Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Δεκεμβρίου 16, 2008

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ:ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΛΟΣΤΟ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ,ΑΠΟ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ...

Μαθητης του Λυκειου μας γραφει...
Με λοστό επιτέθηκε σήμερα οδηγός φορτηγού στους μαθητές του λυκείου Μαραθώνα που έκαναν ειρηνική εικοσάλεπτη πορεία και μοίραζαν φυλλάδια ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το θάνατο
του Αλέξη σήμερα το πρωί.

Οι μαθητές του πήραν το σιδερολοστό και προσπάθησαν αν συζητήσουν μαζί του, ενώ η αστυνομία απείλησε με συλλήψεις. Οι μαθητές ηρέμισαν τους πιο θερμόαιμους, ενώ οι προκλήσεις και οι βρισιές του αδηγού ήταν αντάξιο δείγμα του επιπέδου του. Οι υπόλοιποι οδηγοί που καθηστέρησαν λόγω της διαμαρτυρίας πήραν το μέρος των μαθητών,
καταδικάζοντας την πράξη του.

Επίσης την ώρα που έφευγε έκανε προσπάθεια να τραυματίσει ένα μαθητή, ο οποίος είχε απαντήσει στις προσβολές του τονίζοντας ότι αυτός ήταν φταίχτης για την υπάρχουσα κατάσταση λόγω των λανθασμένων επιλογών στις προηγούμενες εκλογές. Ομάδα μαθητών διαμαρτυρήθηκε έξω απ' το σπίτι του, πάντα υπό την επιτήρηση της αστυνομίας, στη συζήτηση που ακολούθησε συνέχησε να τους απειλεί.

Αυτοί είναι οι ευσυνείδητοι πολίτες αυτής της χώρας?
Να τους χαίρεστε!
RUST

ΠΡΕΖΑ TV
16-12-2008