Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ;;;ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ;;;ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Νοεμβρίου 27, 2008

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΑ ΟΡΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΊΤΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ...(ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ)

Η τροπολογία που κατατέθηκε
στο πλαίσιο του νομοσχεδίου,
προβλέπει ότι για κοκαΐνη και ηρωίνη
το όριο είναι στο 1,5 γραμμάριο,
για ακατέργαστη κάνναβη 20 γραμμάρια
και για κατεργασμένη κάνναβη 2,5 γραμμάρια.


Ο νομοθέτης θεωρεί ότι οι ποσότητες αυτές
καλύπτουν τις ανάγκες ενός χρήστη,
έστω και εξαρτημένου,
ανεξαρτήτως καθαρότητας της ουσίας
και μαζί με το βάρος της συσκευασίας,
εκτός και αν το δικαστήριο κρίνει διαφορετικά.


Σε ό,τι αφορά στις υπόλοιπες ναρκωτικές ουσίες,
το όριο της ανώτατης ποσότητας,
που καλύπτει τις ανάγκες ενός χρήστη,
θα καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση
των υπουργών Υγείας και Δικαιοσύνης.


Επίσης με κοινή υπουργική απόφαση
θα καθορίζεται και για τις υπόλοιπες ν
αρκωτικές ουσίες το όριο της ανώτατης ποσότητας
που καλύπτει τις ανάγκες ενός χρήστη,
έστω και εξαρτημένου,
για ορισμένο χρόνο.


Συντροφοι προσοχη.
ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
(απο αγνωστους).


ΠΡΕΖΑ TV
27-11-2008