Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή, Απριλίου 17, 2009

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΔΙΑΒΑΤΩΝ,ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ...ΔΕΝΔΙΑ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ;;;

Ο διοικητης και ο υποδιοικητης των φυλακων Διαβατων παραπεμπονται στη δικαιοσυνη,επειδη αρνηθηκαν να παραλαβουν νεους κρατουμενους,φοβουμενοι για υπερπληθυσμο κρατουμενων μεσα στα κελια,ο οποιος ειναι ηδη υπαρκτος!!!
Πιο συγκεκριμενα και ενω οι φυλακες διαβατων εχουν κατασκευαστει ωστε να "σωφρονιζουν" ταυτοχρονα μεχρι και 370 κρατουμενους,αυτη τη στιγμη στιβαζονται πανω απο 610 ατομα,με ο,τι αυτο συνεπαγεται για τις συνθηκες διαβιωσης και υγειηνης...αλλα παρολα αυτα οι ανωτεροι...ηθελαν να στιβαξουν
κι'αλλους στις ηδη υπερφορτωμενες φυλακες...

Επισης να σημειωσουμε
οτι στις Δικαστικες Φυλακες Διαβατων
αντιστοιχει 1 παθολογος γιατρος και ενας ψυχολογος,
ανα 150 κρατουμενους!!!

Νικολα Δενδια,τι εχεις να πεις για ολα τα παραπανω,τα οποια ερχονται στην επιφανεια αυτες τις αγιες μερες,οπου υποθετικα οι κρατουμενοι συμφωνα με τις οδηγειες σου θα επρεπε να αισθανονται ως μερος του υπολοιπου κοινωνικου συνολου;;;

ΠΡΕΖΑ TV
17-4-2009

Σάββατο, Απριλίου 11, 2009

ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ...ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΦΥΛΑΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΠΩΣ ΤΟ ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ...

Ο Υπουργός Δικαιοσύνης επισκέφθηκε -αιφνιδιαστικά, όπως είπε ο ίδιος- τις αγροτικές φυλακές Κασσάνδρας Χαλκιδικής και τις φυλακές Διαβατών Θεσσαλονίκης. Ο Νίκος Δένδιας επιθεώρησε τους χώρους κράτησης και ενημερώθηκε για την ασφάλεια, όπως και για τις συνθήκες διαβίωσης των κρατουμένων.

"Διαπίστωσα και εδώ τις εγγενείς αδυναμίες, τις οποίες επανειλημμένως έχω επισημάνει στο Σωφρονιστικό μας Σύστημα", δήλωσε ο υπουργός Δικαιοσύνης, επισημαίνοντας ότι "χρειάζεται και εκσυγχρονισμό και εξανθρωπισμό". Ο υπουργός Δικαιοσύνης σημείωσε πως στις φυλακές Διαβατών "γίνεται προσπάθεια", τόνισε, όμως, πως "πρέπει όλοι να κάνουμε ότι μπορούμε. Το σύστημα αυτό χρειάζεται σημαντικές βελτιώσεις".

ΡΕ ΔΕΝΔΙΑ,ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ...ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ;;;
ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΑΝΕ ΚΑΛΑ;;;
ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΤΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ ΤΟΥ 2008...ΚΙ'ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ...ΓΙΑΤΙ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
11-4-2009