Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΕΚΡΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΕΚΡΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Απριλίου 29, 2009

ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΓΓΥΟΥ ΚΑΙ ΕΜΒΡΥΟΥ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ...ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ...(;;;)

Μια 33χρονη νοσηλεύτρια, η οποία διένυε τον 8 μήνα της κύησης, πέθανε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο όπου είχε μεταφερθεί το βράδυ της Δευτέρας, όταν ένιωσε πόνους στην κοιλιά και στο στήθος.
Επικοινώνησε τότε με τη γυναικολόγο της η οποία της είπε να μεταβεί στο εφημερεύον νοσοκομείο, κρίνοντας ότι η κατάστασή της ήταν σοβαρή και ότι δεν είχε σχέση με πόνους κύησης, μιας και η γυναίκα μόλις είχε μπει στον όγδοο μήνα.

Η γυναίκα έφθασε στο νοσοκομείο στη 1 τα ξημερώματα. Ο πρώτος γιατρός που την είδε ήταν ένας παθολόγος επιμελητής Α' ο οποίος εκτίμησε, με βάση και τις βιοχημικές και άλλες εξετάσεις που της έγιναν, ότι η κατάστασή της ήταν σοβαρή και θα έπρεπε να νοσηλευτεί. Η έγκυος μεταφέρθηκε στη Μαιευτική Κλινική και παρακολουθούνταν από δύο ειδικευόμενους ιατρούς καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας, ενώ η ίδια συνέχιζε να έχει αφόρητους πόνους
Σύμφωνα με το συγγενικό της περιβάλλον, της χορηγήθηκε ενδοφλέβια ένεση. Όταν ξημέρωσε, η κατάσταση της υγείας της γυναίκας παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση και λίγο αργότερα πέθανε η ίδια αλλά και το παιδί που κυοφορούσε.
Η οικογένεια της 33χρονης προχώρησε στο διορισμό τεχνικού συμβούλου που θα παραστεί στη νεκροψία-νεκροτομή που θα διενεργήσει ο καθηγητής ιατροδικαστικής Μανόλης...

Για να δουμε,τι θα δουμε....

ΠΡΕΖΑ TV
29-4-2009

Παρασκευή, Απριλίου 10, 2009

ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΠΕΘΑΝΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΥΛΙΩΝΗ...ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΠΤΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

Σε χρήση ναρκωτικών, και συγκεκριμένα ηρωίνης, αποδίδεται ο θάνατος της 41χρονης κρατούμενης Κατερίνας Γκουλιώνη, η οποία πέθανε εντελώς αβοήθητη στη διάρκεια της μεταγωγής της από τον Πειραιά στο Ηράκλειο, στις 19 Μαρτίου.
Ωστόσο, ο ιατροδικαστής Μανόλης Μιχαλοδημητράκης είπε ότι η κρατούμενη παρέμεινε για πολλή ώρα και πέθανε σε στάση οκλαδόν, κάτι που φάνηκε στο πρόσωπο της όπου είχε συγκεντρωθεί πολύ αίμα.

Τότε που έγινε γνωστό το περιστατικό, οι αστυνομικοί - συνοδοί είχαν αναφέρει ότι την άκουσαν να ροχαλίζει βαριά και το θεώρησαν φυσιολογικό. Κανείς όπως φαίνεται δεν πήγε κοντά της να δει αν ήταν καλά και μόνο το πρωί όταν άρχισαν να ετοιμάζονται για την αποβίβαση, διαπίστωσαν ότι ήταν νεκρή.
Το «ροχαλητό» ήταν ο επιθανάτιος ρόγχος που δεν ανησύχησε τους συνοδούς, δεν προβλημάτισε καν.

Εντυπωση παντως προκαλει πως οι συγκρατούμενοι της,είχαν αναφέρει ότι ήταν δεμένη με χειροπέδες, όμως οι αστυνομικοί το αρνούνται. Η κρατούμενη, σύμφωνα με το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης, έκανε χρήση ηρωίνης από τη μύτη, πιθανότατα στην τουαλέτα του πλοίου. Σύμφωνα με τους αστυνομικούς, σε μια ραφή του παντελονιού της βρέθηκαν δύο μικρές κρύπτες όπου είχε κρύψει το ναρκωτικό που τη σκότωσε.Τωρα το πως βρεθηκε(;) η ηρωινη επανω της,ενω ηταν κρατουμενη,καλο θα ηταν να μας το απαντησουν οι μπατσοι που ηταν υπευθυνη για την φυλαξη της...

ΠΡΕΖΑ TV
10-4-2009

Τρίτη, Δεκεμβρίου 30, 2008

ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΙΕΡΟΔΟΥΛΟΣ,ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΣΤΗ ΓΥΡΑ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ...

Δευτερη δολοφονια ιεροδουλης,
ειχαμε πριν απο λιγη ωρα σε οικο ανοχης
στην Οδο Αλκιβιαδου16Γ
στο κεντρο της Αθηνας.


Το περιστατικο αυτο,ερχεται 7 μολις ημερες,
μετα τα την εν ψυχρω δολοφονια,
μιας αλλης ιεροδουλης,
στην Οδο Λιοσιων 67 στον Αγιο Παντελεημονα.


Οπως φαινεται,καποιοι νταβατζηδες,
οι οποιοι λογικα προσπαθουν
να δημιουργησουν τα δικα τους τσιφλικια
στο χωρο της νυχτας και της πορνειας,
εχουν αρχισει να παιρνουν κεφαλια,
προς γνωση,συμορφωση και παραδειγματισμο,
των υπολοιπων.

Ολα τα παραπανω,με την πληρη ανοχη
και συγκαλυψη της Ελληνικης Αστυνομιας.


Και γιατι το λεμε αυτο;;;
Διοτι πολυ απλα 1 στα 2 μπουρδελα ή studios
αυτη τη στιγμη,λειτουργουν χωρις αδεια,
πραγμα το οποιο σημαινει πως οι αρχες εχουν γνωση,
με ο,τι κα αν συνεπαγεται αυτο...


ΠΡΕΖΑ TV
30-12-2008