Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΆΡΗΔΕΣ,ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ,ΠΧ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΙΚΑ,ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΠΟΥΛΑΡΟΥΝ!!!
Η κυβέρνηση έδωσε το «πράσινο φως» για την πλήρη καταγραφή της περιουσιακής κατάστασης όλων ανεξαιρέτως των δημοσίων υπαλλήλων της χώρας. Η απόφαση αυτή, που θεωρείται κίνηση εντυπωσιασμού, αποβλέπει στην αύξηση των εσόδων του κράτους με τον περιορισμό της φοροδιαφυγής, στην αυτοτελή φορολόγηση των «κρυφών» εισοδημάτων και των επιδομάτων των δημοσίων υπαλλήλων και στην πάταξη της διαφθοράς που έχει προσλάβει ευρείες διαστάσεις στο Δημόσιο. Για τον σκοπό αυτόν μάλιστα δημιουργείται και ειδική βάση δεδομένων στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων που θα επιφορτιστεί με την ευθύνη της ηλεκτρονικής επεξεργασίας και διασταύρωσης των στοιχείων της περιουσιακής κατάστασης τα οποία υποχρεούνται να δηλώνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι.
ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ,ΕΑΝ ΕΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ;;;
ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ...
ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕΕ...
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟΙ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΤΟΛΜΑΤΕ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
24-6-2009
Η κυβέρνηση έδωσε το «πράσινο φως» για την πλήρη καταγραφή της περιουσιακής κατάστασης όλων ανεξαιρέτως των δημοσίων υπαλλήλων της χώρας. Η απόφαση αυτή, που θεωρείται κίνηση εντυπωσιασμού, αποβλέπει στην αύξηση των εσόδων του κράτους με τον περιορισμό της φοροδιαφυγής, στην αυτοτελή φορολόγηση των «κρυφών» εισοδημάτων και των επιδομάτων των δημοσίων υπαλλήλων και στην πάταξη της διαφθοράς που έχει προσλάβει ευρείες διαστάσεις στο Δημόσιο. Για τον σκοπό αυτόν μάλιστα δημιουργείται και ειδική βάση δεδομένων στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων που θα επιφορτιστεί με την ευθύνη της ηλεκτρονικής επεξεργασίας και διασταύρωσης των στοιχείων της περιουσιακής κατάστασης τα οποία υποχρεούνται να δηλώνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι.
ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ,ΕΑΝ ΕΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ;;;
ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ...
ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕΕ...
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟΙ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΤΟΛΜΑΤΕ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
24-6-2009