Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα, Μαρτίου 09, 2009

ΕΚΛΕΨΑΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ...ΕΑΝ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΦΑΣΙΣΤΩΝ...ΤΟΤΕ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ;;;

Άγνωστοι διέρρηξαν το γραφείο αλλοδαπών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος στην Πάτρα και αφαίρεσαν εκατοντάδες άδειες παραμονής και βεβαιώσεις κατάθεσης αιτημάτων προς τους δήμους.

Η Αστυνομία εκτιμά ότι οι διαρρήκτες παραβίασαν πόρτα στην ταράτσα του κτιρίου και από εκεί μπήκαν στο εσωτερικό. Στην συνέχεια παραβίασαν την πόρτα του γραφείου αλλοδαπών. Με τη χρήση οξυγόνου άνοιξαν το χρηματοκιβώτιο, πήραν τις άδειες και εξαφανίστηκαν.

Και ποιοι ειναι αυτοι που δεν θελουν τους μεταναστες στη Πατρα και στην ευρυτερη περιοχη;;;
Μα φυσικα οι φασιστες και τα λοιπα χουντικα αποβρασματα που εν ετει 2009 εξακολουθουν να ασπαζονται το Ελλας Ελληνων Χριστιανων,καλλιεργωντας τον ρατσισμο και την ξενοφοβια.

ΠΡΕΖΑ TV
9-3-2009