Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΖΑΚΥΝΘΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΖΑΚΥΝΘΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 01, 2009

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ...ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ;;;ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕ...

Μυστήριο καλύπτει την τοποθέτηση αυτοσχέδιου εκρηκτικού μηχανισμού σε σχολείο της Ζακύνθου, που -όπως εκτιμούν οι πυροτεχνουργοί- αν είχε εκραγεί, θα προκαλούσε σημαντικές ζημιές και ίσως και θύματα.
Η βόμβα εξουδετερώθηκε με δύο ελεγχόμενες εκρήξεις, χωρίς ευτυχώς να προλάβει να ενεργοποιηθεί.

Ο εκρηκτικός μηχανισμός βρέθηκε χθες το πρωί στο προαύλιο του 3ου Γυμνασίου μέσα στην πόλη της Ζακύνθου και, όπως λένε οι ειδικοί που τον εξέτασαν, ήταν συνδεδεμένος και έτοιμος να πυροδοτηθεί, αν και το τελικό πόρισμα για το αν μπορούσε να εκραγεί θα βγει από την Εγκληματολογική Υπηρεσία στην Αθήνα, όπου επρόκειτο να σταλούν τα υπολείμματα σήμερα.
Επίσης, επρόκειτο να μεταβεί στη Ζάκυνθο κλιμάκιο της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας, για να συμμετάσχει στις έρευνες σχετικά με το κίνητρο της βομβιστικής απόπειρας και τον εντοπισμό των δραστών.

Ο μηχανισμός αποτελούνταν από μία μεγάλη φιάλη υγραερίου, έναν κομμένο πυροσβεστήρα των πέντε λίτρων, που περιείχε περίπου τρία κιλά εκρηκτικής ύλης ANFO, δύο πυροκροτητές και βραδύκαυστο φιτίλι.
Ολα αυτά ήταν μέσα σε ένα χαρτόκουτο, που είχε τοποθετηθεί στη βάση του μαντρότοιχου του σχολείου, από την εσωτερική πλευρά του προαυλίου, στο σημείο όπου εφάπτεται εξωτερικά ένα περίπτερο.

Τη βόμβα βρήκε ένα συνεργείο καθαρισμού που πήγε γύρω στις 10 το πρωί για να καθαρίσει το κτίριο,
εν όψει της έναρξης της σχολικής περιόδου.

Οι υπάλληλοι ειδοποίησαν αμέσως την Αστυνομία, η οποία απέκλεισε την περιοχή και κάλεσε το κλιμάκιο πυροτεχνουργών που είναι αποσπασμένο στο αεροδρόμιο του νησιού λόγω της τουριστικής περιόδου.

Οι πυροτεχνουργοί, αφού εξέτασαν τον μηχανισμό
και διαπίστωσαν ότι ήταν πολύ καλά συνδεδεμένος, προχώρησαν
στις ελεγχόμενες εκρήξεις για να τον εξουδετερώσουν.

Οι αστυνομικοί εξετάζουν όλες τις πιθανότητες για τον στόχο της απόπειρας. Γι αυτόν τον λόγο θα καλέσουν για κατάθεση και τον ιδιοκτήτη του περιπτέρου.

Ωστόσο, εκτιμούν ότι πιθανότατα οι δράστες είχαν στόχο το σχολείο, όπου σήμερα επρόκειτο να δώσουν εξετάσεις οι μετεξεταστέοι μαθητές, ενώ δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να υπάρχει σχέση με τη μεταφορά του Επαγγελματικού Λυκείου στον ίδιο χώρο, κάτι για το οποίο υπάρχουν έντονες αντιδράσεις λόγω ακαταλληλότητας του κτιρίου.

ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...

ΠΡΕΖΑ TV
1-9-2009


ethnos

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ...ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ;;;ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕ...

Μυστήριο καλύπτει την τοποθέτηση αυτοσχέδιου εκρηκτικού μηχανισμού σε σχολείο της Ζακύνθου, που -όπως εκτιμούν οι πυροτεχνουργοί- αν είχε εκραγεί, θα προκαλούσε σημαντικές ζημιές και ίσως και θύματα.
Η βόμβα εξουδετερώθηκε με δύο ελεγχόμενες εκρήξεις, χωρίς ευτυχώς να προλάβει να ενεργοποιηθεί.

Ο εκρηκτικός μηχανισμός βρέθηκε χθες το πρωί στο προαύλιο του 3ου Γυμνασίου μέσα στην πόλη της Ζακύνθου και, όπως λένε οι ειδικοί που τον εξέτασαν, ήταν συνδεδεμένος και έτοιμος να πυροδοτηθεί, αν και το τελικό πόρισμα για το αν μπορούσε να εκραγεί θα βγει από την Εγκληματολογική Υπηρεσία στην Αθήνα, όπου επρόκειτο να σταλούν τα υπολείμματα σήμερα.
Επίσης, επρόκειτο να μεταβεί στη Ζάκυνθο κλιμάκιο της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας, για να συμμετάσχει στις έρευνες σχετικά με το κίνητρο της βομβιστικής απόπειρας και τον εντοπισμό των δραστών.

Ο μηχανισμός αποτελούνταν από μία μεγάλη φιάλη υγραερίου, έναν κομμένο πυροσβεστήρα των πέντε λίτρων, που περιείχε περίπου τρία κιλά εκρηκτικής ύλης ANFO, δύο πυροκροτητές και βραδύκαυστο φιτίλι.
Ολα αυτά ήταν μέσα σε ένα χαρτόκουτο, που είχε τοποθετηθεί στη βάση του μαντρότοιχου του σχολείου, από την εσωτερική πλευρά του προαυλίου, στο σημείο όπου εφάπτεται εξωτερικά ένα περίπτερο.

Τη βόμβα βρήκε ένα συνεργείο καθαρισμού που πήγε γύρω στις 10 το πρωί για να καθαρίσει το κτίριο,
εν όψει της έναρξης της σχολικής περιόδου.

Οι υπάλληλοι ειδοποίησαν αμέσως την Αστυνομία, η οποία απέκλεισε την περιοχή και κάλεσε το κλιμάκιο πυροτεχνουργών που είναι αποσπασμένο στο αεροδρόμιο του νησιού λόγω της τουριστικής περιόδου.

Οι πυροτεχνουργοί, αφού εξέτασαν τον μηχανισμό
και διαπίστωσαν ότι ήταν πολύ καλά συνδεδεμένος, προχώρησαν
στις ελεγχόμενες εκρήξεις για να τον εξουδετερώσουν.

Οι αστυνομικοί εξετάζουν όλες τις πιθανότητες για τον στόχο της απόπειρας. Γι αυτόν τον λόγο θα καλέσουν για κατάθεση και τον ιδιοκτήτη του περιπτέρου.

Ωστόσο, εκτιμούν ότι πιθανότατα οι δράστες είχαν στόχο το σχολείο, όπου σήμερα επρόκειτο να δώσουν εξετάσεις οι μετεξεταστέοι μαθητές, ενώ δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να υπάρχει σχέση με τη μεταφορά του Επαγγελματικού Λυκείου στον ίδιο χώρο, κάτι για το οποίο υπάρχουν έντονες αντιδράσεις λόγω ακαταλληλότητας του κτιρίου.

ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...

ΠΡΕΖΑ TV
1-9-2009


ethnos

Πέμπτη, Αυγούστου 20, 2009

ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟ ΜΕ ΦΙΛΕΤΑ...ΚΑΘΩΣ ΞΕΣΠΑΣΑΝ 35 ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ,ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...ΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ...

Τριάντα πέντε πυρκαγιές έχουν ξεσπάσει από την αρχή του καλοκαιριού στη Ζάκυνθο. Μία ακόμη φωτιά ξέσπασε χθες τη νύχτα, ενώ συνολικά έχουν γίνει στάχτη πάνω από 3.000 στρέμματα δάσους. Και ενώ οι εκπρόσωποι των φορέων του νησιού μιλούν ευθέως για οργανωμένο σχέδιο εμπρησμών στο νησί, στο υπουργείο Εσωτερικών προβληματίζονται για την «υπόθεση της Ζακύνθου». Πάντως, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, βρισκόμαστε στο πιο κρίσιμο σαρανταοκτάωρο του φετινού καλοκαιριού, αφού οι καιρικές συνθήκες ευνοούν τις πυρκαγιές. Ήδη χθες, εκτός από τη Ζάκυνθο, πυρκαγιές εκδηλώθηκαν στα Σκουρέκα Σάμου, τον Άγιο Σπυρίδωνα Μαρκοπούλου και το Λεοντάρειο Θήβας. Μάλιστα, η φωτιά στη Θήβα είχε τραγική κατάληξη για έναν νεαρό αγρότη. Όταν ξέσπασε η φωτιά επιχείρησε να πάει με το τρακτέρ του σε στάνη με ζώα, αλλά το τρακτέρ ανετράπη και τον καταπλάκωσε, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα.

Στη Ζάκυνθο όμως, όλοι μιλούν πλέον για «οργανωμένο σχέδιο εμπρημτών», όπως καταγγέλλει ο δήμαρχος Αρτεμισίων Ζακύνθου Αντώνης Αντίοχος και συμπληρώνει: «Σχεδόν κάθε μέρα έχουμε ταυτόχρονες εστίες πυρκαγιάς σε διαφορετικά σημεία του νησιού. Χθες, μία νέα πυρκαγιά εκδηλώθηκε στην περιοχή Φάρος Κοριθίου, που πήρε διαστάσεις λόγω των ανέμων». «Οι περιοχές στη Ζάκυνθο όπου εκδηλώνονται οι φωτιές θεωρούνται φιλέτο για την τουριστική ανάπτυξη και έχουν μπει στο στόχαστρο οικοπεδοφάγων», καταγγέλλει ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο νησί Νίκος Χανιάς και προσθέτει: «Το θολό ιδιοκτησιακό καθεστώς ενθαρρύνει πολλούς οικοπεδοφάγους να προκαλούν εμπρησμούς». Τελευταία πυρκαγιές εκδηλώθηκαν στις Βολίμες, στο Κερί, στο Μεγαλώνι, στην Αναφωνήτρια, αλλά και στην παραλία της Δάφνης, η οποία θεωρείται ο δεύτερος σε σπουδαιότητα βιότοπος για τη χελώνα Καρέτα Καρέτα στη Ζάκυνθο.

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ.
ΕΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΚΑΜΜΕΝΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΓΑΜΗΣΤΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ.
ΠΩΣ ΤΟ ΠΕΟΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΜΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΕΠΕΙΤΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ;;;
ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ;;;
ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΣΚΑΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΠΕΤΑ...ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΥΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΡΕΨΕΤΕ.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ...

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΤΉΓΓΕΙΛΕ ΠΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΣΤΕΛΝΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ,ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ.ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΕΜΕΝΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΚΑΛΥΠΤΗ...

ΠΡΕΖΑ TV
20-8-2009

Τετάρτη, Αυγούστου 19, 2009

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΟ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ

Τακτικές που παραπέμπουν σε άλλες εποχές χρησιμοποιεί το αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος για να φιμώσει τις φωνές αγωνίας και διαμαρτυρίας του συνδικαλιστή αξιωματικού της Π.Υ., μέλους του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πυροσβεστών, πύραρχου και διοικητή της Π.Υ. Ζακύνθου Νικολάου Χανιά.

Το «έγκλημα» του κ. Χανιά, κατά την ηγεσία του Πυροσβεστικού Σώματος, σύμφωνα με την ΑΠ: 41112/Φ103.3 κλήση του σε απολογία που υπογράφει ο αντιστράτηγος του Π.Σ. Αθανάσιος Κοντοκώστας, είναι ότι με δηλώσεις του στα ΜΜΕ «προέβη με σαφή πολιτικό περιεχόμενο σε σχόλια ειρωνικά και χλευαστικά προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, επιδεικνύοντας συμπεριφορά η οποία απάδει προς την ιδιότητά του ανώτερου αξιωματικού, διαταράσσοντας σοβαρά την πειθαρχία στις τάξεις του Πυροσβεστικού Σώματος και το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών μεσούσης της αντιπυρικής περιόδου...».

Ο κ. Χανιάς είχε καταγγείλει, μεταξύ άλλων, ότι η Ζάκυνθος απειλείται φέτος το καλοκαίρι από οργανωμένο σχέδιο εμπρηστών και επιβεβαιώθηκε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, καθώς τις τελευταίες εβδομάδες από τις πυρκαγιές έχουν κινδυνεύσει τα χωριά Ανω Βολίμες, Εξω Χώρα και Μέγα Αλώνι, και έχουν καεί από 15 διαφορετικούς εμπρησμούς από πρόθεση πάνω από 3.000 στρέμματα δάσους.

Ο αξιωματικός της Π.Υ. είχε επίσης αποκαλύψει ότι η Πολιτεία αγνοεί προκλητικά αίτημα της υπηρεσίας του και των φορέων του νησιού έπειτα από απόφαση του ΣΝΟ να στείλει για μεταστάθμευση ένα εναέριο μέσο.
Αντί αυτού, όπως λέει, οι αρμόδιοι έστειλαν το εναέριο μέσο στη Μεσσηνία, όπου δεν υπάρχουν πυρκαγιές, και χωρίς να το έχει ζητήσει η Π.Υ. Καλαμάτας!!!!

Οπως αναφέρει στην τρισέλιδη απολογία του ο συνδικαλιστής αξιωματικός της Π.Υ.:

«Οι πολίτες δεν κινδυνεύουν από αυτούς που δίνουν συνεντεύξεις... Ενδεχομένως κινδυνεύουν από υπουργούς και παράγοντες που πλουτίζουν αθέμιτα, από υπουργούς που το καταστροφικό 2007 δεν έβλεπαν κανέναν υπεύθυνο παρά μόνο ασύμμετρες απειλές και στρατηγούς ανέμους, που στο δέος της θέας της καμένης Αρχαίας Ολυμπίας και του καρβουνιασμένου Κρόνιου Λόφου, έβλεπαν μόνο πέντε έξι καμένα δένδρα».

«Ο εθνικός φυσικός πλούτος και το περιβάλλον και οι πολίτες κινδυνεύουν από τη συνεχιζόμενη αδιαφορία της Πολιτείας από την έλλειψη πολιτική γης (δασολόγιο -κτηματολόγιο - χρήσεις γης), από την έλλειψη υποδομών πυρασφάλειας στα δάση, από τον ελλειμματικό κατασταλτικό μηχανισμό, που πέρα από το φιλότιμο των πυροσβεστών που πάντα περισσεύει, εξακολουθεί να λειτουργεί με εξαπατημένους συμβασιούχους πυροσβέστες, με 3.300 κενά οργανικά, με παλιά εναέρια μέσα και με πολλές ελλείψεις στον υπόλοιπο εξοπλισμό».

Ο κ. Χανιάς στο τέλος της απολογίας του τονίζει ότι:

«Οσο θα διαπιστώνω ότι ο εθνικός μας πλούτος, το περιβάλλον και η ζωή μας συνεχίζουν να καταστρέφονται, όσο θα βλέπω μια αυτιστική και αδιάφορη πολιτεία να συνεχίζει την καταστροφική της πολιτική, η συνείδησή μου ποτέ δεν θα μου επιτρέπει, έναντι οποιασδήποτε απειλής, ποινής ή καταναγκασμού, να παραμένω σιωπηλός».

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ...

ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΕΒΑΙΑ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ...ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ.

ΠΡΕΖΑ TV
19-8-2009


enet.gr

Τρίτη, Ιουλίου 28, 2009

ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΗΝ ΕΥΠ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ...ΟΤΑΝ ΤΟ 2007 ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ Η ΙΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΠΑΘΟΣ!!!

Κορυφώνεται η αντιπαράθεση μεταξύ του φορέα διαχείρισης του θαλασσίου πάρκου με τους κατοίκους της περιοχής Δάφνης Ζακύνθου, εκεί όπου εκδηλώθηκε πυρκαγιά την Κυριακή καίγοντας περίπου 250 στρέμματα δασικής έκτασης, ενώ χρειάστηκε η επέμβαση του Λιμενικού για την απομάκρυνση των λουομένων που είχαν εγκλωβιστεί στην παραλία. Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη περιοχή θεωρείται προστατευόμενη λόγω της ωοτοκία της θαλάσσιας χελώνας.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», αξιωματικοί της Υπηρεσίας Ζακύνθου τόνιζαν ότι η φωτιά εκδηλώθηκε ταυτόχρονα από τρεις διαφορετικές περιοχές και απείλησε να επεκταθεί σε σημείο όπου φυλάσσονται δεξαμενές πετρελαίου.

Οι ίδιες πηγές έκαναν λόγο για οργανωμένο σχέδιο εμπρησμού που έχει τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές Ιουλίου, καθώς όπως τόνιζαν, «οι περιουσίες των κατοίκων έχουν δεσμευτεί εξαιτίας του ότι βρίσκονται εντός των ορίων της προστατευόμενης περιοχής». Πέραν της αντιπαράθεσης με επίκεντρο το πάρκο, φορείς του νησιού αποδίδουν σειρά εμπρησμών σε απόπειρα αποχαρακτηρισμού δασικών περιοχών.

Ο αντινομάρχης Ζακύνθου κ. Δ. Παλλαδινός τόνισε ότι το συγκεκριμένο Προεδρικό Διάταγμα πλήττει τα συμφέροντα των κατοίκων της Δάφνης, ενώ η πρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης Θαλασσίου Πάρκου Ζακύνθου κα. Αμαλία Καραγκούνη επέρριψε την ευθύνη στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. «Θα πρέπει να αντιμετωπίζουν το πάρκο ως πόλο έλξης επισκεπτών και όχι σαν τον κακό δράκο του νησιού», ανέφερε.

Στο νησί παραμένει κλιμάκιο της ΕΥΠ, ενώ παράλληλες έρευνες πραγματοποιούν άνδρες της Κρατικής Ασφάλειας.

ΡΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ΟΛΟΥΣ;;;
ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΠ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΤΟ 2007 ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΕΙ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ;;;;
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ...

ΠΡΕΖΑ TV
28-7-2009

Τρίτη, Φεβρουαρίου 17, 2009