Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Οκτωβρίου 05, 2008

ΤΡΑΓΙΚΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ.Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΩΝ

Τραγικη ειναι η κατασταση
που επικρατει τα τελευταια χρονια,
στα κεντρα απεξαρτησης ναρκωτικων ουσιων,
καθως κρατος και φορεις,
με τη σταση και τις πολιτικες που ακολουθουν,
απαξιωνουν συνεχως τις προσπαθειες
ειδικων γιατρων,αλλα και χρηστων...


Πιο συγκεκριμενα,
τα τελευταία χρόνια δεν έγινε ουδεμία αύξηση
της χρηματοδότησης των φορεών
αντιμετώπισης των εξαρτήσεων.
Αντίθετα, στον προϋπολογισμό του 2008
οι πιστώσεις για τον ΟΚΑΝΑ
μειώθηκαν κατά 5,81% (μείον 1,7 εκατομμύρια ευρώ),
ενώ η αύξηση κατά 900.000 ευρώ για το ΚΕΘΕΑ
δεν κάλυψε ούτε πάγιες δαπάνες του.
Στα δε 72 Κέντρα Πρόληψης συσσωρεύτηκε
χρέος συνολικά 14 εκατομμυρίων ευρώ
χωρίς να διαφαίνεται πρόθεση διευθέτησής του.


Επισης,οι λίστες για θεραπεία
με υποκατάστατα έχουν αναμονή 5 χρόνια.
Οι νέες μονάδες υποκατάστασης
στα νοσοκομεία λειτουργούν
χωρίς ψυχοκοινωνική στήριξη.
Κάθε προηγούμενο έχει ξεπεράσει
η κατάσταση στις φυλακές
αλλά στην ειδική μονάδα στον Ελαιώνα Θηβών
εξυπηρετούνται μόλις 50 άτομα.
Τελος πρεπει να σημειωσουμε
οτι τα παράνομα ιδιωτικά θεραπευτήρια
ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια,
θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή κάποιων χρηστών
και εξοντώνοντας οικονομικά οικογένειες...


Αλλα τι να περιμενεις απο μια Κυβερνηση,
οταν τα ιδια τα στελεχη της,
εχουν τη δυνατοτητα να αποφυλακιζουν
με το ετσι θελω,εμπορους ναρκωτικων ουσιων,
με τις πλατες
του ιδιου του Πρωθυπουργου;;;


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

ΠΡΕΖΑ TV
5-10-2008