Πως μπορει να μιλαει για επιτυχια το ΠΑΣΟΚ,απο την στιγμη που το ψηφισαν μονο 1.878.859 ψηφοφοροι,απο τους 10εκ.εγγεγραμμενους ψηφοφορους;;;
Πως μπορει να λεει ο Καραμανλης,οτι εχει εντολη απο τον Ελληνικο λαο για να συνεχισει το εργο του,απο την στιγμη
που χθες η Νεα Δημοκρατια πηρε μολις 1,5εκ.ψηφους;;;
Απο ποτε λεγεται Δημοκρατικο ενα πολιτευμα,στο οποιο αυτοι που κυβερνουν εχουν μονο το 17% της υποστηριξης του κοσμου;;;;;
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΕΠΛΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ;;;;
ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΚΛΟΓΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
8-6-2009