Δεν λειτούργησε ποτέ, αλλά ούτε μπορεί να λειτουργήσει πλέον το σύστημα πυρόσβεσης γύρω από το πάρκο Σχοινιά, κατήγγειλε στο ΣΚΑΪ ο πρώην πρόεδρος του Φορέα Διαχείρισής του, Κίμων Χατζημπίρος.
Όπως είπε, λόγω της μακροχρόνιας αδράνειας του συστήματος χρειάζεται δαπανηρή επισκευή το κόστος της οποίας μπορεί να φτάσει τα 100 χιλιάδες ευρώ.
Ο κ. Χατζημπίρος επισήμανε μάλιστα ότι το σύστημα δεν λειτουργούσε ούτε καν στην περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, ενώ απαραίτηση προϋπόθεση είναι η πρόσληψη τεσσάρων ειδικευμένων τεχνικών.
Η κατασκευή του έργου που ολοκληρώθηκε το 2004 κόστισε 3 εκατομμύρια ευρώ.
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΔΩΣΑΜΕ 3ΕΚ,ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΠΟΤΕ;;;
ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
26-8-2009
Όπως είπε, λόγω της μακροχρόνιας αδράνειας του συστήματος χρειάζεται δαπανηρή επισκευή το κόστος της οποίας μπορεί να φτάσει τα 100 χιλιάδες ευρώ.
Ο κ. Χατζημπίρος επισήμανε μάλιστα ότι το σύστημα δεν λειτουργούσε ούτε καν στην περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, ενώ απαραίτηση προϋπόθεση είναι η πρόσληψη τεσσάρων ειδικευμένων τεχνικών.
Η κατασκευή του έργου που ολοκληρώθηκε το 2004 κόστισε 3 εκατομμύρια ευρώ.
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΔΩΣΑΜΕ 3ΕΚ,ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΠΟΤΕ;;;
ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
26-8-2009