Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΛΟΝΔΙΝΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΛΟΝΔΙΝΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 05, 2009

ΑΡΧΙΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΗ ΩΡΑ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΩΝ G20 ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ...ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΤΕΣΜΑΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΟΥΕ ΑΠΟ ΤΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ...

Ξεκίνησε σήμερα στις 10:00 ώρα Ελλάδας στο Λονδίνο η σύνοδος κορυφής της G20.
Η σύνοδος κορυφής συμμετέχουν οι υπουργοί Οικονομικών και οι κεντρικοί τραπεζίτες των μεγάλων βιομηχανικών χωρών και των αναδυόμενων οικονομιών.
Η έναρξη των εργασιών ξεκίνησε με την ομιλία του βρετανού πρωθυπουργού Γκόρντον Μπράουν.

Ο κ. Μπράουν έβαλε όλο το πολιτικό του βάρος για να ζητήσει από τους υπουργούς να ενεργήσουν με τέτοιον τρόπο "ώστε κανένας να μην μπορέσει να πει ότι δεν ήταν ικανοί" να συμφωνήσουν σε σημαντικά σημεία τα οποία τέθηκαν προς συζήτηση.
H G20 συμφωνεί στο να προετοιμάσουν τα μέλη της "στρατηγικές εξόδου" από τα μέτρα ανάκαμψης, που υπολογίστηκαν σήμερα από τον Μπράουν σε 5.000 δισεκατομμύρια δολάρια, ωστόσο ο βρετανός πρωθυπουργός θεωρεί ότι δεν έχει έλθει ακόμη η στιγμή για να εφαρμοστούν οι "στρατηγικές" αυτές.
Όμως τα μέλη της G20 έχουν ακόμη διαφορές σε πολλά σημεία, όπως την μεταρρύθμιση του ΔΝΤ, το ζήτημα των μπόνους ή τα πολύ τεχνικά θέματα, όπως η μεταρρύθμιση των λογιστικών κανόνων ή εκείνων του κεφαλαίου των τραπεζών.

Η σύνοδος αναμένεται να ολοκληρωθεί το απόγευμα με τη δημοσιοποίηση της κοινής ανακοίνωσης και τις συνεντεύξεις τύπου των υπουργών.

ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ...ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΜΕ ΝΤΟΜΙΝΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ...ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
5-9-2009

Παρασκευή, Απριλίου 03, 2009

ΒΡΕΘΗΚΕ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ G20...ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΕΛΘΟΥΝ;;;;

Παρά τις αρχικές ανησυχίες, τελικά η σύνοδος των G20 κατάφερε να βρει τη χρυσή τομή αποφασίζοντας την τόνωση της παγκόσμιας αγοράς με την παροχή του ποσού των 1,1 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για το μεγαλύτερο πρόγραμμα προώθησης χρημάτων στις αγορές στην ιστορία.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από αυτά τα χρήματα , θα διατεθούν 500 δισ. στα ταμεία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, πολλαπλασιάζοντας με αυτό τον τρόπο τα κεφάλαια που μπορούν να διατεθούν στις χώρες που έχουν πληγεί περισσότερο από την παγκόσμια κρίση και τα θα οποία ανέρχονται πλέον στο ποσό των 750 δισ. δολάρια.
Το υπόλοιπό ποσό (250 δισ. δολάρια) με απόφαση της G20 αποφασίστηκε πως θα δοθεί για την ενίσχυση του παγκόσμιου εμπορίου.
Επίσης, πέρα από τη διάθεση των κονδυλίων αποφασίστηκε να υπάρξουν κυρώσεις κατά των λεγόμενων φορολογικών παραδείσων και μέτρα υπέρ της διαφάνειας με την επιβολή αυστηρότερων κανονισμών για τον παγκόσμιο δημοσιονομικό έλεγχο. Η συμφωνία προβλέπει:
- τον τριπλασιασμό των πόρων του ΔΝΤ (σε 750 δισεκατομμύρια δολάρια) που θα διατεθούν για την ενίσχυση των χωρών που αντιμετωπίζουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα.
- Την επιβολή κυρώσεων στις χώρες που αποτελούν «φορολογικούς παραδείσους»
-τη διάθεση 250 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την ενίσχυση του παγκόσμιου εμπορίου.
-τη διάθεση 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων από διεθνείς αναπτυξιακές τράπεζες στις φτωχότερες χώρες.
Ο Μπάρακ Ομπάμα μιλώντας για τα αποτελέσματα της Συνόδου ανέφερε ότι το συνολικό αποτέλεσμα αποτελεί «σημείο καμπής» για την παγκόσμια οικονομία η οποία πλέον μπαίνει σε ρότα ανάκαμψης.
Από την πλευρά του, ο «οικοδεσπότης» της Συνόδου Βρετανός πρωθυπουργός Γκόρντον Μπράουν επεσήμανε πως οι αποφάσεις δημιούργησαν «μια νέα παγκόσμια εντολή» για την οικονομία.
Σαφέστατα οι περισσότερο ικανοποιημένοι από αυτή τη σύνοδο δεν μπορεί να είναι άλλοι παρά ο Νικολά Σαρκοζί και η Ανγκελα Μέρκελ των οποίων σχεδόν όλες οι θέσεις κατάφεραν να «περάσουν» στη σύνοδο, όπως αυτή του αυστηρότερου ελέγχου των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων καθώς και την επιτήρηση των λεγόμενων «φορολογικών παραδείσων».
ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΛΥΣΗ...
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ;;;;


ΠΡΕΖΑ TV
3-4-2009


e-tipos.com

Τετάρτη, Απριλίου 01, 2009

VIDEO ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ,ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ G20...





ΠΡΕΖΑ TV
1-4-2009

ΠΑΝΙΚΟΣ ΑΠΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ,ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΩΝ G20...ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΕΝΟΒΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

Επεισόδια σημειώθηκαν στο Λονδίνο μεταξύ αστυνομικών δυνάμεων και διαδηλωτών, που διαμαρτύρονται για τη Σύνοδο του G20.

Από τα επεισόδια προκλήθηκαν ζημιές στις βιτρίνες ενός υποκαταστήματος της Royal Bank of Scotland, ενώ ορισμένοι πρόλαβαν να εισέλθουν στο εσωτερικό της, πριν απωθηθούν από τις αστυνομικές δυνάμεις.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, 300 με 400 άτομα επιτέθηκαν και στα γραφεία της Royal Bank of Scotland, φωνάζοντας: «Αυτοί οι δρόμοι είναι δρόμοι μας, αυτές οι τράπεζες είναι τράπεζές μας».
Το Sky News μετέδωσε ότι έγιναν 23 συλλήψεις.
Γεγονός είναι πως το Λονδίνο θυμίζει φρούριο, από τα μέτρα που λαμβάνονται για το φόβο εκτεταμένων συγκρούσεων και υλικών καταστροφών.
Ενδεικτικό των μέτρων και της ανησυχίας είναι το γεγονός ότι νωρίτερα, τα παράθυρα των καταστημάτων και των εστιατορίων καλύφθηκαν με σανίδες εν όψει των διαδηλώσεων
που προγραμματίστηκαν ενόψει της Συνόδου.

Οι άδειες των αστυνομικών ανακλήθηκαν και χιλιάδες αστυνομικοί απ' όλη τη χώρα έχουν κληθεί να βρίσκονται στο Λονδίνο.
Εξω από την Τράπεζα της Αγγλίας, το Χρηματιστήριο του Λονδίνου και άλλα οικονομικά ιδρύματα, τα μέτρα ασφαλείας είναι δρακόντεια. Αστυνομικοί με κίτρινα γιλέκα σταματούν και κάνουν έρευνα σε διάφορα άτομα έξω από την κεντρική τράπεζα, ενώ ελικόπτερο υπερίπταται συνεχώς και αυτοκίνητα γεμάτα αστυνομικούς έχουν σταθμεύσει σε διάφορα σημεία.

Ενα κατάστημα Gucci κοντά στην Τράπεζα της Αγγλίας έκλεισε και αδειάστηκαν οι προθήκες του,ενώ ένα υποκατάστημα εμπορικής τράπεζας εκεί κοντά έκλεισε και σταμάτησαν οι οικοδομικές εργασίες και τα έργα σε δρόμους στην οικονομική περιοχή.
Μεταλλικά φράγματα και φρουροί ασφαλείας περικύκλωσαν την έδρα της Βασιλικής Τράπεζας της Σκοτίας, ο πρώην διοικητής της οποίας, Φρεντ Γκούντγουιν, είναι στόχος επικρίσεων στη Βρετανία για τους υψηλούς μισθούς προς τους τραπεζίτες.

Οικολόγοι, αγωνιστές κατά του πολέμου και άλλοι διαδηλωτές σχεδιάζουν μία σειρά διαδηλώσεων, για να συμπέσουν με τη Σύνοδο Κορυφής.

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΕΔΩ.


ΠΡΕΖΑ TV
1-4-2009

Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2009

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ,ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ G20...ΚΑΘΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΕΙ...

Για καλό και για κακό τα στελέχη του Σίτι θα μείνουν κλεισμένα στα σπίτια τους την ερχόμενη Πέμπτη 2 Aπριλίου, όταν στο Λονδίνο οι ηγέτες των 20 ισχυρότερων οικονομιών του κόσμου θα διαγκωνίζονται για το καλύτερο σχέδιο αντιμετώπισης της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
H Σκότλαντ Γιαρντ έχει ζητήσει από τα βρετανικά «golden boys» να μην περιφέρονται ασκόπως στο κέντρο της πόλης,καθώς χιλιάδες θα είναι οι διαδηλωτές και αναρίθμητοι οι αποφασισμένοι αντικαπιταλιστές ακτιβιστές που δεν το έχουν σε τίποτε να μετατρέψουν σε λαμπόγυαλο την κρίσιμη συνάντηση στη βρετανική πρωτεύουσα. Tο φάσμα των οργισμένων πολιτών των απολυμένων εργαζομένων και των αποφασισμένων ανταρτών πόλης,που βανδάλισαν την Tετάρτη την έπαυλη και τη λιμουζίνα του τραπεζίτη Γκούντγουιν, προκαλεί δέος στις βρετανικές Aρχές, που έχουν προϋπολογίσει σε 50 εκατομμύρια στερλίνες τη Σύνοδο Kορυφής του G20. H σύναξη των ισχυρών του πλανήτη κινδυνεύει να εξελιχθεί σε θέατρο οργής για τα εκατομμύρια των Eυρωπαίων απολυμένων που δεν διαθέτουν «χρυσά αλεξίπτωτα» και μπόνους, για τους νέους που δεν βρίσκουν δουλειά και ολοένα και πιο πολύ μπαίνουν στο περιθώριο της ζωής.


Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ,ΚΑΘΩΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΕΙ...ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΣ,ΤΩΝ ΟΣΟΩΝ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ...ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ...

ΠΡΕΖΑ TV
27-3-2009


ethnos.gr