Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009

ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΕΔΩΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ...

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΆΡΗΔΕΣ,ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ,ΠΧ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΙΚΑ,ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΠΟΥΛΑΡΟΥΝ!!!

Η κυβέρνηση έδωσε το «πράσινο φως» για την πλήρη καταγραφή της περιουσιακής κατάστασης όλων ανεξαιρέτως των δημοσίων υπαλλήλων της χώρας. Η απόφαση αυτή, που θεωρείται κίνηση εντυπωσιασμού, αποβλέπει στην αύξηση των εσόδων του κράτους με τον περιορισμό της φοροδιαφυγής, στην αυτοτελή φορολόγηση των «κρυφών» εισοδημάτων και των επιδομάτων των δημοσίων υπαλλήλων και στην πάταξη της διαφθοράς που έχει προσλάβει ευρείες διαστάσεις στο Δημόσιο. Για τον σκοπό αυτόν μάλιστα δημιουργείται και ειδική βάση δεδομένων στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων που θα επιφορτιστεί με την ευθύνη της ηλεκτρονικής επεξεργασίας και διασταύρωσης των στοιχείων της περιουσιακής κατάστασης τα οποία υποχρεούνται να δηλώνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι.

ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ,ΕΑΝ ΕΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ;;;
ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ...
ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕΕ...
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟΙ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΤΟΛΜΑΤΕ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
24-6-2009

Τετάρτη, Μαΐου 13, 2009

ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ...ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ...

Ταυτόχρονα με την καταβολή του μισθού του πρώτου δεκαπενθημέρου του Ιουνίου, στο τέλος Μαΐου, θα χορηγηθεί το εφάπαξ ποσό της έκτακτης οικονομικής παροχής στο δημόσιο για το έτος 2009.

ΤΟ 2007 ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ,ΕΔΙΝΑΝ 3000EURO ΖΕΣΤΑ,ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΗΛΩΝΕ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΣ.ΕΠΙΑΣΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ;;;
ΤΩΡΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ...ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ...

ΠΡΕΖΑ TV
13-5-2009

Κυριακή, Φεβρουαρίου 22, 2009

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΥΨΟΥΣ 1ΔΙΣ.ΕΥΡΩ...ΕΔΩ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΒΟΥΡΕΣ...

Για πρώτη φορά σε ανώτατο δικαστικό επίπεδο
επικυρώνεται η καταβολή του

επίμαχου επιδόματος, που έχει αποτελέσει από το 2003
«μήλον της Eριδος» για

πολλές κατηγορίες εργαζομένων,
που το
διεκδικούν στα δικαστήρια μέσα
από έντονες διαμάχες με το Δημόσιο, τα NΠΔΔ

(Nομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου),
τους OTA (Oργανισμούς Tοπικής Aυτοδιοίκησης).
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Aρειος
Πάγος με αμετάκλητες αποφάσεις του
δέχθηκε σχετικές αγωγές και επικύρωσε
την καταβολή του επιδόματος των 176 ευρώ
σε μερικές κατηγορίες εργαζομένων

στον ευρύτερο δημόσιο τομέα
(που απασχολούνται σε νοσοκομεία και σε άλλα

NΠΔΔ), αποκρούοντας τους ισχυρισμούς
των κρατικών εκπροσώπων που αρνούνταν επίμονα την πληρωμή.
Eτσι ανοίγει ο δρόμος για να καταβληθούν τα ποσά αναδρομικά σε δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλων, που μπορεί να ξεπεράσουν και τους 300.000 εάν συμπεριληφθούν και οι εργαζόμενοι με σχέση
εργασίας ορισμένου χρόνου.
Oι αρεοπαγιτικές αποφάσεις, που θα γίνουν σύντομα γνωστές, ξεκαθαρίζουν
ότι η μη καταβολή του συγκεκριμένου επιδόματος παραβιάζει τη συνταγματική κατοχυρωμένη αρχή της ισότητας.

Εδω σας θελουμε καβουρες..
Μεσα σε μια μερα ειχατε να δωσατε
28δις.ευρω στις τραπεζες...

Τωρα που σας κραζει μεχρι και ο Αρειος Παγος,
θα δωσετε τα δεδουλευμενα των εργαζομενων;;;


ΠΡΕΖΑ TV
22-2-2009