τα παιδιά είναι μίμοι. Ότι βλέπουν κάνουν.
Θα γουστάρατε να βάζατε το παιδί σας
να παρακολουθεί δελτία ειδήσεων
και εκπομπές με πολιτικά πρόσωπα
να αλληλοβρίζονται;

Θα βάζατε ένα παιδί να βλέπει Λαμπίρη,
Τατιάνα, Καρβέλα, Χατζηνικολάου και Πάνιες;

Ή μήπως θα τον παίρνατε μαζί σας στην εφορία
για να μάθει από τώρα τα κόλπα;

Ίσως να τον πηγαίνατε στο Άγιο Όρος
ή στη μονή Βατοπεδίου για να το ευλογήσει ο Εφραίμ
και ο κάθε τραγόπαπας.
Χίλια παραδείγματα μπορώ να δώσω.
Εκατομμύρια πράγματα που είναι χειρότερα
από το να πάρεις το παιδί σου και να το πας στο γήπεδο.
Και μερικούς τους πειράζει
ένα πιτσιρίκι που πηγαίνει στο γήπεδο,
φορτώνοντας του όλα τα κακά της χώρας μας.


Ή μήπως βγάλατε το συμπέρασμα
από ένα βίντεο ότι ο πατέρας του παιδιο
ύ δεν το διαπαιδαγωγεί σωστά;
Ξέρετε εσείς που τον καταδικάσατε,
αν στο σπίτι του μαθαίνει αυτά
που σας έμαθε ο δικός σας πατέρας;
Μπορεί να είναι και καλύτερος διαπαιδαγωγός.
Ίσως όχι. Άλλα αυτό δεν μας δίνει το δικαίωμα
να τον κατηγορούμε.


Στην τελική, ας υποθέσουμε
ότι το παιδί αυτό το βάζουμε και παρακολουθεί
όλη τη μέρα τηλεόραση και διαβάζει εφημερίδες
και ενημερώνεται από το ίντερνετ.
Όταν γίνει 18 και πάρει ένα όπλο
και βγει στο δρόμο να μας καθαρίσει όλους
ως τους κύριους υπεύθυνους
για την τραγική κατάσταση της χώρας,
τι θα του πούμε; Τίποτα.
θα τον "χώσουμε" μέσα
ώστε να συνεχίσουμε απτόητοι το έργο μας.


Σταματήστε να είστε υποκριτές.
Σταματήστε να είστε συντηρητικοί.
Δεν φταίει το παιδί. Δεν φταίει ο πατέρας.
Εσείς φταίτε.
Εσείς, γιατί σε μια μαύρη ζωή
σας ενοχλεί κάθε τι φωτεινό
.
Και είναι φωτεινό το να πηγαίνεις
να ξεδίνεις στο γήπεδο.
Πολύ πιο φωτεινό από το να πηγαίνεις μπουζούκια,
να βλέπεις τηλεόραση
ή να την "βρίσκεις" ηλεκτρονικά.

Ίσως αν το δοκιμάζατε και σεις..... Ίσως.
Είναι φωτεινό, βέβαια, αρκεί να μην ξεφεύγεις από τα όρια.
Αρκεί να μην βιαοπραγείς και καταστρέφεις,


ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΜΑΥΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΜΙΖΕΡΟΙ, ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΤΣΙ, ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ. ΨΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ, ΟΥΤΕ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΟΥΤΕ Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ΟΥΤΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΟΛΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙΑΣΤΑ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ. ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΚΡΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΜΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ.

Dr. Koul
Y-MAGAZINE

ΠΡΕΖΑ TV:Γιατι καθε φορα πρεπει να επιλεγουμε
τη λιγοτερο χειροτερη δυνατη επιλογη;;;

Σε καμια περιπτωση δεν ειπαμε
τα παιδια να διαπαιδαγωγουνται με ολα τα παραπανω,
διοτι καποια απο αυτα
ειναι χειροτερα και απο το γηπεδο...
αλλα και ο φανατισμος
δεν ειναι η καλυτερη δυνατη λυση,
εστω και αν χρησημοποιηται
ως μεσω και τροπος εκτoνωσης.

Η αληθεια ειναι καπου στη μεση...

ΠΡΕΖΑ TV
21-11-2008