Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2008

ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ:ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ALPHA,ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ...ΣΙΓΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ.ΘΑ ΣΚΙΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΤΣΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ...

Ελλη Σταη:
"Το καναλι εφτασε σε σημειο να μου πει οτι ειμαι ακομη και πρακτωρ,γιατι αυτα που λεω δεν ακολουθουν τη γραμμη του καναλιου.Μια γραμμη κυβερνητικη.Και δεν χρειαζεται να εχει κανεις πολυ μυαλο για να καταλαβει οτι αυτος που την προωθουσε δεν ηταν αλλος απο τον κυβερνητικο εκπροσωπο κ.Ρουσοπουλο.
"

Ελλη μου,δεν ηξερες οτι γινονται τετοια πραγματα
στα μεγαλα καναλια;;;

Εσυ καθόλη τη διαρκεια της θητειας σου
στη δημοσιγραφια,διοτι δεν εισαι και παιδουλα...
δεν εχεις παιξει ποτε πολιτικα παιχνιδια,
ουτε εχεις ακολουθησει
την γραμμη των εργοδοτων σου;;;

Θελεις δηλαδη να μας πεις πως τοσα χρονια ησουν ανεξαρτητη μαχιμη δημοσιογραφος και ελεγες ελευθερα τη γνωμη σου αμερόληπτα;;;;
Για να παιζονται τετοια πολιτικα παιχνιδια μεταξυ καναλιων και κομματων επι Νεας Δημοκρατιας,σημαινει οτι παιζονταν αναλογα παιχνιδια και επι ΠΑΣΟΚ...
Συνεπως,μην λες μεγαλα λογια...
Μονη σου εκτιθεσαι.

ΠΡΕΖΑ TV
28-12-2008

Σάββατο, Δεκεμβρίου 27, 2008

ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ:ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ALPHA,ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ...ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΓΡΑΜΜΗ...ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ...ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ TV ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;;;;

Τι μας λες βρε Ελλη μεσημεριατικα;;;
Υπαρχει ποτε περιπτωση ενα κομμα να δινει γραμμη σε καποιο ΜΜΕ,με τις αναλογες παντα αποδοχες που ακουνε στο ονομα κρατικη διαφημιση;;;
Εχει συμβει ποτε κατι τετοιο στην Ελλαδα;;;
Δηλαδη τωρα θες να μας πεις πως εσυ σε ολη την καριερα,δεν εχεις ακολουθησει ποτε καμια "γραμμη"...κανενος κομματος;;;
Η δημοσιοκαφρια και η υποκρισια στο μεγαλειο της.

ΠΡΕΖΑ TV
27-12-2008