Δεν εγκρίθηκαν από την ολομέλεια της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων τα νέα οικονομικά πακέτα του ΟΤΕ.
Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ τυχόν έγκριση των προγραμμάτων, που προσφέρουν 60 λεπτά δωρεάν χρόνου ομιλίας, απεριόριστες διεθνείς κλήσεις και πρόσβαση στο διαδίκτυο με ταχύτητες 4 και 8 ΜΒ, θα συνιστούσε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης που κατέχει ο ΟΤΕ στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.
Η επιτροπή ισχυρίζεται, επίσης, πως έδωσε νέα προθεσμία στον οργανισμό, προκειμένου αυτός να υποβάλει συμπληρωματικά στοιχεία, ωστόσο ο ΟΤΕ δεν έκανε χρήση της και δεν κατέθεσε επικαιροποιημένο υπόμνημα.
Τι σημαινει "θα συνιστούσε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης που κατέχει ο ΟΤΕ στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών";;;
Σε ελευθερη αγορα δεν μας λετε τοσα χρονια πως ειμαστε;;;
Ο καθενας δεν μπορει να κανει οτι θελει;;;
Γιατι οι συνδρομητες του ΟΤΕ να πληρωνουν τα κερατα τους,οταν ολοι οι υπολοιποι παροχοι,προσφερουν πολλες περισσοτερες υπηρεσιες μαλιστα σε πιο φθηνη τιμη;;;
ΠΡΕΖΑ TV
24-2-2009
Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ τυχόν έγκριση των προγραμμάτων, που προσφέρουν 60 λεπτά δωρεάν χρόνου ομιλίας, απεριόριστες διεθνείς κλήσεις και πρόσβαση στο διαδίκτυο με ταχύτητες 4 και 8 ΜΒ, θα συνιστούσε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης που κατέχει ο ΟΤΕ στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.
Η επιτροπή ισχυρίζεται, επίσης, πως έδωσε νέα προθεσμία στον οργανισμό, προκειμένου αυτός να υποβάλει συμπληρωματικά στοιχεία, ωστόσο ο ΟΤΕ δεν έκανε χρήση της και δεν κατέθεσε επικαιροποιημένο υπόμνημα.
Τι σημαινει "θα συνιστούσε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης που κατέχει ο ΟΤΕ στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών";;;
Σε ελευθερη αγορα δεν μας λετε τοσα χρονια πως ειμαστε;;;
Ο καθενας δεν μπορει να κανει οτι θελει;;;
Γιατι οι συνδρομητες του ΟΤΕ να πληρωνουν τα κερατα τους,οταν ολοι οι υπολοιποι παροχοι,προσφερουν πολλες περισσοτερες υπηρεσιες μαλιστα σε πιο φθηνη τιμη;;;
ΠΡΕΖΑ TV
24-2-2009