Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΪΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΪΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή, Ιουλίου 18, 2008

ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ,ΥΨΟΥΣ 100.000EURO ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΩΡΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ...ΕΝΩ ΟΙ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΚΟΝΤΕΪΝΕΡ..

Σε μια απίστευτη και πρωτοφανή πράξη ασέβειας
και προσβολής απέναντι στους πυρόπληκτους κατοίκους
αλλά και στους χιλιάδες πολίτες και τους φορείς
που κατέθεσαν από το υστέρημά τους
ως δωρεά διάφορα ποσά για την ανακούφιση
εκείνων που χτυπήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι
από τη φωτιά, προέβη πρόσφατα
ο Δήμος της Αρχαίας Ολυμπίας
που φιλοξενεί σήμερα τις εκδηλώσεις της ΟΝΝΕΔ
και τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή.


Με απόφαση της πλειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου
και παρά τις έντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης,
έγινε δεκτή η μεταφορά ποσού 100.000 ευρώ
από τον ειδικό λογαριασμό των προσφορών
των πολιτών που προορίζονταν για τους πυρόπληκτους
στο γενικό λογαριασμό του δήμου,
προκειμένου να καλυφθούν οικονομικές εκκρεμότητες
της περασμένης δεκαετίας '97-'98 (!)
προς τη ΔΕΗ και προς τοπικό επιχειρηματία
- ιδιοκτήτη ξενοδοχειακής μονάδας
που είχε μείνει απλήρωτος πριν από χρόνια
για τη διαμονή προσκεκλημένων του δήμου.


Αφου εκαναν κατι τετοιο για να αποπληρωσουν
τα χρεη του εν λογω δημου,
γιατι να μην το κανουν και για αλλα χρεη
του Ελληνικου Δημοσιου απεναντι σε ιδιωτες;;;


Τα σχολια,δικα σας...

ΠΡΕΖΑ TV
18-7-2008