Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΣΑΛΙΚΙΔΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΣΑΛΙΚΙΔΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο, Ιουλίου 18, 2009

Ο ΝΕΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙ ΓΝΩΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ,ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΣΑΛΙΚΙΔΗ,ΤΙΣ ΑΠΑΓΩΓΕΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ MAYO;;;

Η πορεία του Δημ. Παπαγγελόπουλου από τα υπόγεια της Ευελπίδων, όπου υπηρέτησε επί χρόνια ως εισαγγελέας εκτέλεσης ποινών, μέχρι τον 15ο όροφο της οδού Κατεχάκη, στη θέση του διοικητή της ΕΥΠ, πέρασε από πολλούς σταθμούς και από μεγάλα κύματα.
Ο χαμηλών τόνων εισαγγελικός λειτουργός φαίνεται ωστόσο πως είχε την ευχέρεια να ελίσσεται καλά και να επιλέγει σωστά.

Οι κύριες υποθέσεις, με έντονο πολιτικό ενδιαφέρον, που χειρίστηκε κατά το διάστημα της εισαγγελικής του θητείας, φαίνεται ότι καθόρισαν και την εξέλιξή του. Επειτα από μήνυση του Κ. Λαλιώτη κατά του Κων. Μηστοτάκη, ερεύνησε την περίφημη υπόθεση ΜΑΥΟ, σχετικά με παράνομες χρηματοδοτήσεις του κόμματος της Ν.Δ. Η δικογραφία αρχειοθετήθηκε ελλείψει στοιχείων.

Την ίδια τύχη είχαν και οι καταγγελίες για το σπίτι που έκτισε στο Πόρτο Γερμενό ο μετέπειτα εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδάς.

Το 2003 εξελέγη από τους συναδέλφους του (όταν ίσχυε ακόμη ο θεσμός της αυτοδιοίκησης) προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών. Εκεί έπαιξε καθοριστικό ρόλο στον χειρισμό (βλέπε απραξία) της έρευνας για το σκάνδαλο των υποκλοπών. Επί 11 μήνες ο κ. Παπαγγελόπουλος διενεργούσε προσωπικά, για λόγους εθνικής ασφάλειας, προκαταρκτική εξέταση για το σοβαρό αυτό ζήτημα. Κάθε 4 μήνες ζητούσε τυπικά από τον τότε προϊστάμενό του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Δ. Λινό, παράταση της μυστικής έρευνας. Επί της ουσίας όμως δεν ήταν εκείνος που τη διενεργούσε. Ολα ήταν στα χέρια της ΕΥΠ. Η ελληνική κοινωνία δεν έμαθε όμως ποτέ τα πορίσματά της. Χρειάστηκε να αναλάβει έργο η ΑΔΑΕ για να αποκαλυφθούν οι διαστάσεις του σκανδάλου.

Και μια σημαντική λεπτομέρεια:
η αυτοκτονία Τσαλικίδη είχε αξιολογηθεί τότε ως μια κοινή υπόθεση, όταν όλοι γνώριζαν ότι σχετιζόταν άμεσα με τις υποκλοπές.


Λίγο πριν λήξει η διετής θητεία του, το 2005, η κυβέρνηση έσπευσε με φωτογραφική διάταξη να παρατείνει διά νόμου, για ένα χρόνο, τη θητεία όλων των προϊσταμένων στις μεγάλες εισαγγελίες της χώρας! Προφανής σκοπός της φωτογραφικής διάταξης, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, ήταν να μη φύγει η υπόθεση των υποκλοπών από τα χέρια του συγκεκριμένου εισαγγελέα.

Ο κ. Παπαγγελόπουλος ενεπλάκη μάλιστα,
άλλη μία φορά στη θητεία του, με την ΕΥΠ:
στην υπόθεση της απαγωγής των Πακιστανών.
Κατ'αρχάς έβαλε τη μήνυση στο σωρό, επί τουλάχιστον 5 μήνες. Χρειάστηκε να πάρει δημοσιότητα το θέμα στο BBC, για να βγει η υπόθεση από τη ναφθαλίνη. Υστερα από έρευνα μηνών, η μηνυτήρια αναφορά του προέδρου της πακιστανικής κοινότητας, για απαγωγές και μυστικές ανακρίσεις τουλάχιστον 25 ομοεθνών του, κατέληξε σε άσκηση διώξεων κατά στελεχών της ΕΥΠ! Η δικογραφία είναι από το 2006 στην ανάκριση και παραπαίει, οδεύοντας οριστικά στο αρχείο. Το αξιοπερίεργο είναι ότι κάποιοι από τους κατηγορούμενους είναι τώρα υφιστάμενοι του κ. Παπαγγελόπουλου στην ΕΥΠ.


Μετά τη λήξη της θητείας του ως προϊσταμένου, ο κ. Παπαγγελόπουλος τοποθετήθηκε αμέσως στη νεοπαγή θέση του εισαγγελέα, αρμόδιου για το οργανωμένο έγκλημα. Οταν πλησίαζε να λήξει και εκεί η θητεία του, επελέγη ως αντικαταστάτης του Δημ. Ασπρογέρακα, στη θέση του εποπτεύοντος την αντιτρομοκρατική υπηρεσία.

Τώρα από τη νέα του θέση ασκεί εκ του νόμου εποπτεία και έρευνα τόσο σε θέματα εθνικής όσο και εσωτερικής ασφάλειας (τρομοκρατία, οργανωμένο έγκλημα). Δεν είναι λίγοι πάντως εκείνοι, ακόμη και μέσα στη Δικαιοσύνη, που μιλούν για επικίνδυνη εκτροπή του ρόλου της ΕΥΠ και αναβάθμισή της σε βραχίονα αντιμετώπισης «εσωτερικών κινδύνων».

Χρηστος Ζερβας-Ελευθεροτυπια

ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ...ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ TROKTIKO....
ΡΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΤΕ...


ΠΡΕΖΑ TV
18-7-2009

Τρίτη, Ιουλίου 14, 2009

ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ,ΝΕΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΕΥΠ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ,ΤΙΣ ΑΠΑΓΩΓΕΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ MAYO

Η πορεία του Δημ. Παπαγγελόπουλου από τα υπόγεια της Ευελπίδων, όπου υπηρέτησε επί χρόνια ως εισαγγελέας εκτέλεσης ποινών, μέχρι τον 15ο όροφο της οδού Κατεχάκη, στη θέση του διοικητή της ΕΥΠ, πέρασε από πολλούς σταθμούς και από μεγάλα κύματα.
Ο χαμηλών τόνων εισαγγελικός λειτουργός φαίνεται ωστόσο πως είχε την ευχέρεια να ελίσσεται καλά και να επιλέγει σωστά.

Οι κύριες υποθέσεις, με έντονο πολιτικό ενδιαφέρον, που χειρίστηκε κατά το διάστημα της εισαγγελικής του θητείας, φαίνεται ότι καθόρισαν και την εξέλιξή του. Επειτα από μήνυση του Κ. Λαλιώτη κατά του Κων. Μηστοτάκη, ερεύνησε την περίφημη υπόθεση ΜΑΥΟ, σχετικά με παράνομες χρηματοδοτήσεις του κόμματος της Ν.Δ. Η δικογραφία αρχειοθετήθηκε ελλείψει στοιχείων.

Την ίδια τύχη είχαν και οι καταγγελίες για το σπίτι που έκτισε στο Πόρτο Γερμενό ο μετέπειτα εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδάς.

Το 2003 εξελέγη από τους συναδέλφους του (όταν ίσχυε ακόμη ο θεσμός της αυτοδιοίκησης) προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών. Εκεί έπαιξε καθοριστικό ρόλο στον χειρισμό (βλέπε απραξία) της έρευνας για το σκάνδαλο των υποκλοπών. Επί 11 μήνες ο κ. Παπαγγελόπουλος διενεργούσε προσωπικά, για λόγους εθνικής ασφάλειας, προκαταρκτική εξέταση για το σοβαρό αυτό ζήτημα. Κάθε 4 μήνες ζητούσε τυπικά από τον τότε προϊστάμενό του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Δ. Λινό, παράταση της μυστικής έρευνας. Επί της ουσίας όμως δεν ήταν εκείνος που τη διενεργούσε. Ολα ήταν στα χέρια της ΕΥΠ. Η ελληνική κοινωνία δεν έμαθε όμως ποτέ τα πορίσματά της. Χρειάστηκε να αναλάβει έργο η ΑΔΑΕ για να αποκαλυφθούν οι διαστάσεις του σκανδάλου.

Και μια σημαντική λεπτομέρεια:
η αυτοκτονία Τσαλικίδη είχε αξιολογηθεί τότε ως μια κοινή υπόθεση, όταν όλοι γνώριζαν ότι σχετιζόταν άμεσα με τις υποκλοπές.


Λίγο πριν λήξει η διετής θητεία του, το 2005, η κυβέρνηση έσπευσε με φωτογραφική διάταξη να παρατείνει διά νόμου, για ένα χρόνο, τη θητεία όλων των προϊσταμένων στις μεγάλες εισαγγελίες της χώρας! Προφανής σκοπός της φωτογραφικής διάταξης, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, ήταν να μη φύγει η υπόθεση των υποκλοπών από τα χέρια του συγκεκριμένου εισαγγελέα.

Ο κ. Παπαγγελόπουλος ενεπλάκη μάλιστα,
άλλη μία φορά στη θητεία του, με την ΕΥΠ:
στην υπόθεση της απαγωγής των Πακιστανών.
Κατ'αρχάς έβαλε τη μήνυση στο σωρό, επί τουλάχιστον 5 μήνες. Χρειάστηκε να πάρει δημοσιότητα το θέμα στο BBC, για να βγει η υπόθεση από τη ναφθαλίνη. Υστερα από έρευνα μηνών, η μηνυτήρια αναφορά του προέδρου της πακιστανικής κοινότητας, για απαγωγές και μυστικές ανακρίσεις τουλάχιστον 25 ομοεθνών του, κατέληξε σε άσκηση διώξεων κατά στελεχών της ΕΥΠ! Η δικογραφία είναι από το 2006 στην ανάκριση και παραπαίει, οδεύοντας οριστικά στο αρχείο. Το αξιοπερίεργο είναι ότι κάποιοι από τους κατηγορούμενους είναι τώρα υφιστάμενοι του κ. Παπαγγελόπουλου στην ΕΥΠ.


Μετά τη λήξη της θητείας του ως προϊσταμένου, ο κ. Παπαγγελόπουλος τοποθετήθηκε αμέσως στη νεοπαγή θέση του εισαγγελέα, αρμόδιου για το οργανωμένο έγκλημα. Οταν πλησίαζε να λήξει και εκεί η θητεία του, επελέγη ως αντικαταστάτης του Δημ. Ασπρογέρακα, στη θέση του εποπτεύοντος την αντιτρομοκρατική υπηρεσία.

Τώρα από τη νέα του θέση ασκεί εκ του νόμου εποπτεία και έρευνα τόσο σε θέματα εθνικής όσο και εσωτερικής ασφάλειας (τρομοκρατία, οργανωμένο έγκλημα). Δεν είναι λίγοι πάντως εκείνοι, ακόμη και μέσα στη Δικαιοσύνη, που μιλούν για επικίνδυνη εκτροπή του ρόλου της ΕΥΠ και αναβάθμισή της σε βραχίονα αντιμετώπισης «εσωτερικών κινδύνων».

Χρηστος Ζερβας-Ελευθεροτυπια

ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ...ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

ΠΡΕΖΑ TV
14-7-2009

Σάββατο, Ιουλίου 11, 2009

ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ...ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΤΣΑΛΙΚΙΔΗ...

Το σκηνικό της απειλής έχει ξεδιπλωθεί πλήρως. Οι συνήγοροι του Μιχάλη Χριστοφοράκου ποντάρουν τα ρέστα τους στον ισχυρισμό ότι η ζωή του πελάτη τους κινδυνεύει εάν αυτός εκδοθεί στην Ελλάδα, προκειμένου να λογοδοτήσει στη ελληνική δικαιοσύνη.

Μιλώντας στην «Suddeutsche Ζeitung» του Μονάχου, οι Ντάνιελ Πέτερ και Στέφαν Κουρζάβε υποστηρίζουν ότι δέχονται απειλητικά ηλεκτρονικά μηνύματα που αφορούν την τύχη του πελάτη τους.
«Εάν επιστρέψει στην πατρίδα του, δεν θα προλάβει να γεράσει», γράφει ένα ανώνυμο ηλεκτρονικό μήνυμα.
Σε ένα άλλο μήνυμα ο αποστολέας, που υπογράφει ως Λούσιους Μαλφόι -ένας από τους κακούς στον Χάρι Πότερ- επισημαίνει ότι ο κ. Χριστοφοράκος «θα πληρώσει για ό,τι έχει κάνει. Οποιος νομίζει ότι ο Ελληνογερμανός θα ζήσει, πλανάται», αναφέρεται στο σχετικό e-mail.

Οι ηλεκτρονικές απειλές, που είναι φυσικά ανώνυμες, έρχονται να ενισχύσουν τις προσπάθειες των δύο δικηγόρων να αποτρέψουν την παράδοση του πρώην ισχυρού άνδρα
της Siemens Hellas στις ελληνικές Αρχές.

Αλλωστε το οπλοστάσιο των νομικών επιχειρημάτων έχει ουσιαστικά εξαντληθεί, εκτιμούν στελέχη της Γενικής Εισαγγελίας που παρακολουθούν την υπόθεση.

ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΗΡΑΝ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ SIEMENS,ΩΣΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΤΣΑΛΙΚΙΔΗ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ,ΕΚΕΙΝΟ ΤΗΣ VODAFONE,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΜΕΝΟΣ....

ΠΡΕΖΑ TV
11-7-2009

Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2009

ΑΚΥΡΟ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η ΑΔΑΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ VODAFONE ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ...----ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ----

Άκυρη κρίνει η ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας την απόφαση της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών, με την οποία είχε επιβληθεί πρόστιμο 76 εκατ. ευρώ στη Vodafone για την υπόθεση των υποκλοπών.

Η απόφαση, που ελήφθη κατά πλειοψηφία, κατά τη διάρκεια κεκλεισμένων των θυρών διάσκεψης της ολομέλειας και αναμένεται να δημοσιευθεί το προσεχές διάστημα. Το ΣτΕ έκρινε ότι η απόφαση της ΑΔΑΕ είναι άκυρη γιατί ελήφθη από τα μέλη της σε συνεδρίαση που δεν ήταν δημόσια και με δεδομένο ότι εσχάτως προσαρμόστηκε στην ελληνική νομοθεσία η κοινοτική σύμβαση των δικαιωμάτων του ανθρώπου, η οποία και προβλέπει ότι οι Σύμβουλοι Επικρατείας έχουν δικαίωμα ελέγχου στις αποφάσεις των Ανεξάρτητων Αρχών.

Κατά συνέπεια επιστρέφει ο φάκελος της Vodafone στην ΑΔΑΕ , προκειμένου να εκδοθεί νέα απόφαση για το ύψος του προστίμου. Δικαστικές πηγές ανέφεραν ότι δεν υπάρχει ζήτημα μη επιβολής προστίμου, αλλά ενδέχεται να αναπροσαρμοστεί το ύψος του. Ωστόσο υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι υποστηρίζουν πως ενδέχεται να ανοίξει νέος κύκλος καταθέσεων για την υπόθεση των υποκλοπών.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ,ΜΕΝΕΙ ΑΤΙΜΏΡΗΤΟ,ΕΝΩ Η ΥΠΟΘΕΣΗ,ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ...

ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ,ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ,ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΑΛΙΚΙΔΗ ΦΥΣΙΚΑ...ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
27-3-2009

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 29, 2008

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ VODAFONE ---ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---

ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΕΩΝ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ

Ενα πολύ περίεργο περιστατικό που έχει σχέση με το απόρρητο των τηλεφωνικών μας συνδιαλέξεων, με πρωταγωνιστές την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Vodafone και μια δημοσιογράφο τοπικής εφημερίδας, συνέβη ανήμερα των Χριστουγέννων στον Πύργο της Ηλείας.


Ολα ξεκίνησαν όταν η δημοσιογραφος ανακάλυψε έκπληκτη ότι η τηλεφωνική της συσκευή, ένα καινούργιο Nokia Ν85, παρουσίαζε περίεργη συμπεριφορά και δεν καλούσε
τα νούμερα στα οποία έκανε κλήση.


Αμέσως προσπαθεί να ζητήσει πληροφορίες από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και τηλεφωνεί στο 1399, αλλά αντί του υπαλλήλου αρχίζει να ακούει μέσα από την τηλεφωνική της συσκευή τις συνομιλίες άλλων προσώπων.

Μετά το αρχικό σοκ, επαναλαμβάνει για δύο-τρεις φορές ακόμα την κλήση προς το 1399 και ακούει ξανά τις συνομιλίες άλλων προσώπων τις οποίες και καταγράφει, για να έχει αποδεικτικά στοιχεία, στο δημοσιογραφικό της μαγνητόφωνο.

Μετά από λίγη ώρα καταφέρνει να μιλήσει με την υπάλληλο της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, η οποία, αφού δηλώνει έκπληκτη για το περιστατικό, ζητά να ακούσει και η ίδια την περίεργη συμπεριφορά του τηλεφώνου τής δημοσιογραφου.

Η επικοινωνία μεταξύ Vodafone και δημοσιογραφου γίνεται μέσω του δεύτερου κινητού τηλεφώνου που έχει η δημοσιογραφος, η οποία βάζει τη συσκευή της σε ανοιχτή ακρόαση, τηλεφωνεί στο 1399 και όλοι μαζί, η δημοσιογραφος και η υπάλληλος της εταιρείας ακούνε έκπληκτοι τις τηλεφωνικές συνομιλίες άλλων προσώπων,
μεταξύ των οποίων κι έναν ερωτικό καβγά!


Η υπάλληλος της Vodafone... σηκώνει τα χέρια ψηλά και δηλώνει άγνοια για το τι μπορεί να συμβαίνει. Συμβουλεύει όμως τη δημοσιογράφο να στείλει άμεσα αναφορά στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας με πλήρη στοιχεία και φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας...

Με δεδομένο ότι όλα τα παραπάνω είναι καταγεγραμμένα με όλες τους τις λεπτομέρειες στο δημοσιογραφικό μαγνητόφωνο, οπότε και δεν επιδέχονται καμιά αμφισβήτηση, οι αρμόδιοι της Vodafone τι εξηγήσεις και τι διαβεβαιώσεις δίνουν στους πολίτες ότι το προσωπικό τους απόρρητο, οι συνομιλίες και τα ευαίσθητα προσωπικά τους δεδομένα δεν κοινοποιούνται στον κάθε τυχόντα μέσω των συνακροάσεων;

Εκτός κι αν συμβαίνει στην περίπτωση αυτή κάτι πολύ πιο σοβαρό...

ΠΡΕΖΑ TV
29-12-2008

πηγη:enet